65 produktów
Wybierz auto
Strona zabudowy: Z prawej, oś przednia
27,78
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
27,78
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z lewej, oś przednia
27,78
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
27,78
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia
Długość całkowita [mm]: 108
Rozwiń więcej danych
35,14
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
35,14
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej
Długość [mm]: 181
Rozwiń więcej danych
46,07
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
46,07
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Os przednia, z prawej
Długość [mm]: 181
Rozwiń więcej danych
46,07
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
46,07
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z prawej
Długość całkowita [mm]: 200
Rozwiń więcej danych
43,97
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
43,97
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z prawej
Wymiar gwintu: 14x1,5
Rozwiń więcej danych
35,10
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
35,10
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z lewej
Wymiar gwintu: 14x1,5
Rozwiń więcej danych
34,54
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
34,54
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Wymiar gwintu: M14x1.5
Rodzaj gwintu: Z bieżnikiem prawostronnym, z gwintem wewnętrznym
37,28
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
37,28
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Wymiar gwintu: M14x1.5
Rodzaj gwintu: Z bieżnikiem prawostronnym, z gwintem wewnętrznym
37,28
zł/szt.
Kraków: pon. 07.07
U ciebie: pon. 07.07
37,28
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z lewej
Długość całkowita [mm]: 199
Rozwiń więcej danych
43,97
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
43,97
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Wymiar stożka [mm]: 12.7
Gwint wewnętrzny [mm]: M14x1,50
57,47
zł/szt.
Kraków: pon. 07.07
U ciebie: pon. 07.07
57,47
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Wymiar stożka [mm]: 12.7
Gwint wewnętrzny [mm]: M14x1,50
57,70
zł/szt.
Kraków: pon. 07.07
U ciebie: pon. 07.07
57,70
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z lewej, oś przednia
Długość [mm]: 219
Rozwiń więcej danych
55,53
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
55,53
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z przodu
Długość [mm]: 92
Rozwiń więcej danych
36,00
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
36,00
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z przodu
Długość [mm]: 220
Rozwiń więcej danych
50,10
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
50,10
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Wymiar gwintu: 14x1,5
Rodzaj gwintu: Z bieżnikiem prawostronnym
Rozwiń więcej danych
58,78
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
58,78
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Wymiar gwintu: 14x1,5
Rodzaj gwintu: Z bieżnikiem prawostronnym
Rozwiń więcej danych
58,78
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
58,78
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Os przednia, z prawej
Długość [mm]: 220
Rozwiń więcej danych
67,27
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
67,27
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Długość [mm]: 92
Rozwiń więcej danych
46,27
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
46,27
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Końcówki drążka kierowniczego to jedne ze stosunkowo często wymienianych elementów układu kierowniczego w samochodzie ROVER. Jest to związane z trudnymi warunkami pracy samej końcówki. Łączy ona drążek kierowniczy ze zwrotnicą i przekładnią kierowniczą. Jest to część elastyczna, która umożliwia skręcanie kół. Kiedy końcówka drążka jest zużyta, koła pojazdu gubią zbieżność, co ma zły wpływ nie tylko na komfort jazdy, ale także przyspiesza zużycie opon.
Aby sprawdzić, czy w samochodzie ROVER końcówka drążka kierowniczego jest zużyta, czy nie, najlepiej przeprowadzić test podobny do tego, wykonywanego podczas badania technicznego na stacji kontroli pojazdów. Kiedy końcówka nie jest sprawna, w układzie kierowniczym pojawia się luz, uwidaczniający się przy szarpnięciach kołem na boki. Silnemu zużyciu tego elementu towarzyszą zwykle niepokojące dźwięki z okolic przednich kół (zwykle stuki i piski) oraz wibracje wyczuwalne podczas skręcania. Auto gorzej reaguje także na ruchy kierownicą.
Na szczęście w przypadku samochodu ROVER, końcówka drążka kierowniczego nie jest elementem drogim. Jej wymiana także nie powinna kosztować wiele w warsztacie naprawczym. Aby przeprowadzić wymianę, należy najpierw poluzować nakrętkę kontrującą na drążku, a następnie odkręcić nakrętkę na końcówce. Niekiedy demontaż będzie wymagał użycia odrdzewiacza i narzędzia do ostrożnego wybicia końcówki. Nowy element należy wkręcić na taką samą głębokość. Po operacji warto sprawdzić i przeprowadzić ewentualną korektę ustawienie geometrii kół.