Powiadom mnie o dostępności

Pompy paliwa do CITROËN C3 II

21 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Zespół zasilający DELPHI FG1100-12B1

Napięcie [v]: 13.5

Ciśnienie [bar]: 3.5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

288,23

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 29.07

288,23

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Zespół zasilający HELLA 8TF 358 146-941

Tryb pracy: Elektryczny

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z czujnikiem poziomu paliwa, z uszczelnieniem

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

368,79

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 29.07

368,79

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Zespół zasilający MEAT & DORIA 76998E

Jakość: Equivalent

Ciśnienie robocze [bar]: 3.5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

333,60

zł/szt.

Kraków: pt. 01.08

U ciebie: pt. 01.08

333,60

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

251,33

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 29.07

251,33

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Zespół zasilający HELLA 8TF 358 146-751

Tryb pracy: Elektryczny

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z czujnikiem poziomu paliwa, z uszczelnieniem

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

320,37

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 29.07

320,37

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Moduł pompy paliwa DELPHI FE10148-12B1

Napięcie [v]: 13.5

Ciśnienie [bar]: 3.5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

507,57

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 29.07

507,57

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Zespół zasilający BOSCH 0 986 580 381

Strona zabudowy: W zbiorniku paliwa

Tryb pracy: Elektryczny

442,14

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 29.07

442,14

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Zespół zasilający BOSCH 0 580 314 035

Strona zabudowy: W zbiorniku paliwa

Tryb pracy: Elektryczny

483,84

zł/szt.

Kraków: śr. 30.07

U ciebie: śr. 30.07

483,84

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Zespół zasilający DELPHI FE10034-12B1

Napięcie [v]: 13.5

Ciśnienie [bar]: 3.5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

358,31

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 29.07

358,31

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Zespół zasilający PIERBURG 7.02700.71.0

Średnica [mm]: 154

Długość [mm]: 205

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

502,99

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 29.07

502,99

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Zespół zasilający AIRTEX E10665M

Ciężar [kg]: 1

Ciśnienie [bar]: 3.5

439,12

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 29.07

439,12

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Zespół zasilający MAXGEAR 43-0190

Napięcie [v]: 13.5

Ciężar [kg]: 1.06

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

235,49

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 29.07

235,49

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Zespół zasilający BOSCH 0 986 580 376

Strona zabudowy: W zbiorniku paliwa

Tryb pracy: Elektryczny

474,58

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 29.07

474,58

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Zespół zasilający DELPHI FG1012-12B1

Napięcie [v]: 13.5

Ciśnienie [bar]: 3.5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

421,82

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 29.07

421,82

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Zespół zasilający PIERBURG 7.00468.76.0

Napięcie [v]: 12

Średnica [mm]: 154

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

405,11

zł/szt.

Kraków: śr. 30.07

U ciebie: śr. 30.07

405,11

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Zespół zasilający PIERBURG 7.02701.75.0

Średnica [mm]: 154

Długość [mm]: 203

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

375,16

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 29.07

375,16

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Pompa, zespół zasilający 3RG 82004

Średnica 1 [mm]: 8

Średnica 2 [mm]: 10

26,34

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 29.07

26,34

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Zespół zasilający DELPHI FG1137-12B1

Napięcie [v]: 13.5

Ciśnienie [bar]: 3.5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

316,25

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 29.07

316,25

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

194,01

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 29.07

194,01

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Zespół zasilający MEYLE 11-14 919 0011

Napięcie [v]: 12

Ciśnienie [bar]: 3

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

254,65

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 29.07

254,65

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do CITROËN C3 II

Pompa paliwa CITROËN C3 II – wytwarzanie ciśnienia w układzie paliwowym

Funkcją pompy paliwa jest generowanie wewnątrz układu odpowiedniego ciśnienia, które wymusza obieg paliwa ze zbiornika do silnika. Dzięki temu paliwo jest transportowane z układu paliwowego do układu wtryskowego, a następnie dozowane do komory spalania w odpowiednich dawkach.

Przyczyny awarii pompy paliwa w samochodzie CITROËN C3 II

Najczęściej do uszkodzenia pompy paliwa dochodzi przez zanieczyszczenia przedostające się do układu paliwowego. Sprzyja temu częste użytkowanie samochodu CITROËN C3 II z niskim poziomem paliwa. Wówczas pompa zasysa paliwo z dna zbiornika, gdzie utrzymuje się najwięcej zanieczyszczeń. Przy niskim stanie paliwa pompa może również nie mieć zapewnionego odpowiedniego smarowania, co prowadzi do jej zatarcia.

CITROËN C3 II – objawy awarii pompy paliwa

Niesprawna pompa nie jest w stanie dostarczać paliwa do silnika, co wywołuje problemy z pracą jednostki. Zużycie pompy postępuje stopniowo, początkowo mogą się pojawić problemy z odpaleniem silnika oraz spadki mocy i szarpanie podczas przyspieszania. Bardziej zużyta pompa paliwa może całkowicie uniemożliwiać uruchomienie jednostki. Silnik może także gasnąć po dodaniu gazu i próbie ruszenia. Awaria pompy paliwa prowadzi do całkowitego unieruchomienia samochodu CITROËN C3 II. Podczas próby uruchomienia samochodu z uszkodzoną pompą paliwa da się słyszeć hałas wydobywający się z okolic zbiornika paliwa.