17 produktów
Wybierz auto
Producenci
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
76,18
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 12.11
76,18
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 216
Szerokość [mm]: 48
Rozwiń więcej danych
73,92
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 12.11
73,92
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z przodu
Długość [mm]: 189
Rozwiń więcej danych
56,30
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 12.11
56,30
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Zewnętrzny, oś przednia
Długość [mm]: 189
Rozwiń więcej danych
77,64
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 12.11
77,64
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Wymiar stożka [mm]: 15
Rozwiń więcej danych
42,36
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 12.11
42,36
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Długość [mm]: 185
Rozwiń więcej danych
101,47
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 12.11
101,47
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Wymiar gwintu: 14x1,5
Wymiar stożka [mm]: 15.4
86,89
zł/szt.
Kraków: czw. 13.11
U ciebie: czw. 13.11
86,89
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej, os przednia, z prawej
Długość [mm]: 185
Rozwiń więcej danych
57,70
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 12.11
57,70
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej, os przednia, z prawej
Długość [mm]: 185
Rozwiń więcej danych
87,15
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 12.11
87,15
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej, os przednia, z prawej
Długość [mm]: 185
Rozwiń więcej danych
113,83
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 12.11
113,83
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
79,90
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 12.11
79,90
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Długość [mm]: 185, 210
Rozwiń więcej danych
92,97
zł/szt.
Kraków: czw. 13.11
U ciebie: czw. 13.11
92,97
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Długość [mm]: 185, 210
Rozwiń więcej danych
48,23
zł/szt.
Kraków: pon. 17.11
U ciebie: pon. 17.11
48,23
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Długość [mm]: 189
Rozwiń więcej danych
51,41
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 12.11
51,41
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 32303418202
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Rozwiń więcej danych
76,37
zł/szt.
Kraków: pon. 17.11
U ciebie: pon. 17.11
76,37
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z obu stron, oś przednia
Długość [mm]: 189
Rozwiń więcej danych
106,36
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 12.11
106,36
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 189
Wymiar gwintu: M14x1,5
Rozwiń więcej danych
95,66
zł/szt.
Kraków: czw. 13.11
U ciebie: czw. 13.11
95,66
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Końcówki drążka kierowniczego to jedne ze stosunkowo często wymienianych elementów układu kierowniczego w samochodzie BMW X5 E70. Jest to związane z trudnymi warunkami pracy samej końcówki. Łączy ona drążek kierowniczy ze zwrotnicą i przekładnią kierowniczą. Jest to część elastyczna, która umożliwia skręcanie kół. Kiedy końcówka drążka jest zużyta, koła pojazdu gubią zbieżność, co ma zły wpływ nie tylko na komfort jazdy, ale także przyspiesza zużycie opon.
Aby sprawdzić, czy w samochodzie BMW X5 E70 końcówka drążka kierowniczego jest zużyta, czy nie, najlepiej przeprowadzić test podobny do tego, wykonywanego podczas badania technicznego na stacji kontroli pojazdów. Kiedy końcówka nie jest sprawna, w układzie kierowniczym pojawia się luz, uwidaczniający się przy szarpnięciach kołem na boki. Silnemu zużyciu tego elementu towarzyszą zwykle niepokojące dźwięki z okolic przednich kół (zwykle stuki i piski) oraz wibracje wyczuwalne podczas skręcania. Auto gorzej reaguje także na ruchy kierownicą.
Na szczęście w przypadku samochodu BMW X5 E70, końcówka drążka kierowniczego nie jest elementem drogim. Jej wymiana także nie powinna kosztować wiele w warsztacie naprawczym. Aby przeprowadzić wymianę, należy najpierw poluzować nakrętkę kontrującą na drążku, a następnie odkręcić nakrętkę na końcówce. Niekiedy demontaż będzie wymagał użycia odrdzewiacza i narzędzia do ostrożnego wybicia końcówki. Nowy element należy wkręcić na taką samą głębokość. Po operacji warto sprawdzić i przeprowadzić ewentualną korektę ustawienie geometrii kół.