4 produkty
Wybierz auto
0354KS00000776
Tryb pracy: Elektryczny
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie: Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Rozwiń więcej danych
6 330,47
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
6 330,47
zł/szt.
Darmowa dostawa
DRI717521001
Ograniczenia producenta: Generation iii
Długość całkowita [mm]: 1270
Rozwiń więcej danych
1 444,10
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
1 444,10
zł/szt.
Darmowa dostawa
Kaucja: 582,07 zł
NTYSPKVW018
Tryb pracy: Elektryczny
Wyposażenie pojazdu: Dla pojazdów ze wpomaganiem układu kierowniczego
Rozwiń więcej danych
3 016,05
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
3 016,05
zł/szt.
Darmowa dostawa
TEDTED40463
Strona zabudowy: Z prawej
Ilość: 1
43,80
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
43,80
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Maglownica w samochodzie VW PASSAT VI (B6) jest elementem odpowiedzialnym za przekazywanie ruchu obrotowego koła kierownicy na drążki kierownicze. Następnie ruch kierownicy jest przenoszony na kolejne podzespoły układu kierowniczego, które dalej łączą się z kołami i pozwalają na zmianę kierunku jazdy.
Przekładnia kierownicza wykorzystuje listwy zębate do przekazywania skrętu kierownicy na koła. Pracują one wewnątrz szczelnej obudowy, w której znajduje się również odpowiedni smar. Uszkodzenie obudowy lub jej uszczelniaczy może doprowadzić do wycieku smaru, co wiąże się z szybkim zniszczeniem maglownicy. Jeżeli zużyją się tuleje prowadzące listwę zębatą, to podczas kręcenia kierownicą pojawią się stuki. Może to doprowadzić do wyłamania niektórych zębów, czego efektem jest pojawienie się luzów na kierownicy samochodu VW PASSAT VI (B6).
Tempo zużywania się maglownicy jest w dużej mierze zależne od sposobu użytkowania samochodu VW PASSAT VI (B6). Niektóre czynności przyspieszają zużycie jej elementów, co prowadzi do konieczności przeprowadzenia naprawy lub wymiany. Można wśród nich wymienić przede wszystkim jazdę na nierównej nawierzchni, która powoduje mocne drgania. Oprócz tego należy unikać: częstego kręcenia kierownicą na postoju, najazdu na wysokie krawężniki, używania felg o wymiarach niezgodnych z zaleceniami producenta pojazdu.