78 produktów
Wybierz auto
MEY15160200005
Strona zabudowy: Os przednia, z prawej
Długość [mm]: 115
Rozwiń więcej danych
58,71
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
58,71
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
042115160200004
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej
Długość [mm]: 115
Rozwiń więcej danych
58,71
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
58,71
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Grubość [mm]: 80
Rozwiń więcej danych
37,85
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
37,85
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GSPS070562
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Długość [mm]: 107
Rozwiń więcej danych
30,13
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
30,13
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z obu stron, oś przednia
Wymiar stożka [mm]: 12
Rozwiń więcej danych
39,09
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
39,09
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT16005
Strona zabudowy: Z prawej
26,14
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
26,14
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GSPS070009
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Wymiar stożka [mm]: 13
Rozwiń więcej danych
39,28
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
39,28
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z lewej
Zbieżność stożka: 1/10
Rozwiń więcej danych
73,02
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
73,02
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z prawej
Zbieżność stożka: 1/10
Rozwiń więcej danych
73,02
zł/szt.
Kraków: śr. 05.02
U ciebie: śr. 05.02
73,02
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Zbieżność stożka: 1/10
Rozwiń więcej danych
40,59
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
40,59
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Gwint wewnętrzny [mm]: 20x1,5
Rodzaj gwintu: Z bieżnikiem prawostronnym
93,99
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
93,99
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Zewnętrzny, z prawej, oś przednia
Gwint wewnętrzny [mm]: M 20x1,5
Rozwiń więcej danych
41,33
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
41,33
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
DYS2220852
Strona zabudowy: Z prawej, oś przednia
Długość [mm]: 116
Rozwiń więcej danych
57,53
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
57,53
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT16006
Strona zabudowy: Z lewej
27,71
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
27,71
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z przodu
Długość [mm]: 117
Rozwiń więcej danych
54,44
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
54,44
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 110
Wymagana ilość: 2
Rozwiń więcej danych
70,96
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
70,96
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT16023
Strona zabudowy: Z obu stron
33,62
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
33,62
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0396TA1692
Długość [mm]: 124
Szerokość [mm]: 33
Rozwiń więcej danych
30,50
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
30,50
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0396TA1929
Długość [mm]: 128
Szerokość [mm]: 38
Rozwiń więcej danych
39,54
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
39,54
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKFVKDY312008
61,58
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
61,58
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Końcówki drążka kierowniczego to jedne ze stosunkowo często wymienianych elementów układu kierowniczego w samochodzie ALFA ROMEO SPIDER. Jest to związane z trudnymi warunkami pracy samej końcówki. Łączy ona drążek kierowniczy ze zwrotnicą i przekładnią kierowniczą. Jest to część elastyczna, która umożliwia skręcanie kół. Kiedy końcówka drążka jest zużyta, koła pojazdu gubią zbieżność, co ma zły wpływ nie tylko na komfort jazdy, ale także przyspiesza zużycie opon.
Aby sprawdzić, czy w samochodzie ALFA ROMEO SPIDER końcówka drążka kierowniczego jest zużyta, czy nie, najlepiej przeprowadzić test podobny do tego, wykonywanego podczas badania technicznego na stacji kontroli pojazdów. Kiedy końcówka nie jest sprawna, w układzie kierowniczym pojawia się luz, uwidaczniający się przy szarpnięciach kołem na boki. Silnemu zużyciu tego elementu towarzyszą zwykle niepokojące dźwięki z okolic przednich kół (zwykle stuki i piski) oraz wibracje wyczuwalne podczas skręcania. Auto gorzej reaguje także na ruchy kierownicą.
Na szczęście w przypadku samochodu ALFA ROMEO SPIDER, końcówka drążka kierowniczego nie jest elementem drogim. Jej wymiana także nie powinna kosztować wiele w warsztacie naprawczym. Aby przeprowadzić wymianę, należy najpierw poluzować nakrętkę kontrującą na drążku, a następnie odkręcić nakrętkę na końcówce. Niekiedy demontaż będzie wymagał użycia odrdzewiacza i narzędzia do ostrożnego wybicia końcówki. Nowy element należy wkręcić na taką samą głębokość. Po operacji warto sprawdzić i przeprowadzić ewentualną korektę ustawienie geometrii kół.