Powiadom mnie o dostępności

Kolumna kierownicza do MITSUBISHI PAJERO CLASSIC

7 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Strona zabudowy: Oś przednia

Zbieżność stożka: 1/8

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

105,10

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 01.04

105,10

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

SKF VKDY 855501

SKFVKDY855501

96,34

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 01.04

96,34

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Strona zabudowy: Oś przednia

Ciężar [kg]: 1.08

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

105,54

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 01.04

105,54

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Strona zabudowy: Oś przednia

Długość [mm]: 129

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

54,61

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 01.04

54,61

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

NTY SWK-MS-002

NTYSWKMS002

63,77

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 01.04

63,77

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Ilość zębów: 32

Parametr: Single arm

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

64,70

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 01.04

64,70

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Strona zabudowy: Oś przednia

Ciężar [kg]: 1.16

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

101,37

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 01.04

101,37

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do MITSUBISHI PAJERO CLASSIC

Kolumna kierownicza w samochodzie MITSUBISHI PAJERO CLASSIC – zasada działania

Zadaniem kolumny kierowniczej we współczesnych pojazdach, takich jak MITSUBISHI PAJERO CLASSIC, jest przeniesienie momentu obrotowego wygenerowanego na kierownicy na przekładnię kierowniczą. Dalej moment jest przekładany na mechanizm zwrotniczy, w efekcie czego dochodzi do skrętu kół. Rolą przekładni kierowniczej jest także zwiększenie bezpieczeństwa kierowcy pojazdu. W razie wypadku czołowego absorbuje ona część energii kinetycznej, zmniejszając możliwość wystąpienia obrażeń kierowcy.

Objawy usterki kolumny kierowniczej w samochodzie MITSUBISHI PAJERO CLASSIC

Kolumna kierownicza jest szczególnie często eksploatowanym elementem pojazdu MITSUBISHI PAJERO CLASSIC, przez co może ulegać usterkom lub zużyciu eksploatacyjnemu. W samochodzie MITSUBISHI PAJERO CLASSIC objawem niesprawności kolumny kierowniczej jest zwiększony luz wyczuwalny podczas skrętu. Zdarzają się także symptomy przeciwne, polegające na ciężkiej pracy kierownicy. Niekiedy z układu dobiegają także niepokojące odgłosy, takie jak stuki w momencie skręcania.

MITSUBISHI PAJERO CLASSIC – kiedy wymienić przekładnię kierowniczą?

Przekładnia kierownicza nie powinna być wymieniania zbyt pochopnie. Należy najpierw sprawdzić, czy przyczyna problemów obserwowanych podczas skręcania nie leży w innym elemencie układu – pompie wspomagania kierownicy, przegubach napędowych itp. Najlepiej sprawdzić stan przekładni w warsztacie samochodowym, a po stwierdzeniu jej wyeksploatowania wymienić ją na nowy element. Możliwe jest także wykonanie regeneracji przekładni kierowniczej, jednak rozwiązanie to nie daje nam gwarancji długotrwałej, poprawnej pracy układu kierowniczego.