Powiadom mnie o dostępności

Pompy wspomagania do FORD TOURNEO CUSTOM

19 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Pompa wspomagania FAST FT36230

Tryb pracy: Hydrauliczny

Ilość żeber: 7

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

297,89

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

297,89

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy ABAKUS 140-01-036

Ciśnienie [bar]: 120

Koła pasowe: Bez koła pasowego

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

380,57

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

380,57

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Pompa wspomagania DRI 715520432

Profil piasty: Triangle

Ograniczenia producenta: Hub height 143mm

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

578,89

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

578,89

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Kaucja: 406,31 zł

Pompa wspomagania BGA PSP2330

Rura o śr. [mm]: 18

Ciśnienie [bar]: 105

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

440,27

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

440,27

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Pompa wspomagania FAST FT36208

Ograniczenia producenta: Kayaba

Tryb pracy: Hydrauliczny

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

442,60

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

442,60

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy HELLA 8TL 359 003-291

Ciśnienie [bar]: 120

Tryb pracy: Hydrauliczny

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

565,69

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

565,69

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Pompa wspomagania BOSCH K S00 910 008

Ciśnienie robocze [bar]: 105

Tryb pracy: Hydrauliczny

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

676,82

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: pt. 09.05

676,82

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Pompa wspomagania ESEN SKV 10SKV106

Ciężar [kg]: 2.41

Ciśnienie robocze [bar]: 120

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

498,68

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

498,68

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JPN 90K9041-JPN

Ograniczenia producenta: Kayaba

Tryb pracy: Hydrauliczny

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

498,93

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

498,93

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

429,38

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

429,38

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy FAST FT36249

Tryb pracy: Hydrauliczny

Śr. koła pasowego [mm]: 121

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

845,07

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

845,07

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Pompa wspomagania KAMOKA PP117

Ograniczenia producenta: Visteon

Tryb pracy: Hydrauliczny

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

338,19

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

338,19

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Pompa wspomagania MEYLE 11-14 631 0000

Ciśnienie robocze [bar]: 115

Tryb pracy: Hydrauliczny

555,06

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

555,06

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Pompa wspomagania TRW JPR759

Ograniczenia producenta: Kayaba

Tryb pracy: Hydrauliczny

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

897,09

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: pt. 09.05

897,09

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Kaucja: 461,16 zł

Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy FEBI BILSTEIN 186482

Ciężar [kg]: 2.6

Kierunek obrotów: Zgodnie z ruchem wskazówek zegara

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

461,98

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

461,98

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Pompa wspomagania ENERGY PW680992

Ciężar [kg]: 2.41

Ciśnienie robocze [bar]: 120

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

502,40

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

502,40

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Pompa wspomagania NTY SPW-CT-017

Tryb pracy: Hydrauliczny

Koła pasowe: Bez koła pasowego wielofunkcyjnego

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

324,06

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: pt. 09.05

324,06

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Koło pasowe pompy wspomagania FEBEST FDDS-TT9

Ciężar [kg]: 0.2

Długość opakowania [cm]: 13.2

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

75,47

zł/szt.

Kraków: wt. 13.05

U ciebie: wt. 13.05

75,47

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy FEBI BILSTEIN 181799

Ciężar [kg]: 2.18

Tryb pracy: Hydrauliczny

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

584,68

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

584,68

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do FORD TOURNEO CUSTOM

Pompa wspomagania w samochodzie FORD TOURNEO CUSTOM – jaką pełni funkcję?

Wspomaganie kierownicy to jedna z funkcji współczesnych pojazdów, odpowiedzialna za poprawę komfortu jazdy. We współczesnych samochodach stosuje się hydrauliczne lub elektryczne pompy wspomagania. Do rzadziej spotykanych należą pompy pneumatyczne. W przypadku samochodu FORD TOURNEO CUSTOM pompa wspomagania wpływa znacząco na zmniejszenie oporu obrotu kierownicy, a co za tym idzie precyzyjne przekazywanie poleceń do innych elementów układu kierowniczego.

FORD TOURNEO CUSTOM – objawy awarii pompy wspomagania

W większości samochodów FORD TOURNEO CUSTOM pompy wspomagania kierownicy pracują bezawaryjnie przez dłuższy czas. Zdarza się jednak, że element ten ulega zużyciu eksploatacyjnemu lub usterkom. Objawami awarii pompy wspomagania w przypadku samochodów FORD TOURNEO CUSTOM są m.in. niepokojące dźwięki (zgrzyty, wycie) dobiegające podczas ruchów kierownicą czy osłabienie siły wspomagania (konieczność użycia większej siły do wykonania ruchu kierownicą). Potencjalną awarię pompy wspomagania sugeruje także kontrolka układu kierowniczego, świecąca się na desce rozdzielczej pojazdu.

Jak przebiega wymiana pompy wspomagania w samochodzie FORD TOURNEO CUSTOM?

Wymiana pompy wspomagania kierownicy w samochodzie FORD TOURNEO CUSTOM powinna zostać poprzedzona odessaniem płynu hydraulicznego ze zbiorniczka wyrównawczego, znajdującego się pod maską samochodu. Następnie należy odłączyć przewody ciśnieniowe i pasek napędowy (w przypadku pompy hydraulicznej) lub odpiąć wtyczki instalacji elektrycznej (w przypadku pompy elektrycznej). Następnie należy odkręcić śruby mocujące pompę, wysunąć pompę i w bezpieczny sposób wyjąć z pojazdu. W dalszej kolejności na jej miejsce należy zamontować nową pompę i podłączyć analogicznie. Należy pamiętać, aby przed ponownym uruchomieniem pojazdu ponownie napełnić zbiornik wyrównawczy płynem hydraulicznym do zalecanego poziomu.

FORD TOURNEO CUSTOM – koło pasowe pompy wspomagania

W samochodzie FORD TOURNEO CUSTOM z hydraulicznym układem wspomagania kierownicy koło pasowe pompy wspomagania uczestniczy w przenoszeniu napędu na pompę wspomagania. Kiedy koło pasowe pompy wspomagania ulega zużyciu lub uszkodzeniu, pojawiają się problemy z przenoszeniem napędu. Zwykle da się słyszeć piszczenie paska wieloklinowego, które może nasilać się podczas skręcania kół. Zignorowanie tego objawu może zakończyć się odcięciem napędu od pompy wspomagania. Efektem tego jest utrata wspomagania kierownicy w samochodzie.

Na co zwrócić uwagę przy doborze koła pasowego pompy wspomagania do samochodu FORD TOURNEO CUSTOM?

Uszkodzone koło pasowe pompy wspomagania najlepiej wymienić wraz z paskiem. Przy doborze odpowiedniego koła do samochodu FORD TOURNEO CUSTOM należy sugerować się średnicą części oryginalnej. Istotne parametry to także średnica wałka napędowego oraz ilość i rozstaw otworów montażowych.