Powiadom mnie o dostępności

Kolumna kierownicza do MITSUBISHI PAJERO SPORT

11 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Producenci

BLUE PRINT
FEBEST
FEBI BILSTEIN
GSP
MAXGEAR
MOOG
NIPPARTS
NTY
Drążek kolumny kierowniczej MAXGEAR 69-0791

Strona zabudowy: Oś przednia

Długość [mm]: 125

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

49,73

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

49,73

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Drążek kolumny kierowniczej GSP S010013

Strona zabudowy: Oś przednia

Długość [mm]: 126

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

53,49

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

53,49

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Drążek kolumny kierowniczej FEBEST 0426-K96W

Ciężar [kg]: 0.94

Długość opakowania [cm]: 16.8

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

68,92

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: pt. 12.09

68,92

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Łącznik kolumny kierowniczej FEBEST ASM-KB4T

Ciężar [kg]: 0.943

174,63

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: pt. 12.09

174,63

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Drążek kolumny kierowniczej MOOG MI-PA-15688

Strona zabudowy: W srodku, oś przednia

145,08

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

145,08

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
NIPPARTS J4805013

Ilość zębów: 32

Parametr: Single arm

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

64,70

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

64,70

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
NTY SWK-MS-002

NTY SWK-MS-002

NTYSWKMS002

51,20

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: pt. 12.09

51,20

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Drążek kolumny kierowniczej FEBI BILSTEIN 41294

Strona zabudowy: Oś przednia

Ciężar [kg]: 1.08

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

106,20

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: pt. 12.09

106,20

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Drążek kolumny kierowniczej BLUE PRINT ADC48731

Strona zabudowy: Oś przednia

Ciężar [kg]: 1.16

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

100,69

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

100,69

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Drążek kolumny kierowniczej BLUE PRINT ADC48751

Strona zabudowy: Oś przednia

Długość [mm]: 125

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

69,34

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

69,34

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Drążek kolumny kierowniczej FEBI BILSTEIN 41308

Strona zabudowy: Oś przednia

Długość [mm]: 125

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

63,61

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: pt. 12.09

63,61

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do MITSUBISHI PAJERO SPORT

Kolumna kierownicza w samochodzie MITSUBISHI PAJERO SPORT – zasada działania

Zadaniem kolumny kierowniczej we współczesnych pojazdach, takich jak MITSUBISHI PAJERO SPORT, jest przeniesienie momentu obrotowego wygenerowanego na kierownicy na przekładnię kierowniczą. Dalej moment jest przekładany na mechanizm zwrotniczy, w efekcie czego dochodzi do skrętu kół. Rolą przekładni kierowniczej jest także zwiększenie bezpieczeństwa kierowcy pojazdu. W razie wypadku czołowego absorbuje ona część energii kinetycznej, zmniejszając możliwość wystąpienia obrażeń kierowcy.

Objawy usterki kolumny kierowniczej w samochodzie MITSUBISHI PAJERO SPORT

Kolumna kierownicza jest szczególnie często eksploatowanym elementem pojazdu MITSUBISHI PAJERO SPORT, przez co może ulegać usterkom lub zużyciu eksploatacyjnemu. W samochodzie MITSUBISHI PAJERO SPORT objawem niesprawności kolumny kierowniczej jest zwiększony luz wyczuwalny podczas skrętu. Zdarzają się także symptomy przeciwne, polegające na ciężkiej pracy kierownicy. Niekiedy z układu dobiegają także niepokojące odgłosy, takie jak stuki w momencie skręcania.

MITSUBISHI PAJERO SPORT – kiedy wymienić przekładnię kierowniczą?

Przekładnia kierownicza nie powinna być wymieniania zbyt pochopnie. Należy najpierw sprawdzić, czy przyczyna problemów obserwowanych podczas skręcania nie leży w innym elemencie układu – pompie wspomagania kierownicy, przegubach napędowych itp. Najlepiej sprawdzić stan przekładni w warsztacie samochodowym, a po stwierdzeniu jej wyeksploatowania wymienić ją na nowy element. Możliwe jest także wykonanie regeneracji przekładni kierowniczej, jednak rozwiązanie to nie daje nam gwarancji długotrwałej, poprawnej pracy układu kierowniczego.