7 produktów
Wybierz auto
03540986580343
Strona zabudowy: Przewód paliwowy
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
385,47
zł/szt.
Kraków: wt. 22.07
U ciebie: wt. 22.07
385,47
zł/szt.
Darmowa dostawa
PIE722466930
Napięcie [v]: 12
Średnica [mm]: 108
Rozwiń więcej danych
338,81
zł/szt.
Kraków: śr. 23.07
U ciebie: śr. 23.07
338,81
zł/szt.
Darmowa dostawa
PIE705656930
Tryb pracy: Elektryczny
774,79
zł/szt.
Kraków: wt. 22.07
U ciebie: wt. 22.07
774,79
zł/szt.
Darmowa dostawa
BOS1582881056
Strona zabudowy: Przewód paliwowy
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
244,43
zł/szt.
Kraków: śr. 23.07
U ciebie: śr. 23.07
244,43
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
AIRE10561S
Ciężar [kg]: 0.61
486,45
zł/szt.
Kraków: wt. 22.07
U ciebie: wt. 22.07
486,45
zł/szt.
Darmowa dostawa
PIE702700560
Tryb pracy: Elektryczny
Techniczny numer informacyjny: Si 1229
444,50
zł/szt.
Kraków: wt. 22.07
U ciebie: wt. 22.07
444,50
zł/szt.
Darmowa dostawa
Rodzaj paliwa: Benzyna, olej napędowy
Rodzaj czujnika: Czujnik dzwigniowy
Rozwiń więcej danych
558,62
zł/szt.
Kraków: śr. 23.07
U ciebie: śr. 23.07
558,62
zł/szt.
Darmowa dostawa
Czujnik poziomu paliwa samochodu MERCEDES-BENZ CLK to jeden z elementów wchodzących w skład układu paliwowego. To komponent, który może stosunkowo często ulegać awariom. Choć jego uszkodzenia są niegroźne dla pracy samochodu, mogą przysporzyć kierowcy wielu problemów, na przykład w momencie, gdy wskazują na dużą ilość paliwa w pojeździe, a w rzeczywistości bak jest pusty.
Czujnik poziomu paliwa w samochodzie MERCEDES-BENZ CLK składa się z trzech elementów: pływaka, trzpienia i potencjometru. Awaria może dotyczyć uszkodzeń każdej z tych części, a w niektórych przypadkach również łączących je przewodów Zazwyczaj usterki te nie są poważne i z łatwością można je szybko wyeliminować. Najczęściej wymienia się po prostu te elementy na nowe.
Wskazanie ilości paliwa w baku jest możliwe dzięki pracy pływaka, który porusza się w górę i w dół w obrębie zbiornika. Na skutek tych ruchów metalowy trzpień się obraca, co przekłada się na pracę ślizgacza w potencjometrze. Porusza się on po pasku rezystancyjnym, który jest uziemiony. Na podstawie napięcia potencjometru można określić położenie ślizgacza. Generowany prąd trafia do wskaźnika poziomu paliwa, który przedstawia odpowiednie informacje kierowcy.