24 produktów
Wybierz auto
Nr art: RTS91908512
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: RTS91908511
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 0479409367
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: FAG840147210
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: DELTA3336
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: RTS91908392
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: RTS91908391
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: QUAQS0169HQ
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: MAX691194
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: QUAQS0212HQ
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: MAX691195
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: DELTA3335
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: SID50740
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: OPMG11580
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 0479409366
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 04210160200058HD
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: SWA10106748
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: SWA10106747
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 03593766801
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: FEB106747
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Końcówki drążka kierowniczego to jedne ze stosunkowo często wymienianych elementów układu kierowniczego w samochodzie MERCEDES-BENZ KLASA V W447. Jest to związane z trudnymi warunkami pracy samej końcówki. Łączy ona drążek kierowniczy ze zwrotnicą i przekładnią kierowniczą. Jest to część elastyczna, która umożliwia skręcanie kół. Kiedy końcówka drążka jest zużyta, koła pojazdu gubią zbieżność, co ma zły wpływ nie tylko na komfort jazdy, ale także przyspiesza zużycie opon.
Aby sprawdzić, czy w samochodzie MERCEDES-BENZ KLASA V W447 końcówka drążka kierowniczego jest zużyta, czy nie, najlepiej przeprowadzić test podobny do tego, wykonywanego podczas badania technicznego na stacji kontroli pojazdów. Kiedy końcówka nie jest sprawna, w układzie kierowniczym pojawia się luz, uwidaczniający się przy szarpnięciach kołem na boki. Silnemu zużyciu tego elementu towarzyszą zwykle niepokojące dźwięki z okolic przednich kół (zwykle stuki i piski) oraz wibracje wyczuwalne podczas skręcania. Auto gorzej reaguje także na ruchy kierownicą.
Na szczęście w przypadku samochodu MERCEDES-BENZ KLASA V W447, końcówka drążka kierowniczego nie jest elementem drogim. Jej wymiana także nie powinna kosztować wiele w warsztacie naprawczym. Aby przeprowadzić wymianę, należy najpierw poluzować nakrętkę kontrującą na drążku, a następnie odkręcić nakrętkę na końcówce. Niekiedy demontaż będzie wymagał użycia odrdzewiacza i narzędzia do ostrożnego wybicia końcówki. Nowy element należy wkręcić na taką samą głębokość. Po operacji warto sprawdzić i przeprowadzić ewentualną korektę ustawienie geometrii kół.