28 produktów
Wybierz auto
Nr art: 03591556001
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: 046911105514
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: 040115402
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: SRL8210720
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: JAV111514
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: NTYSKZMS005
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: MAX690135
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: ABS230164
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: MONL27105
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: GSPS070212
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: GSPS070695
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: 0426TI514
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: SID71238
Dostawa na czwartek, 4 lipca
Nr art: 0412G1868
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: 04115033014
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: NKK5033423
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: 0429JTE260
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: FES0421457
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: KAM9010286
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: 04215160200020
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Końcówki drążka kierowniczego to jedne ze stosunkowo często wymienianych elementów układu kierowniczego w samochodzie MITSUBISHI LANCER V. Jest to związane z trudnymi warunkami pracy samej końcówki. Łączy ona drążek kierowniczy ze zwrotnicą i przekładnią kierowniczą. Jest to część elastyczna, która umożliwia skręcanie kół. Kiedy końcówka drążka jest zużyta, koła pojazdu gubią zbieżność, co ma zły wpływ nie tylko na komfort jazdy, ale także przyspiesza zużycie opon.
Aby sprawdzić, czy w samochodzie MITSUBISHI LANCER V końcówka drążka kierowniczego jest zużyta, czy nie, najlepiej przeprowadzić test podobny do tego, wykonywanego podczas badania technicznego na stacji kontroli pojazdów. Kiedy końcówka nie jest sprawna, w układzie kierowniczym pojawia się luz, uwidaczniający się przy szarpnięciach kołem na boki. Silnemu zużyciu tego elementu towarzyszą zwykle niepokojące dźwięki z okolic przednich kół (zwykle stuki i piski) oraz wibracje wyczuwalne podczas skręcania. Auto gorzej reaguje także na ruchy kierownicą.
Na szczęście w przypadku samochodu MITSUBISHI LANCER V, końcówka drążka kierowniczego nie jest elementem drogim. Jej wymiana także nie powinna kosztować wiele w warsztacie naprawczym. Aby przeprowadzić wymianę, należy najpierw poluzować nakrętkę kontrującą na drążku, a następnie odkręcić nakrętkę na końcówce. Niekiedy demontaż będzie wymagał użycia odrdzewiacza i narzędzia do ostrożnego wybicia końcówki. Nowy element należy wkręcić na taką samą głębokość. Po operacji warto sprawdzić i przeprowadzić ewentualną korektę ustawienie geometrii kół.