28 produktów
Wybierz auto
03593528001
Strona zabudowy: Z prawej, oś przednia
Rozmiar gwintu 1: M16x1,5
Rozwiń więcej danych
78,58
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 09.04
78,58
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
03593527901
Strona zabudowy: Z lewej, oś przednia
Rozmiar gwintu 1: M16x1,5
Rozwiń więcej danych
78,58
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 09.04
78,58
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MEY1160200025HD
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej
Długość [mm]: 94
Rozwiń więcej danych
62,29
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
62,29
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MEY1160200026HD
Strona zabudowy: Os przednia, z prawej
Długość [mm]: 94
Rozwiń więcej danych
62,29
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
62,29
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0429JTE1052
Wymiar gwintu: M12x1,5
Gwint wewnętrzny [mm]: M16x1,5
Rozwiń więcej danych
58,32
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
58,32
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0396TA1915
Długość [mm]: 120
Szerokość [mm]: 40
Rozwiń więcej danych
39,62
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 09.04
39,62
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0429JTE1053
Długość [mm]: 94
Wymiar gwintu: M12x1,5
Rozwiń więcej danych
57,73
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 09.04
57,73
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0396TA1914
Długość [mm]: 120
Szerokość [mm]: 40
Rozwiń więcej danych
41,22
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
41,22
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Os przednia, z prawej
Ciężar [kg]: 0.4
Rozwiń więcej danych
45,89
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 09.04
45,89
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej
Ciężar [kg]: 0.4
Rozwiń więcej danych
46,53
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 09.04
46,53
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
042232926096
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej
Ciężar [kg]: 0.4
Rozwiń więcej danych
49,73
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
49,73
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Wymagana ilość: 1
Gwint wewnętrzny [mm]: 16x1,5
Rozwiń więcej danych
55,09
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 09.04
55,09
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
DAYDSS1210
Strona zabudowy: Os przednia, z prawej
Wymiar stożka [mm]: 13.5
Rozwiń więcej danych
32,85
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
32,85
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
DYS22061022
Strona zabudowy: Z lewej, oś przednia
Długość [mm]: 94
Rozwiń więcej danych
37,80
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
37,80
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
DYS22061021
Strona zabudowy: Z prawej, oś przednia
Długość [mm]: 94
Rozwiń więcej danych
37,80
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
37,80
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BLUADV188708
Strona zabudowy: Os przednia, z prawej
Długość [mm]: 115
Rozwiń więcej danych
45,97
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
45,97
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BLUADV188707
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej
Długość [mm]: 120
Rozwiń więcej danych
45,97
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
45,97
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0369VKDY311017
41,53
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
41,53
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Gwint wewnętrzny [mm]: 16x1,5
Rodzaj gwintu: Z bieżnikiem prawostronnym
55,09
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 09.04
55,09
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej
Długość [mm]: 94
Rozwiń więcej danych
27,67
zł/szt.
Kraków: pt. 11.04
U ciebie: pt. 11.04
27,67
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Końcówki drążka kierowniczego to jedne ze stosunkowo często wymienianych elementów układu kierowniczego w samochodzie VW T-ROC. Jest to związane z trudnymi warunkami pracy samej końcówki. Łączy ona drążek kierowniczy ze zwrotnicą i przekładnią kierowniczą. Jest to część elastyczna, która umożliwia skręcanie kół. Kiedy końcówka drążka jest zużyta, koła pojazdu gubią zbieżność, co ma zły wpływ nie tylko na komfort jazdy, ale także przyspiesza zużycie opon.
Aby sprawdzić, czy w samochodzie VW T-ROC końcówka drążka kierowniczego jest zużyta, czy nie, najlepiej przeprowadzić test podobny do tego, wykonywanego podczas badania technicznego na stacji kontroli pojazdów. Kiedy końcówka nie jest sprawna, w układzie kierowniczym pojawia się luz, uwidaczniający się przy szarpnięciach kołem na boki. Silnemu zużyciu tego elementu towarzyszą zwykle niepokojące dźwięki z okolic przednich kół (zwykle stuki i piski) oraz wibracje wyczuwalne podczas skręcania. Auto gorzej reaguje także na ruchy kierownicą.
Na szczęście w przypadku samochodu VW T-ROC, końcówka drążka kierowniczego nie jest elementem drogim. Jej wymiana także nie powinna kosztować wiele w warsztacie naprawczym. Aby przeprowadzić wymianę, należy najpierw poluzować nakrętkę kontrującą na drążku, a następnie odkręcić nakrętkę na końcówce. Niekiedy demontaż będzie wymagał użycia odrdzewiacza i narzędzia do ostrożnego wybicia końcówki. Nowy element należy wkręcić na taką samą głębokość. Po operacji warto sprawdzić i przeprowadzić ewentualną korektę ustawienie geometrii kół.