8 produktów
Wybierz auto
JAV111504R
Strona zabudowy: Wewnątrz, z prawej
Długość całkowita [mm]: 253
Rozwiń więcej danych
48,51
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 04.04
48,51
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 233
Gwint wewnętrzny [mm]: M14xp1.5(lt)
Rozwiń więcej danych
38,27
zł/szt.
Kraków: wt. 08.04
U ciebie: wt. 08.04
38,27
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Zewnętrzny
Długość całkowita [mm]: 125
Rozwiń więcej danych
33,90
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 04.04
33,90
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 150
Gwint wewnętrzny [mm]: M14xp1.5
Rozwiń więcej danych
33,86
zł/szt.
Kraków: wt. 08.04
U ciebie: wt. 08.04
33,86
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 105
Gwint wewnętrzny [mm]: M14xp1.5(lt)
Rozwiń więcej danych
26,30
zł/szt.
Kraków: wt. 08.04
U ciebie: wt. 08.04
26,30
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
RTS9109702
Strona zabudowy: Zewnętrzny, oś przednia po obydwu stronach
Długość [mm]: 103.5
Rozwiń więcej danych
39,55
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
39,55
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
RTS9109701
Strona zabudowy: Wewnątrz, oś przednia, z lewej
Długość [mm]: 150
Rozwiń więcej danych
47,98
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
47,98
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JAV105502L
Strona zabudowy: Z lewej
Długość całkowita [mm]: 345
Rozwiń więcej danych
109,60
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 04.04
109,60
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Końcówki drążka kierowniczego to jedne ze stosunkowo często wymienianych elementów układu kierowniczego w samochodzie MITSUBISHI GALANT I. Jest to związane z trudnymi warunkami pracy samej końcówki. Łączy ona drążek kierowniczy ze zwrotnicą i przekładnią kierowniczą. Jest to część elastyczna, która umożliwia skręcanie kół. Kiedy końcówka drążka jest zużyta, koła pojazdu gubią zbieżność, co ma zły wpływ nie tylko na komfort jazdy, ale także przyspiesza zużycie opon.
Aby sprawdzić, czy w samochodzie MITSUBISHI GALANT I końcówka drążka kierowniczego jest zużyta, czy nie, najlepiej przeprowadzić test podobny do tego, wykonywanego podczas badania technicznego na stacji kontroli pojazdów. Kiedy końcówka nie jest sprawna, w układzie kierowniczym pojawia się luz, uwidaczniający się przy szarpnięciach kołem na boki. Silnemu zużyciu tego elementu towarzyszą zwykle niepokojące dźwięki z okolic przednich kół (zwykle stuki i piski) oraz wibracje wyczuwalne podczas skręcania. Auto gorzej reaguje także na ruchy kierownicą.
Na szczęście w przypadku samochodu MITSUBISHI GALANT I, końcówka drążka kierowniczego nie jest elementem drogim. Jej wymiana także nie powinna kosztować wiele w warsztacie naprawczym. Aby przeprowadzić wymianę, należy najpierw poluzować nakrętkę kontrującą na drążku, a następnie odkręcić nakrętkę na końcówce. Niekiedy demontaż będzie wymagał użycia odrdzewiacza i narzędzia do ostrożnego wybicia końcówki. Nowy element należy wkręcić na taką samą głębokość. Po operacji warto sprawdzić i przeprowadzić ewentualną korektę ustawienie geometrii kół.