Darmowa dostawa przy zakupach od 49 zł! Kod: DOSTAWA49
17 produktów
Wybierz auto
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej, os przednia, z prawej
Długość [mm]: 180
Rozwiń więcej danych
69,28
zł/szt.
Kraków: pon. 09.06
U ciebie: pon. 09.06
69,28
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z obu stron, oś przednia
128,11
zł/szt.
Kraków: pon. 09.06
U ciebie: pon. 09.06
128,11
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z lewej, oś przednia
Gwint wewnętrzny [mm]: M14 x 1,5
Rozwiń więcej danych
40,20
zł/szt.
Kraków: pon. 09.06
U ciebie: pon. 09.06
40,20
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z prawej, oś przednia
Gwint wewnętrzny [mm]: M14 x 1,5
Rozwiń więcej danych
40,20
zł/szt.
Kraków: pon. 09.06
U ciebie: pon. 09.06
40,20
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z lewej, oś przednia
Gwint wewnętrzny [mm]: M14x1,5
Rozwiń więcej danych
55,21
zł/szt.
Kraków: pon. 09.06
U ciebie: pon. 09.06
55,21
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z prawej, oś przednia
Gwint wewnętrzny [mm]: M14x1,5
Rozwiń więcej danych
55,21
zł/szt.
Kraków: pon. 09.06
U ciebie: pon. 09.06
55,21
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z obu stron, oś przednia
Długość [mm]: 170
Rozwiń więcej danych
57,47
zł/szt.
Kraków: pon. 09.06
U ciebie: pon. 09.06
57,47
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej, os przednia, z prawej
Długość [mm]: 180
Rozwiń więcej danych
114,33
zł/szt.
Kraków: pon. 09.06
U ciebie: pon. 09.06
114,33
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 234
Wymiar gwintu: M14x1,5
Rozwiń więcej danych
91,49
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
91,49
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 198
Szerokość [mm]: 43
Rozwiń więcej danych
77,64
zł/szt.
Kraków: pon. 09.06
U ciebie: pon. 09.06
77,64
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Zbieżność stożka: Ja
Rozwiń więcej danych
85,65
zł/szt.
Kraków: czw. 12.06
U ciebie: czw. 12.06
85,65
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Długość [mm]: 202
Rozwiń więcej danych
81,93
zł/szt.
Kraków: pon. 09.06
U ciebie: pon. 09.06
81,93
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 176.4
Wymiar stożka [mm]: 21.4
Rozwiń więcej danych
100,47
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
100,47
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 234
Wymiar gwintu: M14x1,5
Rozwiń więcej danych
91,49
zł/szt.
Kraków: pon. 09.06
U ciebie: pon. 09.06
91,49
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Ilość: 3
33,09
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
33,09
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z prawej, oś przednia
Gwint wewnętrzny [mm]: M14x1,5
104,31
zł/szt.
Kraków: pon. 09.06
U ciebie: pon. 09.06
104,31
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z lewej, oś przednia
Gwint wewnętrzny [mm]: M14x1,5
104,49
zł/szt.
Kraków: pon. 09.06
U ciebie: pon. 09.06
104,49
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Końcówki drążka kierowniczego to jedne ze stosunkowo często wymienianych elementów układu kierowniczego w samochodzie MERCEDES-BENZ KLASA ML W166. Jest to związane z trudnymi warunkami pracy samej końcówki. Łączy ona drążek kierowniczy ze zwrotnicą i przekładnią kierowniczą. Jest to część elastyczna, która umożliwia skręcanie kół. Kiedy końcówka drążka jest zużyta, koła pojazdu gubią zbieżność, co ma zły wpływ nie tylko na komfort jazdy, ale także przyspiesza zużycie opon.
Aby sprawdzić, czy w samochodzie MERCEDES-BENZ KLASA ML W166 końcówka drążka kierowniczego jest zużyta, czy nie, najlepiej przeprowadzić test podobny do tego, wykonywanego podczas badania technicznego na stacji kontroli pojazdów. Kiedy końcówka nie jest sprawna, w układzie kierowniczym pojawia się luz, uwidaczniający się przy szarpnięciach kołem na boki. Silnemu zużyciu tego elementu towarzyszą zwykle niepokojące dźwięki z okolic przednich kół (zwykle stuki i piski) oraz wibracje wyczuwalne podczas skręcania. Auto gorzej reaguje także na ruchy kierownicą.
Na szczęście w przypadku samochodu MERCEDES-BENZ KLASA ML W166, końcówka drążka kierowniczego nie jest elementem drogim. Jej wymiana także nie powinna kosztować wiele w warsztacie naprawczym. Aby przeprowadzić wymianę, należy najpierw poluzować nakrętkę kontrującą na drążku, a następnie odkręcić nakrętkę na końcówce. Niekiedy demontaż będzie wymagał użycia odrdzewiacza i narzędzia do ostrożnego wybicia końcówki. Nowy element należy wkręcić na taką samą głębokość. Po operacji warto sprawdzić i przeprowadzić ewentualną korektę ustawienie geometrii kół.