7 produktów
Wybierz auto
03540986580385
Strona zabudowy: Oprawa
268,74
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 01.08
268,74
zł/szt.
Darmowa dostawa
BOS0986580384
Strona zabudowy: Oprawa
211,19
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
211,19
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HEL8TF358303901
Tryb pracy: Elektryczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Rozwiń więcej danych
221,27
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
221,27
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
AIRE10630S
Ciężar [kg]: 0.6
303,57
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
303,57
zł/szt.
Darmowa dostawa
PIE702701450
Średnica [mm]: 154
Długość [mm]: 170
Rozwiń więcej danych
193,66
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
193,66
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
PIE702701460
Średnica [mm]: 154
Długość [mm]: 170
Rozwiń więcej danych
172,88
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
172,88
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0396FG106612B1
Tryb pracy: Elektryczny
266,43
zł/szt.
Kraków: wt. 05.08
U ciebie: wt. 05.08
266,43
zł/szt.
Darmowa dostawa
Czujnik poziomu paliwa samochodu CITROËN BERLINGO Berlingo II to jeden z elementów wchodzących w skład układu paliwowego. To komponent, który może stosunkowo często ulegać awariom. Choć jego uszkodzenia są niegroźne dla pracy samochodu, mogą przysporzyć kierowcy wielu problemów, na przykład w momencie, gdy wskazują na dużą ilość paliwa w pojeździe, a w rzeczywistości bak jest pusty.
Czujnik poziomu paliwa w samochodzie CITROËN BERLINGO Berlingo II składa się z trzech elementów: pływaka, trzpienia i potencjometru. Awaria może dotyczyć uszkodzeń każdej z tych części, a w niektórych przypadkach również łączących je przewodów Zazwyczaj usterki te nie są poważne i z łatwością można je szybko wyeliminować. Najczęściej wymienia się po prostu te elementy na nowe.
Wskazanie ilości paliwa w baku jest możliwe dzięki pracy pływaka, który porusza się w górę i w dół w obrębie zbiornika. Na skutek tych ruchów metalowy trzpień się obraca, co przekłada się na pracę ślizgacza w potencjometrze. Porusza się on po pasku rezystancyjnym, który jest uziemiony. Na podstawie napięcia potencjometru można określić położenie ślizgacza. Generowany prąd trafia do wskaźnika poziomu paliwa, który przedstawia odpowiednie informacje kierowcy.