8 produktów
Wybierz auto
FES0721SWIFRH
Strona zabudowy: Z prawej
Ciężar [kg]: 0.745
Rozwiń więcej danych
96,74
zł/szt.
Kraków: wt. 04.02
U ciebie: wt. 04.02
96,74
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia
Długość całkowita [mm]: 99
Rozwiń więcej danych
35,58
zł/szt.
Kraków: wt. 04.02
U ciebie: wt. 04.02
35,58
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z przodu
Długość [mm]: 83
Rozwiń więcej danych
59,05
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
59,05
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYSKZSU015
27,32
zł/szt.
Kraków: wt. 04.02
U ciebie: wt. 04.02
27,32
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT16026
Strona zabudowy: Z obu stron
Wymagana ilość: 2
Rozwiń więcej danych
34,03
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
34,03
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia
Długość całkowita [mm]: 99
Rozwiń więcej danych
35,18
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
35,18
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ASH11108800
Strona zabudowy: Oś przednia
Długość całkowita [mm]: 99
Rozwiń więcej danych
31,51
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
31,51
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0396TA2715
Długość [mm]: 103
Szerokość [mm]: 38
Rozwiń więcej danych
31,90
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
31,90
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Końcówki drążka kierowniczego to jedne ze stosunkowo często wymienianych elementów układu kierowniczego w samochodzie SUZUKI SWIFT VI. Jest to związane z trudnymi warunkami pracy samej końcówki. Łączy ona drążek kierowniczy ze zwrotnicą i przekładnią kierowniczą. Jest to część elastyczna, która umożliwia skręcanie kół. Kiedy końcówka drążka jest zużyta, koła pojazdu gubią zbieżność, co ma zły wpływ nie tylko na komfort jazdy, ale także przyspiesza zużycie opon.
Aby sprawdzić, czy w samochodzie SUZUKI SWIFT VI końcówka drążka kierowniczego jest zużyta, czy nie, najlepiej przeprowadzić test podobny do tego, wykonywanego podczas badania technicznego na stacji kontroli pojazdów. Kiedy końcówka nie jest sprawna, w układzie kierowniczym pojawia się luz, uwidaczniający się przy szarpnięciach kołem na boki. Silnemu zużyciu tego elementu towarzyszą zwykle niepokojące dźwięki z okolic przednich kół (zwykle stuki i piski) oraz wibracje wyczuwalne podczas skręcania. Auto gorzej reaguje także na ruchy kierownicą.
Na szczęście w przypadku samochodu SUZUKI SWIFT VI, końcówka drążka kierowniczego nie jest elementem drogim. Jej wymiana także nie powinna kosztować wiele w warsztacie naprawczym. Aby przeprowadzić wymianę, należy najpierw poluzować nakrętkę kontrującą na drążku, a następnie odkręcić nakrętkę na końcówce. Niekiedy demontaż będzie wymagał użycia odrdzewiacza i narzędzia do ostrożnego wybicia końcówki. Nowy element należy wkręcić na taką samą głębokość. Po operacji warto sprawdzić i przeprowadzić ewentualną korektę ustawienie geometrii kół.