Powiadom mnie o dostępności

Regulatory ciśnienia paliwa do MERCEDES-BENZ SPRINTER W901/2/3/4/5

3 produkty

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

137,18 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
39,92 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
393,96 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do MERCEDES-BENZ

Regulator ciśnienia paliwa w aucie MERCEDES-BENZ SPRINTER W901/2/3/4/5

Zadaniem regulatora ciśnienia paliwa jest utrzymanie właściwego poziomu ciśnienia w układzie zasilania. Odpowiednio dobrany i sprawny komponent zapobiega zbyt dużemu wzrostowi ciśnienia, co przekłada się na ochronę przed odprowadzeniem mieszanki paliwowej do zbiornika. To z kolei sprawia, że silnik w samochodzie MERCEDES-BENZ SPRINTER W901/2/3/4/5 może bezpiecznie działać w kontrolowanych warunkach, a w trakcie jazdy nie dochodzi do uszkodzeń powodowanych przez niewłaściwe ciśnienie paliwa.

MERCEDES-BENZ SPRINTER W901/2/3/4/5 – objawy uszkodzenia regulatora ciśnienia paliwa

W przypadku usterki regulatora ciśnienia paliwa w aucie MERCEDES-BENZ SPRINTER W901/2/3/4/5 nadmiar płynu jest przekazywany do układu wtryskowego, co powoduje, że silnik nie działa z pełną efektywnością. W praktyce oznacza to nagłe wzrosty temperatury w układzie paliwowym, a także niepoprawny odczyt poziomu paliwa w baku. Można również spotkać się z problemami dotyczącymi dostarczania zbyt małej ilości paliwa do wtryskiwaczy – w tym przypadku zauważa się spadek mocy i szarpanie silnika podczas próby zwiększenia prędkości.

Przyczyny usterek regulatora ciśnienia paliwa w samochodzie MERCEDES-BENZ SPRINTER W901/2/3/4/5

Najczęstszą przyczyną usterek regulatora ciśnienia paliwa w aucie MERCEDES-BENZ SPRINTER W901/2/3/4/5 są zanieczyszczenia, które dostają się do układu paliwowego. Mogą one pojawić się w trakcie napraw lub nawet podczas tankowania. Sam regulator jest jednak dość trwały i powinien wytrzymać eksploatację przez wiele kilometrów.