16 produktów
Wybierz auto
Strona zabudowy: Z przodu
Długość [mm]: 200
Rozwiń więcej danych
40,40
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
40,40
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GSPS070052
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Wymiar stożka [mm]: 13
Rozwiń więcej danych
42,11
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
42,11
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0396TA1075
Długość [mm]: 218
Szerokość [mm]: 36
Rozwiń więcej danych
41,95
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
41,95
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TRWJTE150
Długość [mm]: 192.71
Wymiar gwintu: M10x1,25
Rozwiń więcej danych
67,08
zł/szt.
Kraków: wt. 04.02
U ciebie: wt. 04.02
67,08
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z obu stron, oś przednia
32,53
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
32,53
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
RTS9109512
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Długość [mm]: 200
Rozwiń więcej danych
54,19
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
54,19
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
DYS2209671
Strona zabudowy: Z lewej, oś przednia
Długość [mm]: 215
Rozwiń więcej danych
41,25
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
41,25
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
DYS2209672
Strona zabudowy: Z prawej, oś przednia
Długość [mm]: 215
Rozwiń więcej danych
41,25
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
41,25
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKFVKDY318515
43,68
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
43,68
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04213160204302
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej, os przednia, z prawej
Długość [mm]: 200
Rozwiń więcej danych
47,78
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
47,78
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z obu stron, oś przednia
Gwint zewn. [mm]: M14x1,5
Rozwiń więcej danych
40,63
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
40,63
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
041849399198
Strona zabudowy: Z obu stron, oś przednia
41,28
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
41,28
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Ciężar [kg]: 0.45
Rozwiń więcej danych
49,19
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
49,19
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FAG840064610
Wymiar stożka [mm]: 12.6
Gwint zewn. [mm]: M14x1,5
Rozwiń więcej danych
45,33
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
45,33
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
03591058401
Strona zabudowy: Z obu stron, oś przednia
Gwint zewn. [mm]: M14x1,5
Rozwiń więcej danych
103,13
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
103,13
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04115031505
Wymiar gwintu: 14x1,5
Rodzaj gwintu: Z bieżnikiem prawostronnym
37,50
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
37,50
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Końcówki drążka kierowniczego to jedne ze stosunkowo często wymienianych elementów układu kierowniczego w samochodzie BMW 3 E30. Jest to związane z trudnymi warunkami pracy samej końcówki. Łączy ona drążek kierowniczy ze zwrotnicą i przekładnią kierowniczą. Jest to część elastyczna, która umożliwia skręcanie kół. Kiedy końcówka drążka jest zużyta, koła pojazdu gubią zbieżność, co ma zły wpływ nie tylko na komfort jazdy, ale także przyspiesza zużycie opon.
Aby sprawdzić, czy w samochodzie BMW 3 E30 końcówka drążka kierowniczego jest zużyta, czy nie, najlepiej przeprowadzić test podobny do tego, wykonywanego podczas badania technicznego na stacji kontroli pojazdów. Kiedy końcówka nie jest sprawna, w układzie kierowniczym pojawia się luz, uwidaczniający się przy szarpnięciach kołem na boki. Silnemu zużyciu tego elementu towarzyszą zwykle niepokojące dźwięki z okolic przednich kół (zwykle stuki i piski) oraz wibracje wyczuwalne podczas skręcania. Auto gorzej reaguje także na ruchy kierownicą.
Na szczęście w przypadku samochodu BMW 3 E30, końcówka drążka kierowniczego nie jest elementem drogim. Jej wymiana także nie powinna kosztować wiele w warsztacie naprawczym. Aby przeprowadzić wymianę, należy najpierw poluzować nakrętkę kontrującą na drążku, a następnie odkręcić nakrętkę na końcówce. Niekiedy demontaż będzie wymagał użycia odrdzewiacza i narzędzia do ostrożnego wybicia końcówki. Nowy element należy wkręcić na taką samą głębokość. Po operacji warto sprawdzić i przeprowadzić ewentualną korektę ustawienie geometrii kół.