13 produktów
Wybierz auto
Strona zabudowy: W zbiorniku paliwa
Tryb pracy: Elektryczny
542,97
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
542,97
zł/szt.
Darmowa dostawa
Strona zabudowy: W zbiorniku paliwa
997,46
zł/szt.
Kraków: pon. 07.07
U ciebie: pon. 07.07
997,46
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ciśnienie [bar]: 4.9
959,30
zł/szt.
Kraków: pon. 07.07
U ciebie: pon. 07.07
959,30
zł/szt.
Darmowa dostawa
Strona zabudowy: W zbiorniku paliwa
Tryb pracy: Elektryczny
422,58
zł/szt.
Kraków: pon. 07.07
U ciebie: pon. 07.07
422,58
zł/szt.
Darmowa dostawa
Napięcie [v]: 12
Średnica [mm]: 43.8
Rozwiń więcej danych
368,20
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
368,20
zł/szt.
Darmowa dostawa
Strona zabudowy: W zbiorniku paliwa
Tryb pracy: Elektryczny
632,17
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
632,17
zł/szt.
Darmowa dostawa
Napięcie [v]: 12
Ciśnienie [bar]: 5
Rozwiń więcej danych
451,13
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
451,13
zł/szt.
Darmowa dostawa
Tryb pracy: Elektryczny
Rodzaj paliwa: Benzyna
Rozwiń więcej danych
469,98
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
469,98
zł/szt.
Darmowa dostawa
Tryb pracy: Elektryczny
Dla numeru artykułu: 77478
193,13
zł/szt.
Kraków: pon. 07.07
U ciebie: pon. 07.07
193,13
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Napięcie [v]: 12
Ciśnienie [bar]: 4
Rozwiń więcej danych
440,78
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
440,78
zł/szt.
Darmowa dostawa
Strona zabudowy: W zbiorniku paliwa
Tryb pracy: Elektryczny
688,23
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
688,23
zł/szt.
Darmowa dostawa
Strona zabudowy: W zbiorniku paliwa
Tryb pracy: Elektryczny
520,15
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
520,15
zł/szt.
Darmowa dostawa
Napięcie [v]: 12.5
Średnica [mm]: 45.5
Rozwiń więcej danych
427,63
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
427,63
zł/szt.
Darmowa dostawa
Funkcją pompy paliwa jest generowanie wewnątrz układu odpowiedniego ciśnienia, które wymusza obieg paliwa ze zbiornika do silnika. Dzięki temu paliwo jest transportowane z układu paliwowego do układu wtryskowego, a następnie dozowane do komory spalania w odpowiednich dawkach.
Najczęściej do uszkodzenia pompy paliwa dochodzi przez zanieczyszczenia przedostające się do układu paliwowego. Sprzyja temu częste użytkowanie samochodu BMW 4 z niskim poziomem paliwa. Wówczas pompa zasysa paliwo z dna zbiornika, gdzie utrzymuje się najwięcej zanieczyszczeń. Przy niskim stanie paliwa pompa może również nie mieć zapewnionego odpowiedniego smarowania, co prowadzi do jej zatarcia.
Niesprawna pompa nie jest w stanie dostarczać paliwa do silnika, co wywołuje problemy z pracą jednostki. Zużycie pompy postępuje stopniowo, początkowo mogą się pojawić problemy z odpaleniem silnika oraz spadki mocy i szarpanie podczas przyspieszania. Bardziej zużyta pompa paliwa może całkowicie uniemożliwiać uruchomienie jednostki. Silnik może także gasnąć po dodaniu gazu i próbie ruszenia. Awaria pompy paliwa prowadzi do całkowitego unieruchomienia samochodu BMW 4. Podczas próby uruchomienia samochodu z uszkodzoną pompą paliwa da się słyszeć hałas wydobywający się z okolic zbiornika paliwa.