11 produktów
Wybierz auto
CTRCE0423L
Zbieżność stożka: 1/8
Długość [mm]: 183
Rozwiń więcej danych
77,28
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: śr. 30.04
U ciebie: śr. 30.04
77,28
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
CTRCE0423R
Zbieżność stożka: 1/8
Długość [mm]: 183
Rozwiń więcej danych
77,28
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: śr. 30.04
U ciebie: śr. 30.04
77,28
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z przodu
Długość [mm]: 180
Rozwiń więcej danych
124,91
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: wt. 29.04
U ciebie: wt. 29.04
124,91
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04115033027
Wymiar gwintu: 16x1,5
Wymiar stożka [mm]: 13.5
Rozwiń więcej danych
47,35
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: wt. 29.04
U ciebie: wt. 29.04
47,35
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z przodu
Długość [mm]: 180
Rozwiń więcej danych
62,16
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: wt. 29.04
U ciebie: wt. 29.04
62,16
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYSKZMS022
38,63
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: śr. 30.04
U ciebie: śr. 30.04
38,63
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYSKZMS023
38,63
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: śr. 30.04
U ciebie: śr. 30.04
38,63
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04115033026
Wymiar gwintu: 16x1,5
Wymiar stożka [mm]: 13.5
Rozwiń więcej danych
47,35
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: wt. 29.04
U ciebie: wt. 29.04
47,35
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
OYO10K5020OYO
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej
68,58
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: wt. 29.04
U ciebie: wt. 29.04
68,58
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0396TA2386
Długość [mm]: 204
Szerokość [mm]: 55
Rozwiń więcej danych
46,14
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: wt. 29.04
U ciebie: wt. 29.04
46,14
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0396TA2387
Długość [mm]: 204
Szerokość [mm]: 55
Rozwiń więcej danych
46,14
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: wt. 29.04
U ciebie: wt. 29.04
46,14
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Końcówki drążka kierowniczego to jedne ze stosunkowo często wymienianych elementów układu kierowniczego w samochodzie MITSUBISHI PAJERO SPORT III. Jest to związane z trudnymi warunkami pracy samej końcówki. Łączy ona drążek kierowniczy ze zwrotnicą i przekładnią kierowniczą. Jest to część elastyczna, która umożliwia skręcanie kół. Kiedy końcówka drążka jest zużyta, koła pojazdu gubią zbieżność, co ma zły wpływ nie tylko na komfort jazdy, ale także przyspiesza zużycie opon.
Aby sprawdzić, czy w samochodzie MITSUBISHI PAJERO SPORT III końcówka drążka kierowniczego jest zużyta, czy nie, najlepiej przeprowadzić test podobny do tego, wykonywanego podczas badania technicznego na stacji kontroli pojazdów. Kiedy końcówka nie jest sprawna, w układzie kierowniczym pojawia się luz, uwidaczniający się przy szarpnięciach kołem na boki. Silnemu zużyciu tego elementu towarzyszą zwykle niepokojące dźwięki z okolic przednich kół (zwykle stuki i piski) oraz wibracje wyczuwalne podczas skręcania. Auto gorzej reaguje także na ruchy kierownicą.
Na szczęście w przypadku samochodu MITSUBISHI PAJERO SPORT III, końcówka drążka kierowniczego nie jest elementem drogim. Jej wymiana także nie powinna kosztować wiele w warsztacie naprawczym. Aby przeprowadzić wymianę, należy najpierw poluzować nakrętkę kontrującą na drążku, a następnie odkręcić nakrętkę na końcówce. Niekiedy demontaż będzie wymagał użycia odrdzewiacza i narzędzia do ostrożnego wybicia końcówki. Nowy element należy wkręcić na taką samą głębokość. Po operacji warto sprawdzić i przeprowadzić ewentualną korektę ustawienie geometrii kół.