16 produktów
Wybierz auto
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Ciężar [kg]: 0.443
Rozwiń więcej danych
43,41
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 06.03
43,41
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z lewej, z prawej
Zbieżność stożka: 1/6
Rozwiń więcej danych
45,30
zł/szt.
Kraków: pon. 10.03
U ciebie: pon. 10.03
45,30
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYSKZFR006
Dla numeru oe: 1 138 275
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Rozwiń więcej danych
27,32
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 06.03
27,32
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z obu stron, oś przednia
Długość [mm]: 90
Rozwiń więcej danych
116,81
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
116,81
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Zbieżność stożka: 1/6
Rozwiń więcej danych
90,60
zł/szt.
Kraków: pon. 10.03
U ciebie: pon. 10.03
90,60
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04217160200015
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej, os przednia, z prawej
Długość [mm]: 90
Rozwiń więcej danych
49,55
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
49,55
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Wymagana ilość: 2
Gwint wewnętrzny [mm]: 16x1,5
Rozwiń więcej danych
55,02
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
55,02
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Zewnętrzny, z obu stron, oś przednia
Długość [mm]: 90
Rozwiń więcej danych
52,12
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
52,12
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
03592759303
Strona zabudowy: Zewnętrzny, z obu stron, oś przednia
Rozmiar gwintu 1: M16x1,5
Rozwiń więcej danych
65,79
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
65,79
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
DYS2203328
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej, os przednia, z prawej
Długość [mm]: 109
Rozwiń więcej danych
61,91
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
61,91
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0429JTE1044
Strona zabudowy: Zewnętrzny, z obu stron, oś przednia
Rozmiar gwintu 1: M16x1,5
Rozwiń więcej danych
38,03
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 06.03
38,03
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BGASR2330
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej, os przednia, z prawej
Gwint wewnętrzny [mm]: M16 x 1.5
Rozwiń więcej danych
36,12
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 06.03
36,12
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
041849398460
Strona zabudowy: Z obu stron
40,25
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
40,25
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0396TA2922
Długość [mm]: 110
Szerokość [mm]: 40
Rozwiń więcej danych
54,23
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
54,23
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z przodu
Długość [mm]: 90
Rozwiń więcej danych
32,83
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
32,83
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Końcówki drążka kierowniczego to jedne ze stosunkowo często wymienianych elementów układu kierowniczego w samochodzie FORD TOURNEO CUSTOM. Jest to związane z trudnymi warunkami pracy samej końcówki. Łączy ona drążek kierowniczy ze zwrotnicą i przekładnią kierowniczą. Jest to część elastyczna, która umożliwia skręcanie kół. Kiedy końcówka drążka jest zużyta, koła pojazdu gubią zbieżność, co ma zły wpływ nie tylko na komfort jazdy, ale także przyspiesza zużycie opon.
Aby sprawdzić, czy w samochodzie FORD TOURNEO CUSTOM końcówka drążka kierowniczego jest zużyta, czy nie, najlepiej przeprowadzić test podobny do tego, wykonywanego podczas badania technicznego na stacji kontroli pojazdów. Kiedy końcówka nie jest sprawna, w układzie kierowniczym pojawia się luz, uwidaczniający się przy szarpnięciach kołem na boki. Silnemu zużyciu tego elementu towarzyszą zwykle niepokojące dźwięki z okolic przednich kół (zwykle stuki i piski) oraz wibracje wyczuwalne podczas skręcania. Auto gorzej reaguje także na ruchy kierownicą.
Na szczęście w przypadku samochodu FORD TOURNEO CUSTOM, końcówka drążka kierowniczego nie jest elementem drogim. Jej wymiana także nie powinna kosztować wiele w warsztacie naprawczym. Aby przeprowadzić wymianę, należy najpierw poluzować nakrętkę kontrującą na drążku, a następnie odkręcić nakrętkę na końcówce. Niekiedy demontaż będzie wymagał użycia odrdzewiacza i narzędzia do ostrożnego wybicia końcówki. Nowy element należy wkręcić na taką samą głębokość. Po operacji warto sprawdzić i przeprowadzić ewentualną korektę ustawienie geometrii kół.