19 produktów
Wybierz auto
DYS22066361
Strona zabudowy: Z prawej, oś przednia
Długość [mm]: 219
Rozwiń więcej danych
55,06
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
55,06
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FAG840094910
Wymiar gwintu: M14x1,5
60,09
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
60,09
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FAG840094810
Wymiar gwintu: M14x1,5
60,09
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
60,09
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
042222930731
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej
Długość [mm]: 220
Rozwiń więcej danych
66,62
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
66,62
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0396TA1850
Długość [mm]: 240
Szerokość [mm]: 70
Rozwiń więcej danych
57,72
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
57,72
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0396TA1849
Długość [mm]: 240
Szerokość [mm]: 70
Rozwiń więcej danych
57,72
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
57,72
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GSPS071670
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej
55,75
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
55,75
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKFVKDY317001
63,81
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
63,81
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKFVKDY317000
62,65
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
62,65
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
DYS22066362
Strona zabudowy: Z lewej, oś przednia
Długość [mm]: 219
Rozwiń więcej danych
55,06
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
55,06
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JPG4444600270
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej
61,94
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
61,94
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JPG4444600280
Strona zabudowy: Os przednia, z prawej
61,94
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
61,94
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04115034015
Wymiar gwintu: 14x1,5
Rodzaj gwintu: Z bieżnikiem prawostronnym
Rozwiń więcej danych
58,22
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
58,22
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
042222930732
Strona zabudowy: Os przednia, z prawej
Długość [mm]: 220
Rozwiń więcej danych
66,62
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
66,62
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NKK5034016
Wymiar gwintu: 14x1,5
Rodzaj gwintu: Z bieżnikiem prawostronnym
Rozwiń więcej danych
58,22
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
58,22
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z przodu
Długość [mm]: 220
Rozwiń więcej danych
49,17
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
49,17
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z przodu
Długość [mm]: 220
Rozwiń więcej danych
53,12
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
53,12
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej
Długość [mm]: 220
Rozwiń więcej danych
60,33
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
60,33
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Os przednia, z prawej
Długość [mm]: 220
Rozwiń więcej danych
60,33
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
60,33
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Końcówki drążka kierowniczego to jedne ze stosunkowo często wymienianych elementów układu kierowniczego w samochodzie ROVER 75. Jest to związane z trudnymi warunkami pracy samej końcówki. Łączy ona drążek kierowniczy ze zwrotnicą i przekładnią kierowniczą. Jest to część elastyczna, która umożliwia skręcanie kół. Kiedy końcówka drążka jest zużyta, koła pojazdu gubią zbieżność, co ma zły wpływ nie tylko na komfort jazdy, ale także przyspiesza zużycie opon.
Aby sprawdzić, czy w samochodzie ROVER 75 końcówka drążka kierowniczego jest zużyta, czy nie, najlepiej przeprowadzić test podobny do tego, wykonywanego podczas badania technicznego na stacji kontroli pojazdów. Kiedy końcówka nie jest sprawna, w układzie kierowniczym pojawia się luz, uwidaczniający się przy szarpnięciach kołem na boki. Silnemu zużyciu tego elementu towarzyszą zwykle niepokojące dźwięki z okolic przednich kół (zwykle stuki i piski) oraz wibracje wyczuwalne podczas skręcania. Auto gorzej reaguje także na ruchy kierownicą.
Na szczęście w przypadku samochodu ROVER 75, końcówka drążka kierowniczego nie jest elementem drogim. Jej wymiana także nie powinna kosztować wiele w warsztacie naprawczym. Aby przeprowadzić wymianę, należy najpierw poluzować nakrętkę kontrującą na drążku, a następnie odkręcić nakrętkę na końcówce. Niekiedy demontaż będzie wymagał użycia odrdzewiacza i narzędzia do ostrożnego wybicia końcówki. Nowy element należy wkręcić na taką samą głębokość. Po operacji warto sprawdzić i przeprowadzić ewentualną korektę ustawienie geometrii kół.