20 produktów
Wybierz auto
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Gwint wewnętrzny [mm]: M14 x 1,5
Rozwiń więcej danych
48,16
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
48,16
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Zewnętrzny, oś przednia
Długość [mm]: 100
Rozwiń więcej danych
47,75
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
47,75
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Ciężar [kg]: 0.384
Rozwiń więcej danych
51,57
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
51,57
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z przodu
Długość [mm]: 101
Rozwiń więcej danych
89,66
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
89,66
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FES0521GHRH
Strona zabudowy: Z przodu z lewej
Ciężar [kg]: 0.69
Rozwiń więcej danych
56,87
zł/szt.
Kraków: wt. 04.02
U ciebie: wt. 04.02
56,87
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
CTRCE0484
Zbieżność stożka: 1/8
Długość [mm]: 100
Rozwiń więcej danych
65,65
zł/szt.
Kraków: wt. 04.02
U ciebie: wt. 04.02
65,65
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FES0521GHLH
Strona zabudowy: Z przodu po prawej
Ciężar [kg]: 0.69
Rozwiń więcej danych
56,36
zł/szt.
Kraków: wt. 04.02
U ciebie: wt. 04.02
56,36
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
OYO10K3043OYO
Strona zabudowy: Zewnętrzny, oś przednia po obydwu stronach
43,03
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
43,03
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYSKZMZ046
Strona zabudowy: Z obu stron
Długość opakowania [cm]: 11.9
Rozwiń więcej danych
35,48
zł/szt.
Kraków: wt. 04.02
U ciebie: wt. 04.02
35,48
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
042135160200020HD
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej, os przednia, z prawej
Długość [mm]: 100
Rozwiń więcej danych
72,06
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
72,06
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
03593805701
Strona zabudowy: Z obu stron, oś przednia
Długość [mm]: 100
Rozwiń więcej danych
70,33
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
70,33
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET54048712
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej, os przednia, z prawej
81,28
zł/szt.
Kraków: wt. 04.02
U ciebie: wt. 04.02
81,28
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z przodu, oś przednia po obydwu stronach
Długość [mm]: 101.5
33,60
zł/szt.
Kraków: czw. 06.02
U ciebie: czw. 06.02
33,60
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia
Długość całkowita [mm]: 120
Rozwiń więcej danych
38,64
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
38,64
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GSPS071081
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
37,75
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
37,75
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ASH11103359
Strona zabudowy: Oś przednia
Długość całkowita [mm]: 120
Rozwiń więcej danych
34,47
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
34,47
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia
Długość całkowita [mm]: 120
Rozwiń więcej danych
40,32
zł/szt.
Kraków: wt. 04.02
U ciebie: wt. 04.02
40,32
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0429JTE839
Zbieżność stożka: 1:8
Długość [mm]: 100
Rozwiń więcej danych
53,34
zł/szt.
Kraków: wt. 04.02
U ciebie: wt. 04.02
53,34
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Zbieżność stożka: 1/8
Rozwiń więcej danych
60,81
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
60,81
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Końcówki drążka kierowniczego to jedne ze stosunkowo często wymienianych elementów układu kierowniczego w samochodzie MAZDA CX-5 I. Jest to związane z trudnymi warunkami pracy samej końcówki. Łączy ona drążek kierowniczy ze zwrotnicą i przekładnią kierowniczą. Jest to część elastyczna, która umożliwia skręcanie kół. Kiedy końcówka drążka jest zużyta, koła pojazdu gubią zbieżność, co ma zły wpływ nie tylko na komfort jazdy, ale także przyspiesza zużycie opon.
Aby sprawdzić, czy w samochodzie MAZDA CX-5 I końcówka drążka kierowniczego jest zużyta, czy nie, najlepiej przeprowadzić test podobny do tego, wykonywanego podczas badania technicznego na stacji kontroli pojazdów. Kiedy końcówka nie jest sprawna, w układzie kierowniczym pojawia się luz, uwidaczniający się przy szarpnięciach kołem na boki. Silnemu zużyciu tego elementu towarzyszą zwykle niepokojące dźwięki z okolic przednich kół (zwykle stuki i piski) oraz wibracje wyczuwalne podczas skręcania. Auto gorzej reaguje także na ruchy kierownicą.
Na szczęście w przypadku samochodu MAZDA CX-5 I, końcówka drążka kierowniczego nie jest elementem drogim. Jej wymiana także nie powinna kosztować wiele w warsztacie naprawczym. Aby przeprowadzić wymianę, należy najpierw poluzować nakrętkę kontrującą na drążku, a następnie odkręcić nakrętkę na końcówce. Niekiedy demontaż będzie wymagał użycia odrdzewiacza i narzędzia do ostrożnego wybicia końcówki. Nowy element należy wkręcić na taką samą głębokość. Po operacji warto sprawdzić i przeprowadzić ewentualną korektę ustawienie geometrii kół.