Darmowa dostawa przy zakupach od 49 zł! Kod: DOSTAWA49
17 produktów
Wybierz auto
Długość [mm]: 99
Szerokość [mm]: 38
Rozwiń więcej danych
36,51
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
36,51
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Grubość [mm]: 70
Rozwiń więcej danych
54,74
zł/szt.
Kraków: śr. 11.06
U ciebie: śr. 11.06
54,74
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej, os przednia, z prawej
Długość [mm]: 80
Rozwiń więcej danych
37,51
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
37,51
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Ciężar [kg]: 0.335
Rozwiń więcej danych
42,30
zł/szt.
Kraków: śr. 11.06
U ciebie: śr. 11.06
42,30
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 80
Rozmiar gwintu 1: M12x1,25
Rozwiń więcej danych
49,19
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
49,19
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Wymagana ilość: 2
Gwint wewnętrzny [mm]: 14x1,5
Rozwiń więcej danych
54,75
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
54,75
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Wymiar gwintu: 14x1,5
Rodzaj gwintu: Z bieżnikiem prawostronnym
35,95
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
35,95
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
38,27
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
38,27
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Zbieżność stożka: 1/8
Długość [mm]: 78
Rozwiń więcej danych
47,14
zł/szt.
Kraków: śr. 11.06
U ciebie: śr. 11.06
47,14
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z obu stron, oś przednia
36,55
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
36,55
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z przodu
Ciężar [kg]: 0.82
91,05
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
91,05
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z obu stron, oś przednia
33,78
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
33,78
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z przodu
Długość [mm]: 78
Rozwiń więcej danych
58,94
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
58,94
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Grubość [mm]: 70
Rozwiń więcej danych
58,62
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
58,62
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Grubość [mm]: 70
Rozwiń więcej danych
59,19
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
59,19
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Długość [mm]: 75
Rozwiń więcej danych
28,17
zł/szt.
Kraków: śr. 11.06
U ciebie: śr. 11.06
28,17
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 76.5
Wymiar gwintu: M10x1,25/m14x1,5
36,69
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
36,69
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Końcówki drążka kierowniczego to jedne ze stosunkowo często wymienianych elementów układu kierowniczego w samochodzie MITSUBISHI GRANDIS. Jest to związane z trudnymi warunkami pracy samej końcówki. Łączy ona drążek kierowniczy ze zwrotnicą i przekładnią kierowniczą. Jest to część elastyczna, która umożliwia skręcanie kół. Kiedy końcówka drążka jest zużyta, koła pojazdu gubią zbieżność, co ma zły wpływ nie tylko na komfort jazdy, ale także przyspiesza zużycie opon.
Aby sprawdzić, czy w samochodzie MITSUBISHI GRANDIS końcówka drążka kierowniczego jest zużyta, czy nie, najlepiej przeprowadzić test podobny do tego, wykonywanego podczas badania technicznego na stacji kontroli pojazdów. Kiedy końcówka nie jest sprawna, w układzie kierowniczym pojawia się luz, uwidaczniający się przy szarpnięciach kołem na boki. Silnemu zużyciu tego elementu towarzyszą zwykle niepokojące dźwięki z okolic przednich kół (zwykle stuki i piski) oraz wibracje wyczuwalne podczas skręcania. Auto gorzej reaguje także na ruchy kierownicą.
Na szczęście w przypadku samochodu MITSUBISHI GRANDIS, końcówka drążka kierowniczego nie jest elementem drogim. Jej wymiana także nie powinna kosztować wiele w warsztacie naprawczym. Aby przeprowadzić wymianę, należy najpierw poluzować nakrętkę kontrującą na drążku, a następnie odkręcić nakrętkę na końcówce. Niekiedy demontaż będzie wymagał użycia odrdzewiacza i narzędzia do ostrożnego wybicia końcówki. Nowy element należy wkręcić na taką samą głębokość. Po operacji warto sprawdzić i przeprowadzić ewentualną korektę ustawienie geometrii kół.