11 produktów
Wybierz auto
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Grubość [mm]: 77
Rozwiń więcej danych
43,08
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
43,08
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia
Długość całkowita [mm]: 179
Rozwiń więcej danych
41,66
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
41,66
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NIPJ4823000
Długość [mm]: 158
Rozmiar gwintu 1: M14x1,5
Rozwiń więcej danych
46,68
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
46,68
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z przodu
Długość [mm]: 158
Rozwiń więcej danych
40,57
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
40,57
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
OYO10K0304OYO
Gwint wewnętrzny [mm]: M14x1,5
Rodzaj gwintu: Z bieżnikiem prawostronnym
Rozwiń więcej danych
38,76
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
38,76
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
RTS9108861
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Długość [mm]: 158
Rozwiń więcej danych
53,96
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
53,96
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Zbieżność stożka: 1/8
Rozwiń więcej danych
63,23
zł/szt.
Kraków: śr. 05.02
U ciebie: śr. 05.02
63,23
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04691110AA04
Strona zabudowy: Oś przednia
Długość całkowita [mm]: 179
Rozwiń więcej danych
35,39
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
35,39
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia
Długość całkowita [mm]: 179
Rozwiń więcej danych
41,25
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
41,25
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0493ADM58709
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Grubość [mm]: 77
Rozwiń więcej danych
48,83
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
48,83
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04115033236
Wymiar gwintu: 14x1,5
Rodzaj gwintu: Z bieżnikiem prawostronnym
40,97
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
40,97
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Końcówki drążka kierowniczego to jedne ze stosunkowo często wymienianych elementów układu kierowniczego w samochodzie KIA K2700. Jest to związane z trudnymi warunkami pracy samej końcówki. Łączy ona drążek kierowniczy ze zwrotnicą i przekładnią kierowniczą. Jest to część elastyczna, która umożliwia skręcanie kół. Kiedy końcówka drążka jest zużyta, koła pojazdu gubią zbieżność, co ma zły wpływ nie tylko na komfort jazdy, ale także przyspiesza zużycie opon.
Aby sprawdzić, czy w samochodzie KIA K2700 końcówka drążka kierowniczego jest zużyta, czy nie, najlepiej przeprowadzić test podobny do tego, wykonywanego podczas badania technicznego na stacji kontroli pojazdów. Kiedy końcówka nie jest sprawna, w układzie kierowniczym pojawia się luz, uwidaczniający się przy szarpnięciach kołem na boki. Silnemu zużyciu tego elementu towarzyszą zwykle niepokojące dźwięki z okolic przednich kół (zwykle stuki i piski) oraz wibracje wyczuwalne podczas skręcania. Auto gorzej reaguje także na ruchy kierownicą.
Na szczęście w przypadku samochodu KIA K2700, końcówka drążka kierowniczego nie jest elementem drogim. Jej wymiana także nie powinna kosztować wiele w warsztacie naprawczym. Aby przeprowadzić wymianę, należy najpierw poluzować nakrętkę kontrującą na drążku, a następnie odkręcić nakrętkę na końcówce. Niekiedy demontaż będzie wymagał użycia odrdzewiacza i narzędzia do ostrożnego wybicia końcówki. Nowy element należy wkręcić na taką samą głębokość. Po operacji warto sprawdzić i przeprowadzić ewentualną korektę ustawienie geometrii kół.