5 produktów
Wybierz auto
VEMV22110006
Strona zabudowy: Pompa wysokiego ciśnienia (strona niskiego ciśnienia)
876,50
zł/szt.
Kraków: pt. 23.05
U ciebie: pt. 23.05
876,50
zł/szt.
Darmowa dostawa
Jakość: Equivalent
284,26
zł/szt.
Kraków: wt. 27.05
U ciebie: wt. 27.05
284,26
zł/szt.
Darmowa dostawa
NTYESCVCT001
Dla numeru artykułu: 9187
128,83
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 22.05
128,83
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT80118
255,93
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 22.05
255,93
zł/szt.
Darmowa dostawa
152,22
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 22.05
152,22
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Zadaniem regulatora ciśnienia paliwa jest utrzymanie właściwego poziomu ciśnienia w układzie zasilania. Odpowiednio dobrany i sprawny komponent zapobiega zbyt dużemu wzrostowi ciśnienia, co przekłada się na ochronę przed odprowadzeniem mieszanki paliwowej do zbiornika. To z kolei sprawia, że silnik w samochodzie CITROËN BERLINGO Berlingo II może bezpiecznie działać w kontrolowanych warunkach, a w trakcie jazdy nie dochodzi do uszkodzeń powodowanych przez niewłaściwe ciśnienie paliwa.
W przypadku usterki regulatora ciśnienia paliwa w aucie CITROËN BERLINGO Berlingo II nadmiar płynu jest przekazywany do układu wtryskowego, co powoduje, że silnik nie działa z pełną efektywnością. W praktyce oznacza to nagłe wzrosty temperatury w układzie paliwowym, a także niepoprawny odczyt poziomu paliwa w baku. Można również spotkać się z problemami dotyczącymi dostarczania zbyt małej ilości paliwa do wtryskiwaczy – w tym przypadku zauważa się spadek mocy i szarpanie silnika podczas próby zwiększenia prędkości.
Najczęstszą przyczyną usterek regulatora ciśnienia paliwa w aucie CITROËN BERLINGO Berlingo II są zanieczyszczenia, które dostają się do układu paliwowego. Mogą one pojawić się w trakcie napraw lub nawet podczas tankowania. Sam regulator jest jednak dość trwały i powinien wytrzymać eksploatację przez wiele kilometrów.