11 produktów
Wybierz auto
03540280160587
115,86
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
115,86
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciśnienie robocze [bar]: 3.8
Wylot - śr. [mm]: 9
121,14
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
121,14
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
40,31
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
40,31
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYESCVME001
146,16
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 27.06
146,16
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VEMV30110579
Strona zabudowy: Pompa wysokiego ciśnienia (strona niskiego ciśnienia)
506,69
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 27.06
506,69
zł/szt.
Darmowa dostawa
340,12
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 27.06
340,12
zł/szt.
Darmowa dostawa
040148792
Długość [mm]: 520
Ciężar [kg]: 1.07
Rozwiń więcej danych
150,47
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
150,47
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
292,81
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 27.06
292,81
zł/szt.
Darmowa dostawa
FASFT80138
153,38
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
153,38
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT80137
152,06
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 27.06
152,06
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
252,19
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
252,19
zł/szt.
Darmowa dostawa
Zadaniem regulatora ciśnienia paliwa jest utrzymanie właściwego poziomu ciśnienia w układzie zasilania. Odpowiednio dobrany i sprawny komponent zapobiega zbyt dużemu wzrostowi ciśnienia, co przekłada się na ochronę przed odprowadzeniem mieszanki paliwowej do zbiornika. To z kolei sprawia, że silnik w samochodzie MERCEDES-BENZ SPRINTER może bezpiecznie działać w kontrolowanych warunkach, a w trakcie jazdy nie dochodzi do uszkodzeń powodowanych przez niewłaściwe ciśnienie paliwa.
W przypadku usterki regulatora ciśnienia paliwa w aucie MERCEDES-BENZ SPRINTER nadmiar płynu jest przekazywany do układu wtryskowego, co powoduje, że silnik nie działa z pełną efektywnością. W praktyce oznacza to nagłe wzrosty temperatury w układzie paliwowym, a także niepoprawny odczyt poziomu paliwa w baku. Można również spotkać się z problemami dotyczącymi dostarczania zbyt małej ilości paliwa do wtryskiwaczy – w tym przypadku zauważa się spadek mocy i szarpanie silnika podczas próby zwiększenia prędkości.
Najczęstszą przyczyną usterek regulatora ciśnienia paliwa w aucie MERCEDES-BENZ SPRINTER są zanieczyszczenia, które dostają się do układu paliwowego. Mogą one pojawić się w trakcie napraw lub nawet podczas tankowania. Sam regulator jest jednak dość trwały i powinien wytrzymać eksploatację przez wiele kilometrów.