Darmowa dostawa od 49 zł! Kod: DOSTAWA49
81 produktów
Wybierz auto
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej
Długość [mm]: 135
Rozwiń więcej danych
117,55
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
117,55
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Os przednia, z prawej
Długość [mm]: 135
Rozwiń więcej danych
117,55
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
117,55
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Os przednia, z prawej
Długość [mm]: 135
Rozwiń więcej danych
44,43
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
44,43
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Os przednia, z prawej
Długość [mm]: 135
Rozwiń więcej danych
73,98
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
73,98
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 135
Wymiar gwintu: M14x1,5
Rozwiń więcej danych
164,99
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 11.06
164,99
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z prawej, oś przednia
Rozmiar gwintu 2: M14x1,5
133,16
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
133,16
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej
Długość [mm]: 135
Rozwiń więcej danych
44,43
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
44,43
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 140
Wymiar gwintu: M14x1.5
Rozwiń więcej danych
74,39
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
74,39
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej
Wymiar stożka [mm]: 16
Rozwiń więcej danych
49,74
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
49,74
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Os przednia, z prawej
Parzyste numery artykułów: 501 849
52,57
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 11.06
52,57
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej
Parzyste numery artykułów: 501 850
54,02
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 11.06
54,02
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ograniczenia producenta: Zf
Gwint wewnętrzny [mm]: 14x1,5
Rozwiń więcej danych
77,98
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
77,98
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ograniczenia producenta: Zf
Gwint wewnętrzny [mm]: 14x1,5
Rozwiń więcej danych
83,29
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
83,29
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 150
Szerokość [mm]: 45
Rozwiń więcej danych
70,79
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
70,79
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej
Długość [mm]: 135
Rozwiń więcej danych
73,98
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
73,98
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 140
Wymiar gwintu: M14x1.5
Rozwiń więcej danych
114,28
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
114,28
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 150
Szerokość [mm]: 45
Rozwiń więcej danych
72,01
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
72,01
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej
Długość [mm]: 122
Rozwiń więcej danych
91,21
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
91,21
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z lewej, oś przednia
Rozmiar gwintu 2: M14x1,5
133,16
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
133,16
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Os przednia, z prawej
Wymiar stożka [mm]: 16
Rozwiń więcej danych
49,74
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 11.06
49,74
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Końcówki drążka kierowniczego to jedne ze stosunkowo często wymienianych elementów układu kierowniczego w samochodzie BMW X1 E84. Jest to związane z trudnymi warunkami pracy samej końcówki. Łączy ona drążek kierowniczy ze zwrotnicą i przekładnią kierowniczą. Jest to część elastyczna, która umożliwia skręcanie kół. Kiedy końcówka drążka jest zużyta, koła pojazdu gubią zbieżność, co ma zły wpływ nie tylko na komfort jazdy, ale także przyspiesza zużycie opon.
Aby sprawdzić, czy w samochodzie BMW X1 E84 końcówka drążka kierowniczego jest zużyta, czy nie, najlepiej przeprowadzić test podobny do tego, wykonywanego podczas badania technicznego na stacji kontroli pojazdów. Kiedy końcówka nie jest sprawna, w układzie kierowniczym pojawia się luz, uwidaczniający się przy szarpnięciach kołem na boki. Silnemu zużyciu tego elementu towarzyszą zwykle niepokojące dźwięki z okolic przednich kół (zwykle stuki i piski) oraz wibracje wyczuwalne podczas skręcania. Auto gorzej reaguje także na ruchy kierownicą.
Na szczęście w przypadku samochodu BMW X1 E84, końcówka drążka kierowniczego nie jest elementem drogim. Jej wymiana także nie powinna kosztować wiele w warsztacie naprawczym. Aby przeprowadzić wymianę, należy najpierw poluzować nakrętkę kontrującą na drążku, a następnie odkręcić nakrętkę na końcówce. Niekiedy demontaż będzie wymagał użycia odrdzewiacza i narzędzia do ostrożnego wybicia końcówki. Nowy element należy wkręcić na taką samą głębokość. Po operacji warto sprawdzić i przeprowadzić ewentualną korektę ustawienie geometrii kół.