Powiadom mnie o dostępności

Kolumna kierownicza do MITSUBISHI PAJERO SPORT I

9 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Drążek kolumny kierowniczej MAXGEAR 69-0791

Strona zabudowy: Oś przednia

Długość [mm]: 125

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

49,71

zł/szt.

Kraków: wt. 13.05

U ciebie: wt. 13.05

49,71

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Drążek kolumny kierowniczej FEBI BILSTEIN 41294

Strona zabudowy: Oś przednia

Ciężar [kg]: 1.08

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

106,74

zł/szt.

Kraków: wt. 13.05

U ciebie: wt. 13.05

106,74

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
NTY SWK-MS-002

NTY SWK-MS-002

NTYSWKMS002

63,53

zł/szt.

Kraków: wt. 13.05

U ciebie: wt. 13.05

63,53

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Drążek kolumny kierowniczej GSP S010013

Strona zabudowy: Oś przednia

Długość [mm]: 126

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

53,49

zł/szt.

Kraków: śr. 14.05

U ciebie: śr. 14.05

53,49

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Drążek kolumny kierowniczej FEBI BILSTEIN 41308

Strona zabudowy: Oś przednia

Długość [mm]: 125

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

64,36

zł/szt.

Kraków: wt. 13.05

U ciebie: wt. 13.05

64,36

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Drążek kolumny kierowniczej FEBEST 0426-K96W

Ciężar [kg]: 0.94

Długość opakowania [cm]: 16.8

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

68,92

zł/szt.

Kraków: wt. 13.05

U ciebie: wt. 13.05

68,92

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
NIPPARTS J4805013

Ilość zębów: 32

Parametr: Single arm

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

64,70

zł/szt.

Kraków: wt. 13.05

U ciebie: wt. 13.05

64,70

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Drążek kolumny kierowniczej BLUE PRINT ADC48751

Strona zabudowy: Oś przednia

Długość [mm]: 125

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

73,29

zł/szt.

Kraków: śr. 14.05

U ciebie: śr. 14.05

73,29

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Drążek kolumny kierowniczej BLUE PRINT ADC48731

Strona zabudowy: Oś przednia

Ciężar [kg]: 1.16

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

103,91

zł/szt.

Kraków: wt. 13.05

U ciebie: wt. 13.05

103,91

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do MITSUBISHI PAJERO SPORT I

Kolumna kierownicza w samochodzie MITSUBISHI PAJERO SPORT I – zasada działania

Zadaniem kolumny kierowniczej we współczesnych pojazdach, takich jak MITSUBISHI PAJERO SPORT I, jest przeniesienie momentu obrotowego wygenerowanego na kierownicy na przekładnię kierowniczą. Dalej moment jest przekładany na mechanizm zwrotniczy, w efekcie czego dochodzi do skrętu kół. Rolą przekładni kierowniczej jest także zwiększenie bezpieczeństwa kierowcy pojazdu. W razie wypadku czołowego absorbuje ona część energii kinetycznej, zmniejszając możliwość wystąpienia obrażeń kierowcy.

Objawy usterki kolumny kierowniczej w samochodzie MITSUBISHI PAJERO SPORT I

Kolumna kierownicza jest szczególnie często eksploatowanym elementem pojazdu MITSUBISHI PAJERO SPORT I, przez co może ulegać usterkom lub zużyciu eksploatacyjnemu. W samochodzie MITSUBISHI PAJERO SPORT I objawem niesprawności kolumny kierowniczej jest zwiększony luz wyczuwalny podczas skrętu. Zdarzają się także symptomy przeciwne, polegające na ciężkiej pracy kierownicy. Niekiedy z układu dobiegają także niepokojące odgłosy, takie jak stuki w momencie skręcania.

MITSUBISHI PAJERO SPORT I – kiedy wymienić przekładnię kierowniczą?

Przekładnia kierownicza nie powinna być wymieniania zbyt pochopnie. Należy najpierw sprawdzić, czy przyczyna problemów obserwowanych podczas skręcania nie leży w innym elemencie układu – pompie wspomagania kierownicy, przegubach napędowych itp. Najlepiej sprawdzić stan przekładni w warsztacie samochodowym, a po stwierdzeniu jej wyeksploatowania wymienić ją na nowy element. Możliwe jest także wykonanie regeneracji przekładni kierowniczej, jednak rozwiązanie to nie daje nam gwarancji długotrwałej, poprawnej pracy układu kierowniczego.