12 produktów
Wybierz auto
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej, os przednia, z prawej
Długość [mm]: 216
Rozwiń więcej danych
108,65
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
108,65
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Gwint wewnętrzny [mm]: M 14x1,5
Rozwiń więcej danych
90,63
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
90,63
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Zewnętrzny, z obu stron, oś przednia
Długość [mm]: 216.5
Rozwiń więcej danych
65,93
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
65,93
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
89,43
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
89,43
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 216.5
Wymiar gwintu: M12x1,5
Rozwiń więcej danych
65,09
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
65,09
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Materiał: Odlew aluminiowy
70,42
zł/szt.
Kraków: śr. 16.07
U ciebie: śr. 16.07
70,42
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z obu stron, oś przednia
Długość [mm]: 216
Rozwiń więcej danych
63,68
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
63,68
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z obu stron, oś przednia
111,75
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
111,75
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej, os przednia, z prawej
Długość [mm]: 216.5
Rozwiń więcej danych
86,49
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
86,49
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Ciężar [kg]: 0.4
Rozwiń więcej danych
91,21
zł/szt.
Kraków: śr. 16.07
U ciebie: śr. 16.07
91,21
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z obu stron, oś przednia
176,04
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
176,04
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 215
Wymiar gwintu: M12x1,5
Rozwiń więcej danych
99,87
zł/szt.
Kraków: śr. 16.07
U ciebie: śr. 16.07
99,87
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Końcówki drążka kierowniczego to jedne ze stosunkowo często wymienianych elementów układu kierowniczego w samochodzie PORSCHE 911. Jest to związane z trudnymi warunkami pracy samej końcówki. Łączy ona drążek kierowniczy ze zwrotnicą i przekładnią kierowniczą. Jest to część elastyczna, która umożliwia skręcanie kół. Kiedy końcówka drążka jest zużyta, koła pojazdu gubią zbieżność, co ma zły wpływ nie tylko na komfort jazdy, ale także przyspiesza zużycie opon.
Aby sprawdzić, czy w samochodzie PORSCHE 911 końcówka drążka kierowniczego jest zużyta, czy nie, najlepiej przeprowadzić test podobny do tego, wykonywanego podczas badania technicznego na stacji kontroli pojazdów. Kiedy końcówka nie jest sprawna, w układzie kierowniczym pojawia się luz, uwidaczniający się przy szarpnięciach kołem na boki. Silnemu zużyciu tego elementu towarzyszą zwykle niepokojące dźwięki z okolic przednich kół (zwykle stuki i piski) oraz wibracje wyczuwalne podczas skręcania. Auto gorzej reaguje także na ruchy kierownicą.
Na szczęście w przypadku samochodu PORSCHE 911, końcówka drążka kierowniczego nie jest elementem drogim. Jej wymiana także nie powinna kosztować wiele w warsztacie naprawczym. Aby przeprowadzić wymianę, należy najpierw poluzować nakrętkę kontrującą na drążku, a następnie odkręcić nakrętkę na końcówce. Niekiedy demontaż będzie wymagał użycia odrdzewiacza i narzędzia do ostrożnego wybicia końcówki. Nowy element należy wkręcić na taką samą głębokość. Po operacji warto sprawdzić i przeprowadzić ewentualną korektę ustawienie geometrii kół.