🔥 Odbierz 40 PLN na pierwsze zamówienie z PayPo!

Powiadom mnie o dostępności

Regulatory ciśnienia paliwa do OPEL ZAFIRA A

2 produkty

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Regulator ciśnienia paliwa MAXGEAR 15-0016
Regulator ciśnienia paliwa MAXGEAR 15-0016
Ciśnienie [bar]: 3
40,39 zł
40,39 zł

Dostawa na piątek, 28 czerwca

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Regulator ciśnienia paliwa BOSCH 0 280 160 560
Regulator ciśnienia paliwa BOSCH 0 280 160 560
82,58 zł
82,58 zł

Dostawa na piątek, 28 czerwca

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do OPEL

Regulator ciśnienia paliwa w aucie OPEL ZAFIRA A

Zadaniem regulatora ciśnienia paliwa jest utrzymanie właściwego poziomu ciśnienia w układzie zasilania. Odpowiednio dobrany i sprawny komponent zapobiega zbyt dużemu wzrostowi ciśnienia, co przekłada się na ochronę przed odprowadzeniem mieszanki paliwowej do zbiornika. To z kolei sprawia, że silnik w samochodzie OPEL ZAFIRA A może bezpiecznie działać w kontrolowanych warunkach, a w trakcie jazdy nie dochodzi do uszkodzeń powodowanych przez niewłaściwe ciśnienie paliwa.

OPEL ZAFIRA A – objawy uszkodzenia regulatora ciśnienia paliwa

W przypadku usterki regulatora ciśnienia paliwa w aucie OPEL ZAFIRA A nadmiar płynu jest przekazywany do układu wtryskowego, co powoduje, że silnik nie działa z pełną efektywnością. W praktyce oznacza to nagłe wzrosty temperatury w układzie paliwowym, a także niepoprawny odczyt poziomu paliwa w baku. Można również spotkać się z problemami dotyczącymi dostarczania zbyt małej ilości paliwa do wtryskiwaczy – w tym przypadku zauważa się spadek mocy i szarpanie silnika podczas próby zwiększenia prędkości.

Przyczyny usterek regulatora ciśnienia paliwa w samochodzie OPEL ZAFIRA A

Najczęstszą przyczyną usterek regulatora ciśnienia paliwa w aucie OPEL ZAFIRA A są zanieczyszczenia, które dostają się do układu paliwowego. Mogą one pojawić się w trakcie napraw lub nawet podczas tankowania. Sam regulator jest jednak dość trwały i powinien wytrzymać eksploatację przez wiele kilometrów.