13 produktów
Wybierz auto
BOS0580200330
Strona zabudowy: W zbiorniku paliwa
Tryb pracy: Elektryczny
551,04
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 18.06
551,04
zł/szt.
Darmowa dostawa
03540580204018
Strona zabudowy: W zbiorniku paliwa
Tryb pracy: Elektryczny
520,15
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 18.06
520,15
zł/szt.
Darmowa dostawa
MEA77469
Strona zabudowy: W zbiorniku paliwa
997,46
zł/szt.
Kraków: pt. 20.06
U ciebie: pt. 20.06
997,46
zł/szt.
Darmowa dostawa
MEA77528
Ciśnienie [bar]: 4.9
959,30
zł/szt.
Kraków: pt. 20.06
U ciebie: pt. 20.06
959,30
zł/szt.
Darmowa dostawa
HIT133581
Tryb pracy: Elektryczny
Rodzaj paliwa: Benzyna
Rozwiń więcej danych
469,98
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 18.06
469,98
zł/szt.
Darmowa dostawa
03540580200332
Strona zabudowy: W zbiorniku paliwa
Tryb pracy: Elektryczny
422,58
zł/szt.
Kraków: pt. 20.06
U ciebie: pt. 20.06
422,58
zł/szt.
Darmowa dostawa
0338707795060
Napięcie [v]: 12
Średnica [mm]: 43.8
Rozwiń więcej danych
368,20
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 18.06
368,20
zł/szt.
Darmowa dostawa
03540580200700
Strona zabudowy: W zbiorniku paliwa
Tryb pracy: Elektryczny
681,32
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 18.06
681,32
zł/szt.
Darmowa dostawa
ENERGYG10096
Tryb pracy: Elektryczny
Dla numeru artykułu: 77478
193,13
zł/szt.
Kraków: pt. 20.06
U ciebie: pt. 20.06
193,13
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BOS0580204028
Strona zabudowy: W zbiorniku paliwa
Tryb pracy: Elektryczny
607,51
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 18.06
607,51
zł/szt.
Darmowa dostawa
HEL8TF358302891
Napięcie [v]: 12
Ciśnienie [bar]: 4
Rozwiń więcej danych
447,32
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 18.06
447,32
zł/szt.
Darmowa dostawa
HEL8TF358302911
Napięcie [v]: 12
Ciśnienie [bar]: 5
Rozwiń więcej danych
458,12
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 18.06
458,12
zł/szt.
Darmowa dostawa
PIE707795070
Napięcie [v]: 12.5
Średnica [mm]: 45.5
Rozwiń więcej danych
427,63
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 18.06
427,63
zł/szt.
Darmowa dostawa
Funkcją pompy paliwa jest generowanie wewnątrz układu odpowiedniego ciśnienia, które wymusza obieg paliwa ze zbiornika do silnika. Dzięki temu paliwo jest transportowane z układu paliwowego do układu wtryskowego, a następnie dozowane do komory spalania w odpowiednich dawkach.
Najczęściej do uszkodzenia pompy paliwa dochodzi przez zanieczyszczenia przedostające się do układu paliwowego. Sprzyja temu częste użytkowanie samochodu BMW 4 F33/F83 z niskim poziomem paliwa. Wówczas pompa zasysa paliwo z dna zbiornika, gdzie utrzymuje się najwięcej zanieczyszczeń. Przy niskim stanie paliwa pompa może również nie mieć zapewnionego odpowiedniego smarowania, co prowadzi do jej zatarcia.
Niesprawna pompa nie jest w stanie dostarczać paliwa do silnika, co wywołuje problemy z pracą jednostki. Zużycie pompy postępuje stopniowo, początkowo mogą się pojawić problemy z odpaleniem silnika oraz spadki mocy i szarpanie podczas przyspieszania. Bardziej zużyta pompa paliwa może całkowicie uniemożliwiać uruchomienie jednostki. Silnik może także gasnąć po dodaniu gazu i próbie ruszenia. Awaria pompy paliwa prowadzi do całkowitego unieruchomienia samochodu BMW 4 F33/F83. Podczas próby uruchomienia samochodu z uszkodzoną pompą paliwa da się słyszeć hałas wydobywający się z okolic zbiornika paliwa.