15 produktów
Wybierz auto
MAX480160
Tryb pracy: Hydrauliczny
Ilość żeber: 6
Rozwiń więcej danych
567,56
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 18.02
567,56
zł/szt.
Darmowa dostawa
574,05
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 18.02
574,05
zł/szt.
Darmowa dostawa
04217146310030
Ciśnienie robocze [bar]: 110
Tryb pracy: Hydrauliczny
Rozwiń więcej danych
770,17
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 18.02
770,17
zł/szt.
Darmowa dostawa
DRI715520738
Ciśnienie [bar]: 100
Tryb pracy: Hydrauliczny
Rozwiń więcej danych
653,66
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 18.02
653,66
zł/szt.
Darmowa dostawa
Kaucja: 405,90 zł
MEY53146310005
Ciśnienie robocze [bar]: 70
Tryb pracy: Hydrauliczny
Rozwiń więcej danych
549,03
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 18.02
549,03
zł/szt.
Darmowa dostawa
ENERGYPW680430
463,19
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 18.02
463,19
zł/szt.
Darmowa dostawa
CANCSP72121GS
Ciśnienie [bar]: 100
Tryb pracy: Hydrauliczny
Rozwiń więcej danych
992,18
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 18.02
992,18
zł/szt.
Darmowa dostawa
SKV10SKV238
Ciężar [kg]: 2.75
Ciśnienie robocze [bar]: 110
Rozwiń więcej danych
623,84
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 18.02
623,84
zł/szt.
Darmowa dostawa
Koła pasowe: Z kołem pasowym
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Bez zbiornika
365,21
zł/szt.
Kraków: śr. 19.02
U ciebie: śr. 19.02
365,21
zł/szt.
Darmowa dostawa
NTYSPWFR001
Tryb pracy: Hydrauliczny
Koła pasowe: Z kołem pasowym wielofunkcyjnym
Rozwiń więcej danych
409,06
zł/szt.
Kraków: śr. 19.02
U ciebie: śr. 19.02
409,06
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ciśnienie [bar]: 110
Koła pasowe: Z kołem pasowym
Rozwiń więcej danych
464,95
zł/szt.
Kraków: śr. 19.02
U ciebie: śr. 19.02
464,95
zł/szt.
Darmowa dostawa
SKV10SKV038
Ciężar [kg]: 2
Ciśnienie robocze [bar]: 110
Rozwiń więcej danych
522,44
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 18.02
522,44
zł/szt.
Darmowa dostawa
SKV10SKV297
434,53
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 18.02
434,53
zł/szt.
Darmowa dostawa
KAMPP124
535,85
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 18.02
535,85
zł/szt.
Darmowa dostawa
NTYSPWVV000
Tryb pracy: Hydrauliczny
Koła pasowe: Z kołem pasowym wielofunkcyjnym, bez koła pasowego wielofunkcyjnego
Rozwiń więcej danych
341,47
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 18.02
341,47
zł/szt.
Darmowa dostawa
Wspomaganie kierownicy to jedna z funkcji współczesnych pojazdów, odpowiedzialna za poprawę komfortu jazdy. We współczesnych samochodach stosuje się hydrauliczne lub elektryczne pompy wspomagania. Do rzadziej spotykanych należą pompy pneumatyczne. W przypadku samochodu LAND ROVER FREELANDER II pompa wspomagania wpływa znacząco na zmniejszenie oporu obrotu kierownicy, a co za tym idzie precyzyjne przekazywanie poleceń do innych elementów układu kierowniczego.
W większości samochodów LAND ROVER FREELANDER II pompy wspomagania kierownicy pracują bezawaryjnie przez dłuższy czas. Zdarza się jednak, że element ten ulega zużyciu eksploatacyjnemu lub usterkom. Objawami awarii pompy wspomagania w przypadku samochodów LAND ROVER FREELANDER II są m.in. niepokojące dźwięki (zgrzyty, wycie) dobiegające podczas ruchów kierownicą czy osłabienie siły wspomagania (konieczność użycia większej siły do wykonania ruchu kierownicą). Potencjalną awarię pompy wspomagania sugeruje także kontrolka układu kierowniczego, świecąca się na desce rozdzielczej pojazdu.
Wymiana pompy wspomagania kierownicy w samochodzie LAND ROVER FREELANDER II powinna zostać poprzedzona odessaniem płynu hydraulicznego ze zbiorniczka wyrównawczego, znajdującego się pod maską samochodu. Następnie należy odłączyć przewody ciśnieniowe i pasek napędowy (w przypadku pompy hydraulicznej) lub odpiąć wtyczki instalacji elektrycznej (w przypadku pompy elektrycznej). Następnie należy odkręcić śruby mocujące pompę, wysunąć pompę i w bezpieczny sposób wyjąć z pojazdu. W dalszej kolejności na jej miejsce należy zamontować nową pompę i podłączyć analogicznie. Należy pamiętać, aby przed ponownym uruchomieniem pojazdu ponownie napełnić zbiornik wyrównawczy płynem hydraulicznym do zalecanego poziomu.
W samochodzie LAND ROVER FREELANDER II z hydraulicznym układem wspomagania kierownicy koło pasowe pompy wspomagania uczestniczy w przenoszeniu napędu na pompę wspomagania. Kiedy koło pasowe pompy wspomagania ulega zużyciu lub uszkodzeniu, pojawiają się problemy z przenoszeniem napędu. Zwykle da się słyszeć piszczenie paska wieloklinowego, które może nasilać się podczas skręcania kół. Zignorowanie tego objawu może zakończyć się odcięciem napędu od pompy wspomagania. Efektem tego jest utrata wspomagania kierownicy w samochodzie.
Uszkodzone koło pasowe pompy wspomagania najlepiej wymienić wraz z paskiem. Przy doborze odpowiedniego koła do samochodu LAND ROVER FREELANDER II należy sugerować się średnicą części oryginalnej. Istotne parametry to także średnica wałka napędowego oraz ilość i rozstaw otworów montażowych.