15 produktów
Wybierz auto
KAM9010080
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Zbieżność stożka: 1/6
Rozwiń więcej danych
24,51
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
24,51
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Zewnętrzny, z obu stron, oś przednia
Średnica 1 [mm]: 15.5
Rozwiń więcej danych
25,37
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
25,37
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FAG840077410
Wymiar gwintu: M16x1,5
Wymiar stożka [mm]: 12.8
43,44
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
43,44
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia
Wymiar gwintu: 16x1,5
Rozwiń więcej danych
31,16
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
31,16
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04217160200014
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej, os przednia, z prawej
Długość [mm]: 92
Rozwiń więcej danych
43,63
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
43,63
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
041849398689
Strona zabudowy: Z obu stron
39,35
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
39,35
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
DYS2200774
Strona zabudowy: Z obu stron, oś przednia
Długość [mm]: 91
Rozwiń więcej danych
43,56
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
43,56
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Zewnętrzny, z obu stron, oś przednia
Długość [mm]: 92
Rozwiń więcej danych
41,58
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
41,58
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Zbieżność stożka: 1/6
Rozwiń więcej danych
42,00
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
42,00
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z przodu
Długość [mm]: 90
Rozwiń więcej danych
35,23
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
35,23
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0396TA1772
Wymiar gwintu: M16x1.5
Rodzaj gwintu: Z bieżnikiem prawostronnym, z gwintem wewnętrznym
36,61
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
36,61
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Zewnętrzny, z obu stron, oś przednia
Długość [mm]: 90
Rozwiń więcej danych
24,15
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
24,15
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Gwint wewnętrzny [mm]: M16 x 1,5
Rozwiń więcej danych
59,97
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
59,97
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04115032557
Wymiar gwintu: 16x1,5
Rodzaj gwintu: Z bieżnikiem prawostronnym
39,80
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
39,80
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Zewnętrzny, z obu stron, oś przednia
Wymiar stożka [mm]: 15
Rozwiń więcej danych
82,94
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
82,94
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Końcówki drążka kierowniczego to jedne ze stosunkowo często wymienianych elementów układu kierowniczego w samochodzie JAGUAR X-TYPE. Jest to związane z trudnymi warunkami pracy samej końcówki. Łączy ona drążek kierowniczy ze zwrotnicą i przekładnią kierowniczą. Jest to część elastyczna, która umożliwia skręcanie kół. Kiedy końcówka drążka jest zużyta, koła pojazdu gubią zbieżność, co ma zły wpływ nie tylko na komfort jazdy, ale także przyspiesza zużycie opon.
Aby sprawdzić, czy w samochodzie JAGUAR X-TYPE końcówka drążka kierowniczego jest zużyta, czy nie, najlepiej przeprowadzić test podobny do tego, wykonywanego podczas badania technicznego na stacji kontroli pojazdów. Kiedy końcówka nie jest sprawna, w układzie kierowniczym pojawia się luz, uwidaczniający się przy szarpnięciach kołem na boki. Silnemu zużyciu tego elementu towarzyszą zwykle niepokojące dźwięki z okolic przednich kół (zwykle stuki i piski) oraz wibracje wyczuwalne podczas skręcania. Auto gorzej reaguje także na ruchy kierownicą.
Na szczęście w przypadku samochodu JAGUAR X-TYPE, końcówka drążka kierowniczego nie jest elementem drogim. Jej wymiana także nie powinna kosztować wiele w warsztacie naprawczym. Aby przeprowadzić wymianę, należy najpierw poluzować nakrętkę kontrującą na drążku, a następnie odkręcić nakrętkę na końcówce. Niekiedy demontaż będzie wymagał użycia odrdzewiacza i narzędzia do ostrożnego wybicia końcówki. Nowy element należy wkręcić na taką samą głębokość. Po operacji warto sprawdzić i przeprowadzić ewentualną korektę ustawienie geometrii kół.