27 produktów
Wybierz auto
03592759402
Strona zabudowy: Zewnętrzny, z lewej, oś przednia
Wymiar stożka [mm]: 20
128,35
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
128,35
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z przodu
Długość [mm]: 233
Rozwiń więcej danych
67,41
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
67,41
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z lewej, oś przednia
Długość [mm]: 235
Rozwiń więcej danych
61,12
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
61,12
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
DAYDSS1305
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej
Wymiar stożka [mm]: 16.8
Rozwiń więcej danych
51,03
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
51,03
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0429JTE1076
Dla numeru oe: 7h0419804b, 7h0419804c, 7h0419804d
Długość [mm]: 234
Rozwiń więcej danych
69,05
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
69,05
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0369VKDY311025
63,23
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
63,23
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MEY1160200022
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej
Rozmiar gwintu 1: M14x1,5
Rozwiń więcej danych
76,96
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
76,96
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04211160200021
Strona zabudowy: Os przednia, z prawej
Długość [mm]: 234
Rozwiń więcej danych
76,96
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
76,96
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0429JTE1075
Dla numeru oe: 7h0419803b, 7h0419803c, 7h0419803d
Długość [mm]: 234.5
Rozwiń więcej danych
66,65
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
66,65
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Gwint wewnętrzny [mm]: 16 x 1,5
Rodzaj gwintu: Z bieżnikiem prawostronnym
70,01
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
70,01
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Gwint wewnętrzny [mm]: 16 x 1,5
Rodzaj gwintu: Z bieżnikiem prawostronnym
70,01
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
70,01
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej
61,91
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 11.07
61,91
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VIJ44221338301
Strona zabudowy: Z lewej
Ciężar [kg]: 1
Rozwiń więcej danych
50,33
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 11.07
50,33
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0369VKDY311024
63,23
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
63,23
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z przodu
Długość [mm]: 233
Rozwiń więcej danych
67,74
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
67,74
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
DYS22910991
Strona zabudowy: Z prawej, oś przednia
Długość [mm]: 236
Rozwiń więcej danych
56,95
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
56,95
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
DYS22910992
Strona zabudowy: Z lewej, oś przednia
Długość [mm]: 236
Rozwiń więcej danych
56,95
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
56,95
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04115034783
Wymiar gwintu: 16x1,5
Wymiar stożka [mm]: 20
Rozwiń więcej danych
55,03
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
55,03
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04115034784
Wymiar gwintu: 16x1,5
Wymiar stożka [mm]: 20
Rozwiń więcej danych
55,03
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
55,03
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0396TA2045
Długość [mm]: 270
Szerokość [mm]: 80
Rozwiń więcej danych
61,66
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
61,66
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Końcówki drążka kierowniczego to jedne ze stosunkowo często wymienianych elementów układu kierowniczego w samochodzie VW TRANSPORTER VI. Jest to związane z trudnymi warunkami pracy samej końcówki. Łączy ona drążek kierowniczy ze zwrotnicą i przekładnią kierowniczą. Jest to część elastyczna, która umożliwia skręcanie kół. Kiedy końcówka drążka jest zużyta, koła pojazdu gubią zbieżność, co ma zły wpływ nie tylko na komfort jazdy, ale także przyspiesza zużycie opon.
Aby sprawdzić, czy w samochodzie VW TRANSPORTER VI końcówka drążka kierowniczego jest zużyta, czy nie, najlepiej przeprowadzić test podobny do tego, wykonywanego podczas badania technicznego na stacji kontroli pojazdów. Kiedy końcówka nie jest sprawna, w układzie kierowniczym pojawia się luz, uwidaczniający się przy szarpnięciach kołem na boki. Silnemu zużyciu tego elementu towarzyszą zwykle niepokojące dźwięki z okolic przednich kół (zwykle stuki i piski) oraz wibracje wyczuwalne podczas skręcania. Auto gorzej reaguje także na ruchy kierownicą.
Na szczęście w przypadku samochodu VW TRANSPORTER VI, końcówka drążka kierowniczego nie jest elementem drogim. Jej wymiana także nie powinna kosztować wiele w warsztacie naprawczym. Aby przeprowadzić wymianę, należy najpierw poluzować nakrętkę kontrującą na drążku, a następnie odkręcić nakrętkę na końcówce. Niekiedy demontaż będzie wymagał użycia odrdzewiacza i narzędzia do ostrożnego wybicia końcówki. Nowy element należy wkręcić na taką samą głębokość. Po operacji warto sprawdzić i przeprowadzić ewentualną korektę ustawienie geometrii kół.