11 produktów
Wybierz auto
ENERGYPW680160
Ciśnienie [bar]: 105
Tryb pracy: Hydrauliczny
Rozwiń więcej danych
313,53
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
313,53
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ciśnienie [bar]: 100
Koła pasowe: Z kołem pasowym
Rozwiń więcej danych
297,05
zł/szt.
Kraków: śr. 26.02
U ciebie: śr. 26.02
297,05
zł/szt.
Darmowa dostawa
SKV10SKV008
Ciężar [kg]: 1.87
Ciśnienie robocze [bar]: 70
Rozwiń więcej danych
292,39
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
292,39
zł/szt.
Darmowa dostawa
JPN90K9037JPN
Ciśnienie [bar]: 100
Tryb pracy: Hydrauliczny
Rozwiń więcej danych
311,68
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
311,68
zł/szt.
Darmowa dostawa
ENERGYPW680470
Ciężar [kg]: 2.14
Ciśnienie robocze [bar]: 100
Rozwiń więcej danych
364,83
zł/szt.
Kraków: śr. 26.02
U ciebie: śr. 26.02
364,83
zł/szt.
Darmowa dostawa
JPG3145100400
Ciśnienie [bar]: 100
Tryb pracy: Hydrauliczny
413,28
zł/szt.
Kraków: śr. 26.02
U ciebie: śr. 26.02
413,28
zł/szt.
Darmowa dostawa
SAS7070038
Dla numeru oe: 4007x9
Tryb pracy: Hydrauliczny
539,12
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
539,12
zł/szt.
Darmowa dostawa
BGAPSP6712
453,99
zł/szt.
Kraków: śr. 26.02
U ciebie: śr. 26.02
453,99
zł/szt.
Darmowa dostawa
0438PP166
Ograniczenia producenta: Saginaw
Ciśnienie [bar]: 100
Rozwiń więcej danych
329,93
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
329,93
zł/szt.
Darmowa dostawa
SKV10SKV009
Ciężar [kg]: 2.14
Ciśnienie robocze [bar]: 100
Rozwiń więcej danych
317,34
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
317,34
zł/szt.
Darmowa dostawa
NTYSPWCT014
Tryb pracy: Hydrauliczny
Koła pasowe: Z kołem pasowym wielofunkcyjnym
Rozwiń więcej danych
256,62
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
256,62
zł/szt.
Darmowa dostawa
Wspomaganie kierownicy to jedna z funkcji współczesnych pojazdów, odpowiedzialna za poprawę komfortu jazdy. We współczesnych samochodach stosuje się hydrauliczne lub elektryczne pompy wspomagania. Do rzadziej spotykanych należą pompy pneumatyczne. W przypadku samochodu PEUGEOT 607 pompa wspomagania wpływa znacząco na zmniejszenie oporu obrotu kierownicy, a co za tym idzie precyzyjne przekazywanie poleceń do innych elementów układu kierowniczego.
W większości samochodów PEUGEOT 607 pompy wspomagania kierownicy pracują bezawaryjnie przez dłuższy czas. Zdarza się jednak, że element ten ulega zużyciu eksploatacyjnemu lub usterkom. Objawami awarii pompy wspomagania w przypadku samochodów PEUGEOT 607 są m.in. niepokojące dźwięki (zgrzyty, wycie) dobiegające podczas ruchów kierownicą czy osłabienie siły wspomagania (konieczność użycia większej siły do wykonania ruchu kierownicą). Potencjalną awarię pompy wspomagania sugeruje także kontrolka układu kierowniczego, świecąca się na desce rozdzielczej pojazdu.
Wymiana pompy wspomagania kierownicy w samochodzie PEUGEOT 607 powinna zostać poprzedzona odessaniem płynu hydraulicznego ze zbiorniczka wyrównawczego, znajdującego się pod maską samochodu. Następnie należy odłączyć przewody ciśnieniowe i pasek napędowy (w przypadku pompy hydraulicznej) lub odpiąć wtyczki instalacji elektrycznej (w przypadku pompy elektrycznej). Następnie należy odkręcić śruby mocujące pompę, wysunąć pompę i w bezpieczny sposób wyjąć z pojazdu. W dalszej kolejności na jej miejsce należy zamontować nową pompę i podłączyć analogicznie. Należy pamiętać, aby przed ponownym uruchomieniem pojazdu ponownie napełnić zbiornik wyrównawczy płynem hydraulicznym do zalecanego poziomu.
W samochodzie PEUGEOT 607 z hydraulicznym układem wspomagania kierownicy koło pasowe pompy wspomagania uczestniczy w przenoszeniu napędu na pompę wspomagania. Kiedy koło pasowe pompy wspomagania ulega zużyciu lub uszkodzeniu, pojawiają się problemy z przenoszeniem napędu. Zwykle da się słyszeć piszczenie paska wieloklinowego, które może nasilać się podczas skręcania kół. Zignorowanie tego objawu może zakończyć się odcięciem napędu od pompy wspomagania. Efektem tego jest utrata wspomagania kierownicy w samochodzie.
Uszkodzone koło pasowe pompy wspomagania najlepiej wymienić wraz z paskiem. Przy doborze odpowiedniego koła do samochodu PEUGEOT 607 należy sugerować się średnicą części oryginalnej. Istotne parametry to także średnica wałka napędowego oraz ilość i rozstaw otworów montażowych.