Darmowa dostawa przy zakupach od 49 zł! Kod: DOSTAWA49
16 produktów
Wybierz auto
DYS2226385
Strona zabudowy: Z prawej, oś przednia
Ciężar [kg]: 0.809017
59,67
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 25.02
59,67
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Zewnętrzny, z lewej, oś przednia
Długość [mm]: 185
Rozwiń więcej danych
66,02
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 25.02
66,02
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 209
Szerokość [mm]: 51
Rozwiń więcej danych
64,30
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 25.02
64,30
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej
Zbieżność stożka: 1/5
Rozwiń więcej danych
84,31
zł/szt.
Kraków: pt. 28.02
U ciebie: pt. 28.02
84,31
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 209
Szerokość [mm]: 51
Rozwiń więcej danych
68,93
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 25.02
68,93
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z prawej, oś przednia
Wymiar gwintu: M12x1,25 aussen
163,55
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 25.02
163,55
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej
Gwint wewnętrzny [mm]: M 14 x 1,5
Rozwiń więcej danych
47,88
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 25.02
47,88
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Zewnętrzny, z obu stron, oś przednia
Długość 1 [mm]: 80
Rozwiń więcej danych
28,18
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 25.02
28,18
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej
Ciężar [kg]: 0.89
Rozwiń więcej danych
64,91
zł/szt.
Kraków: śr. 26.02
U ciebie: śr. 26.02
64,91
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Os przednia, z prawej
Gwint wewnętrzny [mm]: M 14 x 1,5
Rozwiń więcej danych
47,97
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 25.02
47,97
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MEY11160200041HD
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej
Długość [mm]: 185
Rozwiń więcej danych
83,31
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 25.02
83,31
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Os przednia, z prawej
Ciężar [kg]: 0.89
Rozwiń więcej danych
64,91
zł/szt.
Kraków: śr. 26.02
U ciebie: śr. 26.02
64,91
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FAG840145910
Długość [mm]: 185
Wymiar gwintu: M14x1,5
Rozwiń więcej danych
65,35
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 25.02
65,35
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FAG840146010
Długość [mm]: 185
Wymiar gwintu: M14x1,5
Rozwiń więcej danych
65,24
zł/szt.
Kraków: śr. 26.02
U ciebie: śr. 26.02
65,24
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z lewej, oś przednia
Wymiar gwintu: M12x1,2 ausssen
163,55
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 25.02
163,55
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
RTS9190555210
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej
Długość [mm]: 185
Rozwiń więcej danych
58,87
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 25.02
58,87
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Końcówki drążka kierowniczego to jedne ze stosunkowo często wymienianych elementów układu kierowniczego w samochodzie CITROËN JUMPY Jumpy III. Jest to związane z trudnymi warunkami pracy samej końcówki. Łączy ona drążek kierowniczy ze zwrotnicą i przekładnią kierowniczą. Jest to część elastyczna, która umożliwia skręcanie kół. Kiedy końcówka drążka jest zużyta, koła pojazdu gubią zbieżność, co ma zły wpływ nie tylko na komfort jazdy, ale także przyspiesza zużycie opon.
Aby sprawdzić, czy w samochodzie CITROËN JUMPY Jumpy III końcówka drążka kierowniczego jest zużyta, czy nie, najlepiej przeprowadzić test podobny do tego, wykonywanego podczas badania technicznego na stacji kontroli pojazdów. Kiedy końcówka nie jest sprawna, w układzie kierowniczym pojawia się luz, uwidaczniający się przy szarpnięciach kołem na boki. Silnemu zużyciu tego elementu towarzyszą zwykle niepokojące dźwięki z okolic przednich kół (zwykle stuki i piski) oraz wibracje wyczuwalne podczas skręcania. Auto gorzej reaguje także na ruchy kierownicą.
Na szczęście w przypadku samochodu CITROËN JUMPY Jumpy III, końcówka drążka kierowniczego nie jest elementem drogim. Jej wymiana także nie powinna kosztować wiele w warsztacie naprawczym. Aby przeprowadzić wymianę, należy najpierw poluzować nakrętkę kontrującą na drążku, a następnie odkręcić nakrętkę na końcówce. Niekiedy demontaż będzie wymagał użycia odrdzewiacza i narzędzia do ostrożnego wybicia końcówki. Nowy element należy wkręcić na taką samą głębokość. Po operacji warto sprawdzić i przeprowadzić ewentualną korektę ustawienie geometrii kół.