45 produktów
Wybierz auto
046911105598
Strona zabudowy: Wewnątrz
Długość całkowita [mm]: 194
Rozwiń więcej danych
37,39
zł/szt.
Kraków: wt. 18.11
U ciebie: wt. 18.11
37,39
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
046911105599
Strona zabudowy: Zewnętrzny
Długość całkowita [mm]: 130
Rozwiń więcej danych
28,09
zł/szt.
Kraków: wt. 18.11
U ciebie: wt. 18.11
28,09
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKFVKDY815501
49,19
zł/szt.
Kraków: wt. 18.11
U ciebie: wt. 18.11
49,19
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Zewnętrzny, z obu stron, oś przednia
23,58
zł/szt.
Kraków: wt. 18.11
U ciebie: wt. 18.11
23,58
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
03591556804
Strona zabudowy: Zewnętrzny, z obu stron, oś przednia
53,68
zł/szt.
Kraków: wt. 18.11
U ciebie: wt. 18.11
53,68
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Wewnątrz, oś przednia po obydwu stronach
Ciężar [kg]: 0.6
Rozwiń więcej danych
49,01
zł/szt.
Kraków: śr. 19.11
U ciebie: śr. 19.11
49,01
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Zewnętrzny, oś przednia po obydwu stronach
Długość [mm]: 110
Rozwiń więcej danych
39,74
zł/szt.
Kraków: śr. 19.11
U ciebie: śr. 19.11
39,74
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z obu stron, wewnątrz, oś przednia
27,91
zł/szt.
Kraków: wt. 18.11
U ciebie: wt. 18.11
27,91
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GSPS070316
Strona zabudowy: Zewnętrzny, oś przednia po obydwu stronach
Długość [mm]: 110
Rozwiń więcej danych
33,91
zł/szt.
Kraków: śr. 19.11
U ciebie: śr. 19.11
33,91
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
CTRCE0400
Zbieżność stożka: 1/8
Długość [mm]: 110
Rozwiń więcej danych
50,93
zł/szt.
Kraków: śr. 19.11
U ciebie: śr. 19.11
50,93
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
CTRCE0401
Zbieżność stożka: 1/8
Długość [mm]: 172
Rozwiń więcej danych
54,67
zł/szt.
Kraków: śr. 19.11
U ciebie: śr. 19.11
54,67
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
OYO10K5008OYO
Gwint zewn. [mm]: M16x1,5
Rodzaj gwintu: Z bieżnikiem lewostronnym
Rozwiń więcej danych
30,33
zł/szt.
Kraków: wt. 18.11
U ciebie: wt. 18.11
30,33
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
RTS9109775
Strona zabudowy: Wewnątrz, oś przednia po obydwu stronach
Długość [mm]: 172
Rozwiń więcej danych
61,21
zł/szt.
Kraków: wt. 18.11
U ciebie: wt. 18.11
61,21
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYSKWMS001
28,87
zł/szt.
Kraków: wt. 18.11
U ciebie: wt. 18.11
28,87
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKFVKDY815500
36,59
zł/szt.
Kraków: wt. 18.11
U ciebie: wt. 18.11
36,59
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0396TA1657
Długość [mm]: 194
Szerokość [mm]: 39
Rozwiń więcej danych
45,74
zł/szt.
Kraków: wt. 18.11
U ciebie: wt. 18.11
45,74
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0396TA1652
Długość [mm]: 136
Szerokość [mm]: 40
Rozwiń więcej danych
34,34
zł/szt.
Kraków: wt. 18.11
U ciebie: wt. 18.11
34,34
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
DYS2209847
Strona zabudowy: Z obu stron, oś przednia
Długość [mm]: 111
Rozwiń więcej danych
38,57
zł/szt.
Kraków: wt. 18.11
U ciebie: wt. 18.11
38,57
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Wymagana ilość: 2
Gwint zewn. [mm]: 16 x 1,5
Rozwiń więcej danych
48,45
zł/szt.
Kraków: wt. 18.11
U ciebie: wt. 18.11
48,45
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Zewnętrzny, z obu stron, oś przednia
Średnica 1 [mm]: 15.6
Rozwiń więcej danych
27,16
zł/szt.
Kraków: wt. 18.11
U ciebie: wt. 18.11
27,16
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Końcówki drążka kierowniczego to jedne ze stosunkowo często wymienianych elementów układu kierowniczego w samochodzie MITSUBISHI PAJERO II. Jest to związane z trudnymi warunkami pracy samej końcówki. Łączy ona drążek kierowniczy ze zwrotnicą i przekładnią kierowniczą. Jest to część elastyczna, która umożliwia skręcanie kół. Kiedy końcówka drążka jest zużyta, koła pojazdu gubią zbieżność, co ma zły wpływ nie tylko na komfort jazdy, ale także przyspiesza zużycie opon.
Aby sprawdzić, czy w samochodzie MITSUBISHI PAJERO II końcówka drążka kierowniczego jest zużyta, czy nie, najlepiej przeprowadzić test podobny do tego, wykonywanego podczas badania technicznego na stacji kontroli pojazdów. Kiedy końcówka nie jest sprawna, w układzie kierowniczym pojawia się luz, uwidaczniający się przy szarpnięciach kołem na boki. Silnemu zużyciu tego elementu towarzyszą zwykle niepokojące dźwięki z okolic przednich kół (zwykle stuki i piski) oraz wibracje wyczuwalne podczas skręcania. Auto gorzej reaguje także na ruchy kierownicą.
Na szczęście w przypadku samochodu MITSUBISHI PAJERO II, końcówka drążka kierowniczego nie jest elementem drogim. Jej wymiana także nie powinna kosztować wiele w warsztacie naprawczym. Aby przeprowadzić wymianę, należy najpierw poluzować nakrętkę kontrującą na drążku, a następnie odkręcić nakrętkę na końcówce. Niekiedy demontaż będzie wymagał użycia odrdzewiacza i narzędzia do ostrożnego wybicia końcówki. Nowy element należy wkręcić na taką samą głębokość. Po operacji warto sprawdzić i przeprowadzić ewentualną korektę ustawienie geometrii kół.