Darmowa dostawa od 49 zł! Kod: DOSTAWA49
25 produktów
Wybierz auto
Strona zabudowy: Z lewej, oś przednia
147,15
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
147,15
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Wymiar stożka [mm]: 14.5
Gwint wewnętrzny [mm]: M16x1,5
Rozwiń więcej danych
62,16
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
62,16
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Wymiar stożka [mm]: 14.5
Gwint wewnętrzny [mm]: M16x1,5
Rozwiń więcej danych
62,16
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 11.06
62,16
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Os przednia, z prawej
Długość [mm]: 219
Rozwiń więcej danych
68,98
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
68,98
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z prawej, oś przednia
143,19
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
143,19
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Zewnętrzny, z lewej, oś przednia
Średnica 1 [mm]: 16.6
Rozwiń więcej danych
88,54
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
88,54
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Zewnętrzny, z prawej, oś przednia
Średnica 1 [mm]: 16.6
Rozwiń więcej danych
88,54
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
88,54
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z prawej, oś przednia
Długość [mm]: 244
Rozwiń więcej danych
52,17
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
52,17
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z lewej, oś przednia
Długość [mm]: 244
Rozwiń więcej danych
52,17
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
52,17
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Os przednia, z prawej
66,18
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
66,18
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z prawej, oś przednia
Długość [mm]: 220
Rozwiń więcej danych
56,50
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
56,50
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Gwint wewnętrzny [mm]: 16 x 1,5
Rodzaj gwintu: Z bieżnikiem prawostronnym
75,73
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
75,73
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z przodu
Długość [mm]: 220
Rozwiń więcej danych
55,35
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
55,35
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z przodu
Długość [mm]: 220
Rozwiń więcej danych
61,26
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
61,26
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Wymiar gwintu: 16x1,5
46,46
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
46,46
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Wymiar gwintu: 16x1,5
44,59
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
44,59
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 245
Szerokość [mm]: 40
Rozwiń więcej danych
61,66
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
61,66
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej
Długość [mm]: 220
Rozwiń więcej danych
61,66
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
61,66
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Wymiar gwintu: 16x1,5
Parzyste numery artykułów: 5031524
53,52
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
53,52
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 222.5
Gwint wewnętrzny [mm]: M16x1,5
Rozwiń więcej danych
56,92
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 11.06
56,92
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Końcówki drążka kierowniczego to jedne ze stosunkowo często wymienianych elementów układu kierowniczego w samochodzie BMW 7 E38. Jest to związane z trudnymi warunkami pracy samej końcówki. Łączy ona drążek kierowniczy ze zwrotnicą i przekładnią kierowniczą. Jest to część elastyczna, która umożliwia skręcanie kół. Kiedy końcówka drążka jest zużyta, koła pojazdu gubią zbieżność, co ma zły wpływ nie tylko na komfort jazdy, ale także przyspiesza zużycie opon.
Aby sprawdzić, czy w samochodzie BMW 7 E38 końcówka drążka kierowniczego jest zużyta, czy nie, najlepiej przeprowadzić test podobny do tego, wykonywanego podczas badania technicznego na stacji kontroli pojazdów. Kiedy końcówka nie jest sprawna, w układzie kierowniczym pojawia się luz, uwidaczniający się przy szarpnięciach kołem na boki. Silnemu zużyciu tego elementu towarzyszą zwykle niepokojące dźwięki z okolic przednich kół (zwykle stuki i piski) oraz wibracje wyczuwalne podczas skręcania. Auto gorzej reaguje także na ruchy kierownicą.
Na szczęście w przypadku samochodu BMW 7 E38, końcówka drążka kierowniczego nie jest elementem drogim. Jej wymiana także nie powinna kosztować wiele w warsztacie naprawczym. Aby przeprowadzić wymianę, należy najpierw poluzować nakrętkę kontrującą na drążku, a następnie odkręcić nakrętkę na końcówce. Niekiedy demontaż będzie wymagał użycia odrdzewiacza i narzędzia do ostrożnego wybicia końcówki. Nowy element należy wkręcić na taką samą głębokość. Po operacji warto sprawdzić i przeprowadzić ewentualną korektę ustawienie geometrii kół.