21 produktów
Wybierz auto
Ciśnienie robocze [bar]: 3
55,02
zł/szt.
Kraków: pt. 28.02
U ciebie: pt. 28.02
55,02
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0510150016
Ciśnienie [bar]: 3
41,25
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
41,25
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
03540280160560
82,58
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
82,58
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Pompa wysokiego ciśnienia (strona niskiego ciśnienia)
Ilość połączeń: 2
380,11
zł/szt.
Kraków: śr. 26.02
U ciebie: śr. 26.02
380,11
zł/szt.
Darmowa dostawa
Strona zabudowy: Pompa wysokiego ciśnienia (strona niskiego ciśnienia)
Ilość połączeń: 2
309,61
zł/szt.
Kraków: śr. 26.02
U ciebie: śr. 26.02
309,61
zł/szt.
Darmowa dostawa
Dla numeru oe: 8200503229*
Strona zabudowy: Pompa wysokiego ciśnienia (strona niskiego ciśnienia)
272,99
zł/szt.
Kraków: śr. 26.02
U ciebie: śr. 26.02
272,99
zł/szt.
Darmowa dostawa
NTYESCVRE003
Dla numeru oe: 8200503229*
Strona zabudowy: Pompa wysokiego ciśnienia (strona niskiego ciśnienia)
160,24
zł/szt.
Kraków: śr. 26.02
U ciebie: śr. 26.02
160,24
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
208,56
zł/szt.
Kraków: pt. 28.02
U ciebie: pt. 28.02
208,56
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYESCVBM000
Rodzaj zaworu: Zawór magnetyczny
160,24
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
160,24
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT80139
Strona zabudowy: Pompa wysokiego ciśnienia (strona niskiego ciśnienia)
198,50
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
198,50
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT80111
Strona zabudowy: Pompa wysokiego ciśnienia (strona niskiego ciśnienia)
185,03
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
185,03
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT80119
Strona zabudowy: Pompa wysokiego ciśnienia (strona niskiego ciśnienia)
234,71
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
234,71
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
208,60
zł/szt.
Kraków: pt. 28.02
U ciebie: pt. 28.02
208,60
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Jakość: Equivalent
Rodzaj zaworu: Zawór magnetyczny
261,81
zł/szt.
Kraków: śr. 26.02
U ciebie: śr. 26.02
261,81
zł/szt.
Darmowa dostawa
NTYESCVRE002
Strona zabudowy: Pompa wysokiego ciśnienia (strona niskiego ciśnienia)
159,63
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
159,63
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT80109
Tryb pracy: Elektryczny
Rodzaj zaworu: Zawór sterujący
Rozwiń więcej danych
174,17
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
174,17
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
196,39
zł/szt.
Kraków: pt. 28.02
U ciebie: pt. 28.02
196,39
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYESCVPL000
144,76
zł/szt.
Kraków: śr. 26.02
U ciebie: śr. 26.02
144,76
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYESCVRE004
Strona zabudowy: Pompa wysokiego ciśnienia (strona niskiego ciśnienia)
Dla numeru artykułu: 9422
189,57
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
189,57
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Pompa wysokiego ciśnienia (strona niskiego ciśnienia)
262,55
zł/szt.
Kraków: śr. 26.02
U ciebie: śr. 26.02
262,55
zł/szt.
Darmowa dostawa
Zadaniem regulatora ciśnienia paliwa jest utrzymanie właściwego poziomu ciśnienia w układzie zasilania. Odpowiednio dobrany i sprawny komponent zapobiega zbyt dużemu wzrostowi ciśnienia, co przekłada się na ochronę przed odprowadzeniem mieszanki paliwowej do zbiornika. To z kolei sprawia, że silnik w samochodzie OPEL może bezpiecznie działać w kontrolowanych warunkach, a w trakcie jazdy nie dochodzi do uszkodzeń powodowanych przez niewłaściwe ciśnienie paliwa.
W przypadku usterki regulatora ciśnienia paliwa w aucie OPEL nadmiar płynu jest przekazywany do układu wtryskowego, co powoduje, że silnik nie działa z pełną efektywnością. W praktyce oznacza to nagłe wzrosty temperatury w układzie paliwowym, a także niepoprawny odczyt poziomu paliwa w baku. Można również spotkać się z problemami dotyczącymi dostarczania zbyt małej ilości paliwa do wtryskiwaczy – w tym przypadku zauważa się spadek mocy i szarpanie silnika podczas próby zwiększenia prędkości.
Najczęstszą przyczyną usterek regulatora ciśnienia paliwa w aucie OPEL są zanieczyszczenia, które dostają się do układu paliwowego. Mogą one pojawić się w trakcie napraw lub nawet podczas tankowania. Sam regulator jest jednak dość trwały i powinien wytrzymać eksploatację przez wiele kilometrów.