10 produktów
Wybierz auto
Średnica [mm]: 154
Długość [mm]: 203
Rozwiń więcej danych
158,31
zł/szt.
Kraków: śr. 09.07
U ciebie: śr. 09.07
158,31
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica [mm]: 154
Długość [mm]: 205
Rozwiń więcej danych
229,83
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
229,83
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Tryb pracy: Elektryczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Rozwiń więcej danych
215,77
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
215,77
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oprawa
282,97
zł/szt.
Kraków: śr. 09.07
U ciebie: śr. 09.07
282,97
zł/szt.
Darmowa dostawa
Średnica [mm]: 154
Długość [mm]: 203
Rozwiń więcej danych
251,69
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
251,69
zł/szt.
Darmowa dostawa
Tryb pracy: Elektryczny
121,35
zł/szt.
Kraków: pt. 11.07
U ciebie: pt. 11.07
121,35
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.65
317,03
zł/szt.
Kraków: śr. 09.07
U ciebie: śr. 09.07
317,03
zł/szt.
Darmowa dostawa
Jakość: Equivalent
213,36
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
213,36
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Tryb pracy: Elektryczny
182,45
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
182,45
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Tryb pracy: Elektryczny
249,22
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
249,22
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Czujnik poziomu paliwa samochodu CITROËN C3 II to jeden z elementów wchodzących w skład układu paliwowego. To komponent, który może stosunkowo często ulegać awariom. Choć jego uszkodzenia są niegroźne dla pracy samochodu, mogą przysporzyć kierowcy wielu problemów, na przykład w momencie, gdy wskazują na dużą ilość paliwa w pojeździe, a w rzeczywistości bak jest pusty.
Czujnik poziomu paliwa w samochodzie CITROËN C3 II składa się z trzech elementów: pływaka, trzpienia i potencjometru. Awaria może dotyczyć uszkodzeń każdej z tych części, a w niektórych przypadkach również łączących je przewodów Zazwyczaj usterki te nie są poważne i z łatwością można je szybko wyeliminować. Najczęściej wymienia się po prostu te elementy na nowe.
Wskazanie ilości paliwa w baku jest możliwe dzięki pracy pływaka, który porusza się w górę i w dół w obrębie zbiornika. Na skutek tych ruchów metalowy trzpień się obraca, co przekłada się na pracę ślizgacza w potencjometrze. Porusza się on po pasku rezystancyjnym, który jest uziemiony. Na podstawie napięcia potencjometru można określić położenie ślizgacza. Generowany prąd trafia do wskaźnika poziomu paliwa, który przedstawia odpowiednie informacje kierowcy.