Darmowa dostawa przy zakupach od 49 zł! Kod: DOSTAWA49
19 produktów
Wybierz auto
Strona zabudowy: Z lewej, oś przednia
Długość [mm]: 165
Rozwiń więcej danych
49,17
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
49,17
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś tylna strona lewa
46,35
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
46,35
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej
Długość [mm]: 165
Rozwiń więcej danych
59,90
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
59,90
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś tylna strona prawa
47,01
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
47,01
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Os przednia, z prawej
Długość [mm]: 165
Rozwiń więcej danych
59,90
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
59,90
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Os przednia, z prawej
50,45
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
50,45
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Rodzaj gwintu: Z bieżnikiem prawostronnym, z gwintem wewnętrznym
57,42
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
57,42
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej
Rozmiar gwintu 1: M16x1.5
Rozwiń więcej danych
67,91
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
67,91
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Rodzaj gwintu: Z bieżnikiem prawostronnym, z gwintem wewnętrznym
55,90
zł/szt.
Kraków: śr. 11.06
U ciebie: śr. 11.06
55,90
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej
Długość [mm]: 165
Rozwiń więcej danych
47,63
zł/szt.
Kraków: śr. 11.06
U ciebie: śr. 11.06
47,63
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Os przednia, z prawej
Długość [mm]: 165
Rozwiń więcej danych
49,06
zł/szt.
Kraków: śr. 11.06
U ciebie: śr. 11.06
49,06
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej
Długość [mm]: 165
Rozwiń więcej danych
51,48
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
51,48
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z prawej, oś przednia
Długość [mm]: 165
Rozwiń więcej danych
51,58
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
51,58
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z prawej, oś przednia
Długość [mm]: 165
Rozwiń więcej danych
49,17
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
49,17
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Zbieżność stożka: 1/6
Długość [mm]: 165
Rozwiń więcej danych
70,15
zł/szt.
Kraków: śr. 11.06
U ciebie: śr. 11.06
70,15
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z lewej, oś przednia
Długość [mm]: 165
Rozwiń więcej danych
44,86
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
44,86
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Os przednia, z prawej
Długość [mm]: 165
Rozwiń więcej danych
51,48
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
51,48
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Zbieżność stożka: 1/6
Długość [mm]: 165
Rozwiń więcej danych
57,22
zł/szt.
Kraków: śr. 11.06
U ciebie: śr. 11.06
57,22
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Os przednia, z prawej
Rozmiar gwintu 1: M16x1.5
Rozwiń więcej danych
67,91
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
67,91
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Końcówki drążka kierowniczego to jedne ze stosunkowo często wymienianych elementów układu kierowniczego w samochodzie TOYOTA C-HR. Jest to związane z trudnymi warunkami pracy samej końcówki. Łączy ona drążek kierowniczy ze zwrotnicą i przekładnią kierowniczą. Jest to część elastyczna, która umożliwia skręcanie kół. Kiedy końcówka drążka jest zużyta, koła pojazdu gubią zbieżność, co ma zły wpływ nie tylko na komfort jazdy, ale także przyspiesza zużycie opon.
Aby sprawdzić, czy w samochodzie TOYOTA C-HR końcówka drążka kierowniczego jest zużyta, czy nie, najlepiej przeprowadzić test podobny do tego, wykonywanego podczas badania technicznego na stacji kontroli pojazdów. Kiedy końcówka nie jest sprawna, w układzie kierowniczym pojawia się luz, uwidaczniający się przy szarpnięciach kołem na boki. Silnemu zużyciu tego elementu towarzyszą zwykle niepokojące dźwięki z okolic przednich kół (zwykle stuki i piski) oraz wibracje wyczuwalne podczas skręcania. Auto gorzej reaguje także na ruchy kierownicą.
Na szczęście w przypadku samochodu TOYOTA C-HR, końcówka drążka kierowniczego nie jest elementem drogim. Jej wymiana także nie powinna kosztować wiele w warsztacie naprawczym. Aby przeprowadzić wymianę, należy najpierw poluzować nakrętkę kontrującą na drążku, a następnie odkręcić nakrętkę na końcówce. Niekiedy demontaż będzie wymagał użycia odrdzewiacza i narzędzia do ostrożnego wybicia końcówki. Nowy element należy wkręcić na taką samą głębokość. Po operacji warto sprawdzić i przeprowadzić ewentualną korektę ustawienie geometrii kół.