8 produktów
Wybierz auto
560,57
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 12.06
560,57
zł/szt.
Darmowa dostawa
VEMV22110019
Strona zabudowy: Pompa wysokiego ciśnienia (strona niskiego ciśnienia)
Ograniczenia producenta: Vdo
Rozwiń więcej danych
666,77
zł/szt.
Kraków: wt. 17.06
U ciebie: wt. 17.06
666,77
zł/szt.
Darmowa dostawa
NTYESCVFR001
107,67
zł/szt.
Kraków: pt. 13.06
U ciebie: pt. 13.06
107,67
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VEMV22110006
Strona zabudowy: Pompa wysokiego ciśnienia (strona niskiego ciśnienia)
876,50
zł/szt.
Kraków: pt. 13.06
U ciebie: pt. 13.06
876,50
zł/szt.
Darmowa dostawa
NTYESCVCT001
Dla numeru artykułu: 9187
128,83
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 12.06
128,83
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Jakość: Equivalent
301,26
zł/szt.
Kraków: wt. 17.06
U ciebie: wt. 17.06
301,26
zł/szt.
Darmowa dostawa
152,22
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 12.06
152,22
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT80118
251,66
zł/szt.
Kraków: pt. 13.06
U ciebie: pt. 13.06
251,66
zł/szt.
Darmowa dostawa
Zadaniem regulatora ciśnienia paliwa jest utrzymanie właściwego poziomu ciśnienia w układzie zasilania. Odpowiednio dobrany i sprawny komponent zapobiega zbyt dużemu wzrostowi ciśnienia, co przekłada się na ochronę przed odprowadzeniem mieszanki paliwowej do zbiornika. To z kolei sprawia, że silnik w samochodzie FORD FOCUS II może bezpiecznie działać w kontrolowanych warunkach, a w trakcie jazdy nie dochodzi do uszkodzeń powodowanych przez niewłaściwe ciśnienie paliwa.
W przypadku usterki regulatora ciśnienia paliwa w aucie FORD FOCUS II nadmiar płynu jest przekazywany do układu wtryskowego, co powoduje, że silnik nie działa z pełną efektywnością. W praktyce oznacza to nagłe wzrosty temperatury w układzie paliwowym, a także niepoprawny odczyt poziomu paliwa w baku. Można również spotkać się z problemami dotyczącymi dostarczania zbyt małej ilości paliwa do wtryskiwaczy – w tym przypadku zauważa się spadek mocy i szarpanie silnika podczas próby zwiększenia prędkości.
Najczęstszą przyczyną usterek regulatora ciśnienia paliwa w aucie FORD FOCUS II są zanieczyszczenia, które dostają się do układu paliwowego. Mogą one pojawić się w trakcie napraw lub nawet podczas tankowania. Sam regulator jest jednak dość trwały i powinien wytrzymać eksploatację przez wiele kilometrów.