🔥Darmowa dostawa od 99 zł! Kod: DOSTAWA99

Powiadom mnie o dostępności

Kolumna kierownicza do MITSUBISHI PAJERO CLASSIC

6 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Producenci

BLUE PRINT
FEBI BILSTEIN
GSP
NIPPARTS
NTY
SKF
SKF VKDY 855501

Darmowa dostawa od 99 zł

SKF VKDY 855501

SKFVKDY855501

85,27

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: czw. 13.11

85,27

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Drążek kolumny kierowniczej GSP S010003

Darmowa dostawa od 99 zł

Drążek kolumny kierowniczej GSP S010003

GSPS010003

Strona zabudowy: Oś przednia

Długość [mm]: 129

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

54,61

zł/szt.

Kraków: pt. 14.11

U ciebie: pt. 14.11

54,61

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
NTY SWK-MS-002

Darmowa dostawa od 99 zł

NTY SWK-MS-002

NTYSWKMS002

45,57

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: czw. 13.11

45,57

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Drążek kolumny kierowniczej BLUE PRINT ADC48731

Darmowa dostawa od 99 zł

Drążek kolumny kierowniczej BLUE PRINT ADC48731

0493ADC48731

Strona zabudowy: Oś przednia

Ciężar [kg]: 1.16

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

100,69

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: czw. 13.11

100,69

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Drążek kolumny kierowniczej FEBI BILSTEIN 41294

Darmowa dostawa od 99 zł

Drążek kolumny kierowniczej FEBI BILSTEIN 41294

040141294

Strona zabudowy: Oś przednia

Ciężar [kg]: 1.08

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

107,96

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: czw. 13.11

107,96

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
NIPPARTS J4805013

Darmowa dostawa od 99 zł

NIPPARTS J4805013

NIPJ4805013

Ilość zębów: 32

Parametr: Single arm

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

64,70

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: czw. 13.11

64,70

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do MITSUBISHI PAJERO CLASSIC

Kolumna kierownicza w samochodzie MITSUBISHI PAJERO CLASSIC – zasada działania

Zadaniem kolumny kierowniczej we współczesnych pojazdach, takich jak MITSUBISHI PAJERO CLASSIC, jest przeniesienie momentu obrotowego wygenerowanego na kierownicy na przekładnię kierowniczą. Dalej moment jest przekładany na mechanizm zwrotniczy, w efekcie czego dochodzi do skrętu kół. Rolą przekładni kierowniczej jest także zwiększenie bezpieczeństwa kierowcy pojazdu. W razie wypadku czołowego absorbuje ona część energii kinetycznej, zmniejszając możliwość wystąpienia obrażeń kierowcy.

Objawy usterki kolumny kierowniczej w samochodzie MITSUBISHI PAJERO CLASSIC

Kolumna kierownicza jest szczególnie często eksploatowanym elementem pojazdu MITSUBISHI PAJERO CLASSIC, przez co może ulegać usterkom lub zużyciu eksploatacyjnemu. W samochodzie MITSUBISHI PAJERO CLASSIC objawem niesprawności kolumny kierowniczej jest zwiększony luz wyczuwalny podczas skrętu. Zdarzają się także symptomy przeciwne, polegające na ciężkiej pracy kierownicy. Niekiedy z układu dobiegają także niepokojące odgłosy, takie jak stuki w momencie skręcania.

MITSUBISHI PAJERO CLASSIC – kiedy wymienić przekładnię kierowniczą?

Przekładnia kierownicza nie powinna być wymieniania zbyt pochopnie. Należy najpierw sprawdzić, czy przyczyna problemów obserwowanych podczas skręcania nie leży w innym elemencie układu – pompie wspomagania kierownicy, przegubach napędowych itp. Najlepiej sprawdzić stan przekładni w warsztacie samochodowym, a po stwierdzeniu jej wyeksploatowania wymienić ją na nowy element. Możliwe jest także wykonanie regeneracji przekładni kierowniczej, jednak rozwiązanie to nie daje nam gwarancji długotrwałej, poprawnej pracy układu kierowniczego.