7 produktów
Wybierz auto
03540280160587
125,68
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
125,68
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciśnienie robocze [bar]: 3.8
Wylot - śr. [mm]: 9
109,14
zł/szt.
Kraków: śr. 05.02
U ciebie: śr. 05.02
109,14
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
39,92
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
39,92
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
385,35
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
385,35
zł/szt.
Darmowa dostawa
VEMV30110577
Strona zabudowy: Pompa wysokiego ciśnienia (strona niskiego ciśnienia)
392,71
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
392,71
zł/szt.
Darmowa dostawa
MAG213000000001
44,91
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
44,91
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
040148792
Długość [mm]: 520
Ciężar [kg]: 1.07
Rozwiń więcej danych
134,14
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
134,14
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Zadaniem regulatora ciśnienia paliwa jest utrzymanie właściwego poziomu ciśnienia w układzie zasilania. Odpowiednio dobrany i sprawny komponent zapobiega zbyt dużemu wzrostowi ciśnienia, co przekłada się na ochronę przed odprowadzeniem mieszanki paliwowej do zbiornika. To z kolei sprawia, że silnik w samochodzie MERCEDES-BENZ SPRINTER W901/2/3/4/5 może bezpiecznie działać w kontrolowanych warunkach, a w trakcie jazdy nie dochodzi do uszkodzeń powodowanych przez niewłaściwe ciśnienie paliwa.
W przypadku usterki regulatora ciśnienia paliwa w aucie MERCEDES-BENZ SPRINTER W901/2/3/4/5 nadmiar płynu jest przekazywany do układu wtryskowego, co powoduje, że silnik nie działa z pełną efektywnością. W praktyce oznacza to nagłe wzrosty temperatury w układzie paliwowym, a także niepoprawny odczyt poziomu paliwa w baku. Można również spotkać się z problemami dotyczącymi dostarczania zbyt małej ilości paliwa do wtryskiwaczy – w tym przypadku zauważa się spadek mocy i szarpanie silnika podczas próby zwiększenia prędkości.
Najczęstszą przyczyną usterek regulatora ciśnienia paliwa w aucie MERCEDES-BENZ SPRINTER W901/2/3/4/5 są zanieczyszczenia, które dostają się do układu paliwowego. Mogą one pojawić się w trakcie napraw lub nawet podczas tankowania. Sam regulator jest jednak dość trwały i powinien wytrzymać eksploatację przez wiele kilometrów.