11 produktów
Wybierz auto
Strona zabudowy: Z prawej, oś przednia
Rozmiar gwintu 1: M14x1,5
Rozwiń więcej danych
166,49
zł/szt.
Kraków: śr. 05.02
U ciebie: śr. 05.02
166,49
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
DYS2228448
Strona zabudowy: Pozycja osi 1 z prawej, oś przednia
Długość [mm]: 100
Rozwiń więcej danych
88,33
zł/szt.
Kraków: wt. 04.02
U ciebie: wt. 04.02
88,33
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
DYS2228449
Strona zabudowy: Pozycja osi 1 z lewej, oś przednia
Długość [mm]: 100
Rozwiń więcej danych
83,33
zł/szt.
Kraków: wt. 04.02
U ciebie: wt. 04.02
83,33
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 187
Szerokość [mm]: 49
Rozwiń więcej danych
108,40
zł/szt.
Kraków: wt. 04.02
U ciebie: wt. 04.02
108,40
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
87,90
zł/szt.
Kraków: wt. 04.02
U ciebie: wt. 04.02
87,90
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
87,90
zł/szt.
Kraków: wt. 04.02
U ciebie: wt. 04.02
87,90
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 187
Szerokość [mm]: 49
Rozwiń więcej danych
108,40
zł/szt.
Kraków: wt. 04.02
U ciebie: wt. 04.02
108,40
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Os przednia, z prawej
Zbieżność stożka: /
Rozwiń więcej danych
118,19
zł/szt.
Kraków: pt. 07.02
U ciebie: pt. 07.02
118,19
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MEY3160200049HD
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej
Długość [mm]: 146.6
Rozwiń więcej danych
136,90
zł/szt.
Kraków: wt. 04.02
U ciebie: wt. 04.02
136,90
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 172
Szerokość [mm]: 49
Rozwiń więcej danych
59,89
zł/szt.
Kraków: wt. 04.02
U ciebie: wt. 04.02
59,89
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 172
Szerokość [mm]: 49
Rozwiń więcej danych
61,40
zł/szt.
Kraków: wt. 04.02
U ciebie: wt. 04.02
61,40
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Końcówki drążka kierowniczego to jedne ze stosunkowo często wymienianych elementów układu kierowniczego w samochodzie BMW 3 G20. Jest to związane z trudnymi warunkami pracy samej końcówki. Łączy ona drążek kierowniczy ze zwrotnicą i przekładnią kierowniczą. Jest to część elastyczna, która umożliwia skręcanie kół. Kiedy końcówka drążka jest zużyta, koła pojazdu gubią zbieżność, co ma zły wpływ nie tylko na komfort jazdy, ale także przyspiesza zużycie opon.
Aby sprawdzić, czy w samochodzie BMW 3 G20 końcówka drążka kierowniczego jest zużyta, czy nie, najlepiej przeprowadzić test podobny do tego, wykonywanego podczas badania technicznego na stacji kontroli pojazdów. Kiedy końcówka nie jest sprawna, w układzie kierowniczym pojawia się luz, uwidaczniający się przy szarpnięciach kołem na boki. Silnemu zużyciu tego elementu towarzyszą zwykle niepokojące dźwięki z okolic przednich kół (zwykle stuki i piski) oraz wibracje wyczuwalne podczas skręcania. Auto gorzej reaguje także na ruchy kierownicą.
Na szczęście w przypadku samochodu BMW 3 G20, końcówka drążka kierowniczego nie jest elementem drogim. Jej wymiana także nie powinna kosztować wiele w warsztacie naprawczym. Aby przeprowadzić wymianę, należy najpierw poluzować nakrętkę kontrującą na drążku, a następnie odkręcić nakrętkę na końcówce. Niekiedy demontaż będzie wymagał użycia odrdzewiacza i narzędzia do ostrożnego wybicia końcówki. Nowy element należy wkręcić na taką samą głębokość. Po operacji warto sprawdzić i przeprowadzić ewentualną korektę ustawienie geometrii kół.