Powiadom mnie o dostępności

Pompy wspomagania do RENAULT MASTER

60 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Pompa wspomagania ESEN SKV 10SKV115

Ciężar [kg]: 2.19

Ciśnienie robocze [bar]: 70

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

331,24

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

331,24

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy FEBI BILSTEIN 185452

Ciężar [kg]: 1.7

Tryb pracy: Hydrauliczny

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

348,28

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

348,28

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Pompa wspomagania KAMOKA PP037

Ograniczenia producenta: Zf

Tryb pracy: Hydrauliczny

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

275,28

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

275,28

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Pompa wspomagania ESEN SKV 10SKV168

Ciężar [kg]: 2.17

Ciśnienie robocze [bar]: 80

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

396,16

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 18.06

396,16

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Pompa wspomagania CASCO CSP71101AS

Tryb pracy: Hydrauliczny

Dla producentów przekładni kierowniczych: Zf

495,29

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

495,29

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI PI1172

Ograniczenia producenta: Delphi - sag

Tryb pracy: Hydrauliczny

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

505,65

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

505,65

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Kaucja: 295,80 zł

Pompa wspomagania BGA PSP7300

Rura o śr. [mm]: 16

Ciśnienie [bar]: 95

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

441,36

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

441,36

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Pompa wspomagania ENERGY PW680355

Ciężar [kg]: 2.24

Ciśnienie robocze [bar]: 80

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

320,94

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

320,94

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Pompa wspomagania SASIC 7074002

Dla numeru oe: 7700115621, 8200838037+

Tryb pracy: Hydrauliczny

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

487,68

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

487,68

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI PI1089

Ograniczenia producenta: Delphi - sag

Tryb pracy: Hydrauliczny

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

484,26

zł/szt.

Kraków: pon. 23.06

U ciebie: pon. 23.06

484,26

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Kaucja: 304,43 zł

Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy ABAKUS 140-01-016

Ciśnienie [bar]: 90

Koła pasowe: Z kołem pasowym

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

308,11

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 18.06

308,11

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Pompa wspomagania SASIC 7074001

Tryb pracy: Hydrauliczny

463,75

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

463,75

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy ABAKUS 140-01-028

Ciśnienie [bar]: 70

Koła pasowe: Z kołem pasowym

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

308,11

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 18.06

308,11

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Pompa wspomagania BGA PSP6305

Rura o śr. [mm]: 16

Ciśnienie [bar]: 95

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

329,14

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

329,14

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

331,58

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

331,58

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Pompa wspomagania FAST FT36206

Ciśnienie [bar]: 100

Tryb pracy: Hydrauliczny

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

257,68

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

257,68

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Pompa wspomagania FAST FT36202

Ciśnienie [bar]: 100

Tryb pracy: Hydrauliczny

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

343,32

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

343,32

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Pompa wspomagania FAST FT36231

Ciśnienie [bar]: 100

Tryb pracy: Hydrauliczny

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

282,98

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

282,98

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Pompa wspomagania NTY SPW-RE-012

Tryb pracy: Hydrauliczny

Koła pasowe: Bez koła pasowego wielofunkcyjnego

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

245,03

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

245,03

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Pompa wspomagania MAXGEAR 48-0108

Ciśnienie [bar]: 80

Tryb pracy: Hydrauliczny

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

285,50

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

285,50

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do RENAULT MASTER

Pompa wspomagania w samochodzie RENAULT MASTER – jaką pełni funkcję?

Wspomaganie kierownicy to jedna z funkcji współczesnych pojazdów, odpowiedzialna za poprawę komfortu jazdy. We współczesnych samochodach stosuje się hydrauliczne lub elektryczne pompy wspomagania. Do rzadziej spotykanych należą pompy pneumatyczne. W przypadku samochodu RENAULT MASTER pompa wspomagania wpływa znacząco na zmniejszenie oporu obrotu kierownicy, a co za tym idzie precyzyjne przekazywanie poleceń do innych elementów układu kierowniczego.

RENAULT MASTER – objawy awarii pompy wspomagania

W większości samochodów RENAULT MASTER pompy wspomagania kierownicy pracują bezawaryjnie przez dłuższy czas. Zdarza się jednak, że element ten ulega zużyciu eksploatacyjnemu lub usterkom. Objawami awarii pompy wspomagania w przypadku samochodów RENAULT MASTER są m.in. niepokojące dźwięki (zgrzyty, wycie) dobiegające podczas ruchów kierownicą czy osłabienie siły wspomagania (konieczność użycia większej siły do wykonania ruchu kierownicą). Potencjalną awarię pompy wspomagania sugeruje także kontrolka układu kierowniczego, świecąca się na desce rozdzielczej pojazdu.

Jak przebiega wymiana pompy wspomagania w samochodzie RENAULT MASTER?

Wymiana pompy wspomagania kierownicy w samochodzie RENAULT MASTER powinna zostać poprzedzona odessaniem płynu hydraulicznego ze zbiorniczka wyrównawczego, znajdującego się pod maską samochodu. Następnie należy odłączyć przewody ciśnieniowe i pasek napędowy (w przypadku pompy hydraulicznej) lub odpiąć wtyczki instalacji elektrycznej (w przypadku pompy elektrycznej). Następnie należy odkręcić śruby mocujące pompę, wysunąć pompę i w bezpieczny sposób wyjąć z pojazdu. W dalszej kolejności na jej miejsce należy zamontować nową pompę i podłączyć analogicznie. Należy pamiętać, aby przed ponownym uruchomieniem pojazdu ponownie napełnić zbiornik wyrównawczy płynem hydraulicznym do zalecanego poziomu.

RENAULT MASTER – koło pasowe pompy wspomagania

W samochodzie RENAULT MASTER z hydraulicznym układem wspomagania kierownicy koło pasowe pompy wspomagania uczestniczy w przenoszeniu napędu na pompę wspomagania. Kiedy koło pasowe pompy wspomagania ulega zużyciu lub uszkodzeniu, pojawiają się problemy z przenoszeniem napędu. Zwykle da się słyszeć piszczenie paska wieloklinowego, które może nasilać się podczas skręcania kół. Zignorowanie tego objawu może zakończyć się odcięciem napędu od pompy wspomagania. Efektem tego jest utrata wspomagania kierownicy w samochodzie.

Na co zwrócić uwagę przy doborze koła pasowego pompy wspomagania do samochodu RENAULT MASTER?

Uszkodzone koło pasowe pompy wspomagania najlepiej wymienić wraz z paskiem. Przy doborze odpowiedniego koła do samochodu RENAULT MASTER należy sugerować się średnicą części oryginalnej. Istotne parametry to także średnica wałka napędowego oraz ilość i rozstaw otworów montażowych.