42 produktów
Wybierz auto
Strona zabudowy: Zewnętrzny, oś przednia po obydwu stronach
Grubość [mm]: 79
Rozwiń więcej danych
42,34
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
42,34
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Wewnątrz, oś przednia po obydwu stronach
Grubość [mm]: 76
Rozwiń więcej danych
61,81
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
61,81
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Wewnątrz, oś przednia
Długość całkowita [mm]: 179
Rozwiń więcej danych
33,85
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
33,85
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Wewnątrz, oś przednia
Długość całkowita [mm]: 179
Rozwiń więcej danych
39,05
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
39,05
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia
Długość całkowita [mm]: 107
Rozwiń więcej danych
33,43
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
33,43
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Wewnątrz, oś przednia
Długość [mm]: 180
Rozwiń więcej danych
41,23
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
41,23
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia
Długość całkowita [mm]: 106
Rozwiń więcej danych
30,76
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
30,76
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Wewnątrz, oś przednia po obydwu stronach
Długość [mm]: 259
Rozwiń więcej danych
50,85
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
50,85
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia
Długość całkowita [mm]: 106
Rozwiń więcej danych
35,37
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
35,37
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Wewnątrz, oś przednia po obydwu stronach
Długość [mm]: 159
Rozwiń więcej danych
37,70
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
37,70
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Zewnętrzny, oś przednia po obydwu stronach
Długość [mm]: 86
Rozwiń więcej danych
31,05
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
31,05
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
38,00
zł/szt.
Kraków: czw. 13.11
U ciebie: czw. 13.11
38,00
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
35,48
zł/szt.
Kraków: czw. 13.11
U ciebie: czw. 13.11
35,48
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 178
Szerokość [mm]: 41
Rozwiń więcej danych
73,17
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
73,17
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Zbieżność stożka: 1/8
Rozwiń więcej danych
54,92
zł/szt.
Kraków: pon. 17.11
U ciebie: pon. 17.11
54,92
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Zewnętrzny, oś przednia po obydwu stronach
Długość [mm]: 85
Rozwiń więcej danych
51,80
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
51,80
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Zewnętrzny, oś przednia po obydwu stronach
Długość [mm]: 85
Rozwiń więcej danych
54,40
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
54,40
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 106
Szerokość [mm]: 44
Rozwiń więcej danych
43,01
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
43,01
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Wewnątrz, oś przednia
Długość całkowita [mm]: 179
Rozwiń więcej danych
39,38
zł/szt.
Kraków: czw. 13.11
U ciebie: czw. 13.11
39,38
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Wymiar gwintu: 14x1,5
41,82
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
41,82
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Końcówki drążka kierowniczego to jedne ze stosunkowo często wymienianych elementów układu kierowniczego w samochodzie FORD RANGER IV. Jest to związane z trudnymi warunkami pracy samej końcówki. Łączy ona drążek kierowniczy ze zwrotnicą i przekładnią kierowniczą. Jest to część elastyczna, która umożliwia skręcanie kół. Kiedy końcówka drążka jest zużyta, koła pojazdu gubią zbieżność, co ma zły wpływ nie tylko na komfort jazdy, ale także przyspiesza zużycie opon.
Aby sprawdzić, czy w samochodzie FORD RANGER IV końcówka drążka kierowniczego jest zużyta, czy nie, najlepiej przeprowadzić test podobny do tego, wykonywanego podczas badania technicznego na stacji kontroli pojazdów. Kiedy końcówka nie jest sprawna, w układzie kierowniczym pojawia się luz, uwidaczniający się przy szarpnięciach kołem na boki. Silnemu zużyciu tego elementu towarzyszą zwykle niepokojące dźwięki z okolic przednich kół (zwykle stuki i piski) oraz wibracje wyczuwalne podczas skręcania. Auto gorzej reaguje także na ruchy kierownicą.
Na szczęście w przypadku samochodu FORD RANGER IV, końcówka drążka kierowniczego nie jest elementem drogim. Jej wymiana także nie powinna kosztować wiele w warsztacie naprawczym. Aby przeprowadzić wymianę, należy najpierw poluzować nakrętkę kontrującą na drążku, a następnie odkręcić nakrętkę na końcówce. Niekiedy demontaż będzie wymagał użycia odrdzewiacza i narzędzia do ostrożnego wybicia końcówki. Nowy element należy wkręcić na taką samą głębokość. Po operacji warto sprawdzić i przeprowadzić ewentualną korektę ustawienie geometrii kół.