56 produktów
Wybierz auto
KAMPP037
Ograniczenia producenta: Zf
Tryb pracy: Hydrauliczny
Rozwiń więcej danych
265,66
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 23.04
265,66
zł/szt.
Darmowa dostawa
SKV10SKV115
Ciężar [kg]: 2.19
Ciśnienie robocze [bar]: 70
Rozwiń więcej danych
331,24
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 23.04
331,24
zł/szt.
Darmowa dostawa
SKV10SKV168
Ciężar [kg]: 2.17
Ciśnienie robocze [bar]: 80
Rozwiń więcej danych
393,03
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 23.04
393,03
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ciężar [kg]: 1.7
Tryb pracy: Hydrauliczny
Rozwiń więcej danych
367,21
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 23.04
367,21
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ciśnienie [bar]: 90
Koła pasowe: Z kołem pasowym
Rozwiń więcej danych
308,11
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: czw. 24.04
U ciebie: czw. 24.04
308,11
zł/szt.
Darmowa dostawa
542,41
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: czw. 24.04
U ciebie: czw. 24.04
542,41
zł/szt.
Darmowa dostawa
04707074001
Tryb pracy: Hydrauliczny
463,84
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 23.04
463,84
zł/szt.
Darmowa dostawa
BGAPSP7315
421,88
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: czw. 24.04
U ciebie: czw. 24.04
421,88
zł/szt.
Darmowa dostawa
BGAPSP7300
Rura o śr. [mm]: 16
Ciśnienie [bar]: 95
Rozwiń więcej danych
441,36
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 23.04
441,36
zł/szt.
Darmowa dostawa
CANCSP71101AS
Tryb pracy: Hydrauliczny
Dla producentów przekładni kierowniczych: Zf
509,86
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 23.04
509,86
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ciśnienie [bar]: 120
Koła pasowe: Bez koła pasowego
Rozwiń więcej danych
279,87
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: pon. 28.04
U ciebie: pon. 28.04
279,87
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ciśnienie [bar]: 80
Koła pasowe: Z kołem pasowym
Rozwiń więcej danych
308,11
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: czw. 24.04
U ciebie: czw. 24.04
308,11
zł/szt.
Darmowa dostawa
DRI715520251
Ciśnienie [bar]: 85
Tryb pracy: Hydrauliczny
Rozwiń więcej danych
326,21
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 23.04
326,21
zł/szt.
Darmowa dostawa
Kaucja: 59,06 zł
CANCSP71141AS
Tryb pracy: Hydrauliczny
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie: Dla pojazdów z kierownicą z lewej / prawej strony
Rozwiń więcej danych
441,26
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 23.04
441,26
zł/szt.
Darmowa dostawa
Dla numeru oe: 82 01 183 788
Ciężar [kg]: 1.604
Rozwiń więcej danych
405,12
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 23.04
405,12
zł/szt.
Darmowa dostawa
0438PP090
Ograniczenia producenta: Visteon
Ciśnienie [bar]: 80
Rozwiń więcej danych
359,24
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 23.04
359,24
zł/szt.
Darmowa dostawa
0429JPR396
Ograniczenia producenta: Delphi, saginaw
Ciśnienie [bar]: 100
Rozwiń więcej danych
453,33
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 23.04
453,33
zł/szt.
Darmowa dostawa
Kaucja: 744,15 zł
042116146310001
Ciśnienie robocze [bar]: 120
Tryb pracy: Hydrauliczny
438,66
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 23.04
438,66
zł/szt.
Darmowa dostawa
GENPI0482
Ograniczenia producenta: Sag-zf
Tryb pracy: Hydrauliczny
475,39
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 23.04
475,39
zł/szt.
Darmowa dostawa
Kaucja: 289,63 zł
0510480136
Ograniczenia producenta: Zf
Ciśnienie [bar]: 120
Rozwiń więcej danych
289,16
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 23.04
289,16
zł/szt.
Darmowa dostawa
Wspomaganie kierownicy to jedna z funkcji współczesnych pojazdów, odpowiedzialna za poprawę komfortu jazdy. We współczesnych samochodach stosuje się hydrauliczne lub elektryczne pompy wspomagania. Do rzadziej spotykanych należą pompy pneumatyczne. W przypadku samochodu RENAULT MASTER II pompa wspomagania wpływa znacząco na zmniejszenie oporu obrotu kierownicy, a co za tym idzie precyzyjne przekazywanie poleceń do innych elementów układu kierowniczego.
W większości samochodów RENAULT MASTER II pompy wspomagania kierownicy pracują bezawaryjnie przez dłuższy czas. Zdarza się jednak, że element ten ulega zużyciu eksploatacyjnemu lub usterkom. Objawami awarii pompy wspomagania w przypadku samochodów RENAULT MASTER II są m.in. niepokojące dźwięki (zgrzyty, wycie) dobiegające podczas ruchów kierownicą czy osłabienie siły wspomagania (konieczność użycia większej siły do wykonania ruchu kierownicą). Potencjalną awarię pompy wspomagania sugeruje także kontrolka układu kierowniczego, świecąca się na desce rozdzielczej pojazdu.
Wymiana pompy wspomagania kierownicy w samochodzie RENAULT MASTER II powinna zostać poprzedzona odessaniem płynu hydraulicznego ze zbiorniczka wyrównawczego, znajdującego się pod maską samochodu. Następnie należy odłączyć przewody ciśnieniowe i pasek napędowy (w przypadku pompy hydraulicznej) lub odpiąć wtyczki instalacji elektrycznej (w przypadku pompy elektrycznej). Następnie należy odkręcić śruby mocujące pompę, wysunąć pompę i w bezpieczny sposób wyjąć z pojazdu. W dalszej kolejności na jej miejsce należy zamontować nową pompę i podłączyć analogicznie. Należy pamiętać, aby przed ponownym uruchomieniem pojazdu ponownie napełnić zbiornik wyrównawczy płynem hydraulicznym do zalecanego poziomu.
W samochodzie RENAULT MASTER II z hydraulicznym układem wspomagania kierownicy koło pasowe pompy wspomagania uczestniczy w przenoszeniu napędu na pompę wspomagania. Kiedy koło pasowe pompy wspomagania ulega zużyciu lub uszkodzeniu, pojawiają się problemy z przenoszeniem napędu. Zwykle da się słyszeć piszczenie paska wieloklinowego, które może nasilać się podczas skręcania kół. Zignorowanie tego objawu może zakończyć się odcięciem napędu od pompy wspomagania. Efektem tego jest utrata wspomagania kierownicy w samochodzie.
Uszkodzone koło pasowe pompy wspomagania najlepiej wymienić wraz z paskiem. Przy doborze odpowiedniego koła do samochodu RENAULT MASTER II należy sugerować się średnicą części oryginalnej. Istotne parametry to także średnica wałka napędowego oraz ilość i rozstaw otworów montażowych.