Darmowa dostawa przy zakupach od 49 zł! Kod: DOSTAWA49
16 produktów
Wybierz auto
041849401014
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
73,59
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 25.02
73,59
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKFVKDY318525
79,12
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 25.02
79,12
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04213160200020
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej, os przednia, z prawej
Długość [mm]: 185
Rozwiń więcej danych
82,42
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 25.02
82,42
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Długość [mm]: 187
Rozwiń więcej danych
77,69
zł/szt.
Kraków: pt. 28.02
U ciebie: pt. 28.02
77,69
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GSPS070061
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Wymiar stożka [mm]: 15
Rozwiń więcej danych
42,36
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 25.02
42,36
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
60,15
zł/szt.
Kraków: śr. 26.02
U ciebie: śr. 26.02
60,15
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SAS7676057
Dla numeru oe: 32303418202
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Rozwiń więcej danych
50,61
zł/szt.
Kraków: pt. 28.02
U ciebie: pt. 28.02
50,61
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0396TA2678
Długość [mm]: 216
Szerokość [mm]: 48
Rozwiń więcej danych
70,63
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 25.02
70,63
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0429JTE1117
Długość [mm]: 189
Wymiar gwintu: M14x1,5
Rozwiń więcej danych
115,46
zł/szt.
Kraków: śr. 26.02
U ciebie: śr. 26.02
115,46
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z przodu
Długość [mm]: 176
Rozwiń więcej danych
88,99
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 25.02
88,99
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
03593099302
Strona zabudowy: Z obu stron, oś przednia
Długość [mm]: 189
Rozwiń więcej danych
106,44
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 25.02
106,44
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Długość [mm]: 185, 210
Rozwiń więcej danych
93,97
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 25.02
93,97
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
QUAQS6522HQ
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej, os przednia, z prawej
Długość [mm]: 185
Rozwiń więcej danych
58,78
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 25.02
58,78
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04213160200020HD
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej, os przednia, z prawej
Długość [mm]: 185
Rozwiń więcej danych
113,80
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 25.02
113,80
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
RTS9199508
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Długość [mm]: 189
Rozwiń więcej danych
52,27
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 25.02
52,27
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FAG840110810
Wymiar gwintu: 14x1,5
Wymiar stożka [mm]: 15.4
81,13
zł/szt.
Kraków: śr. 26.02
U ciebie: śr. 26.02
81,13
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Końcówki drążka kierowniczego to jedne ze stosunkowo często wymienianych elementów układu kierowniczego w samochodzie BMW X6 E71/E72. Jest to związane z trudnymi warunkami pracy samej końcówki. Łączy ona drążek kierowniczy ze zwrotnicą i przekładnią kierowniczą. Jest to część elastyczna, która umożliwia skręcanie kół. Kiedy końcówka drążka jest zużyta, koła pojazdu gubią zbieżność, co ma zły wpływ nie tylko na komfort jazdy, ale także przyspiesza zużycie opon.
Aby sprawdzić, czy w samochodzie BMW X6 E71/E72 końcówka drążka kierowniczego jest zużyta, czy nie, najlepiej przeprowadzić test podobny do tego, wykonywanego podczas badania technicznego na stacji kontroli pojazdów. Kiedy końcówka nie jest sprawna, w układzie kierowniczym pojawia się luz, uwidaczniający się przy szarpnięciach kołem na boki. Silnemu zużyciu tego elementu towarzyszą zwykle niepokojące dźwięki z okolic przednich kół (zwykle stuki i piski) oraz wibracje wyczuwalne podczas skręcania. Auto gorzej reaguje także na ruchy kierownicą.
Na szczęście w przypadku samochodu BMW X6 E71/E72, końcówka drążka kierowniczego nie jest elementem drogim. Jej wymiana także nie powinna kosztować wiele w warsztacie naprawczym. Aby przeprowadzić wymianę, należy najpierw poluzować nakrętkę kontrującą na drążku, a następnie odkręcić nakrętkę na końcówce. Niekiedy demontaż będzie wymagał użycia odrdzewiacza i narzędzia do ostrożnego wybicia końcówki. Nowy element należy wkręcić na taką samą głębokość. Po operacji warto sprawdzić i przeprowadzić ewentualną korektę ustawienie geometrii kół.