24 produktów
Wybierz auto
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Długość [mm]: 167
Rozwiń więcej danych
73,17
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
73,17
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKFVKDY318517
70,56
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
70,56
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Os przednia, z prawej
Długość [mm]: 188
Rozwiń więcej danych
77,64
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
77,64
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z przodu
Długość [mm]: 175
Rozwiń więcej danych
111,64
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
111,64
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 187
Szerokość [mm]: 49
Rozwiń więcej danych
106,06
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
106,06
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z nakrętką
52,58
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
52,58
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Os przednia, z prawej
Długość [mm]: 165
Rozwiń więcej danych
102,24
zł/szt.
Kraków: wt. 01.04
U ciebie: wt. 01.04
102,24
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej
Długość [mm]: 188
Rozwiń więcej danych
98,48
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 28.03
98,48
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Zewnętrzny, z obu stron, oś przednia
Wymagana ilość: 2
68,89
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
68,89
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
RTS9199579
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Długość [mm]: 170
Rozwiń więcej danych
55,74
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
55,74
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z przodu
Długość [mm]: 165
Rozwiń więcej danych
81,01
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
81,01
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z przodu
Długość [mm]: 165
Rozwiń więcej danych
81,01
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
81,01
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 187
Szerokość [mm]: 49
Rozwiń więcej danych
106,06
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
106,06
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FAG840137110
Długość [mm]: 170
Wymiar gwintu: M16x1,5
Rozwiń więcej danych
72,98
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
72,98
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Zbieżność stożka: 1/6
Rozwiń więcej danych
82,96
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
82,96
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
03593585801
Strona zabudowy: Z obu stron, oś przednia
Rozmiar gwintu 1: M16x1,5
Rozwiń więcej danych
177,32
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 28.03
177,32
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04115031547
Wymiar gwintu: M16x1,5
55,12
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
55,12
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
03593999301
Strona zabudowy: Z lewej, oś przednia
Długość [mm]: 163
Rozwiń więcej danych
123,55
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 28.03
123,55
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
QUAQS4899HQ
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Długość [mm]: 167
Rozwiń więcej danych
52,31
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
52,31
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TRWJTE1705
Zbieżność stożka: 1:6
Długość [mm]: 167
Rozwiń więcej danych
130,66
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 28.03
130,66
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Końcówki drążka kierowniczego to jedne ze stosunkowo często wymienianych elementów układu kierowniczego w samochodzie BMW X4. Jest to związane z trudnymi warunkami pracy samej końcówki. Łączy ona drążek kierowniczy ze zwrotnicą i przekładnią kierowniczą. Jest to część elastyczna, która umożliwia skręcanie kół. Kiedy końcówka drążka jest zużyta, koła pojazdu gubią zbieżność, co ma zły wpływ nie tylko na komfort jazdy, ale także przyspiesza zużycie opon.
Aby sprawdzić, czy w samochodzie BMW X4 końcówka drążka kierowniczego jest zużyta, czy nie, najlepiej przeprowadzić test podobny do tego, wykonywanego podczas badania technicznego na stacji kontroli pojazdów. Kiedy końcówka nie jest sprawna, w układzie kierowniczym pojawia się luz, uwidaczniający się przy szarpnięciach kołem na boki. Silnemu zużyciu tego elementu towarzyszą zwykle niepokojące dźwięki z okolic przednich kół (zwykle stuki i piski) oraz wibracje wyczuwalne podczas skręcania. Auto gorzej reaguje także na ruchy kierownicą.
Na szczęście w przypadku samochodu BMW X4, końcówka drążka kierowniczego nie jest elementem drogim. Jej wymiana także nie powinna kosztować wiele w warsztacie naprawczym. Aby przeprowadzić wymianę, należy najpierw poluzować nakrętkę kontrującą na drążku, a następnie odkręcić nakrętkę na końcówce. Niekiedy demontaż będzie wymagał użycia odrdzewiacza i narzędzia do ostrożnego wybicia końcówki. Nowy element należy wkręcić na taką samą głębokość. Po operacji warto sprawdzić i przeprowadzić ewentualną korektę ustawienie geometrii kół.