25 produktów
Wybierz auto
0510150016
Ciśnienie [bar]: 3
41,27
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 10.10
41,27
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciśnienie robocze [bar]: 3
57,08
zł/szt.
Kraków: śr. 15.10
U ciebie: śr. 15.10
57,08
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
03540280160560
83,33
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 10.10
83,33
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VDOX10740002001
Rodzaj paliwa: Benzyna
328,54
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 10.10
328,54
zł/szt.
Darmowa dostawa
240,89
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 10.10
240,89
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
211,08
zł/szt.
Kraków: śr. 15.10
U ciebie: śr. 15.10
211,08
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
250,05
zł/szt.
Kraków: śr. 15.10
U ciebie: śr. 15.10
250,05
zł/szt.
Darmowa dostawa
Strona zabudowy: Pompa wysokiego ciśnienia (strona niskiego ciśnienia)
Ilość połączeń: 2
386,97
zł/szt.
Kraków: pon. 13.10
U ciebie: pon. 13.10
386,97
zł/szt.
Darmowa dostawa
FASFT80111
Strona zabudowy: Pompa wysokiego ciśnienia (strona niskiego ciśnienia)
177,92
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 10.10
177,92
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Pompa wysokiego ciśnienia (strona niskiego ciśnienia)
235,24
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 10.10
235,24
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Pompa wysokiego ciśnienia (strona niskiego ciśnienia)
Ilość połączeń: 2
201,42
zł/szt.
Kraków: pon. 13.10
U ciebie: pon. 13.10
201,42
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT80119
Strona zabudowy: Pompa wysokiego ciśnienia (strona niskiego ciśnienia)
225,60
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 10.10
225,60
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Jakość: Equivalent
Rodzaj zaworu: Zawór magnetyczny
300,17
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 10.10
300,17
zł/szt.
Darmowa dostawa
142,77
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 10.10
142,77
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT80109
Tryb pracy: Elektryczny
Rodzaj zaworu: Zawór sterujący
Rozwiń więcej danych
171,44
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 10.10
171,44
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT80139
Strona zabudowy: Pompa wysokiego ciśnienia (strona niskiego ciśnienia)
150,76
zł/szt.
Kraków: pon. 13.10
U ciebie: pon. 13.10
150,76
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 8200503229*
Strona zabudowy: Pompa wysokiego ciśnienia (strona niskiego ciśnienia)
252,10
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 10.10
252,10
zł/szt.
Darmowa dostawa
NTYESCVRE003
Dla numeru oe: 8200503229*
Strona zabudowy: Pompa wysokiego ciśnienia (strona niskiego ciśnienia)
144,76
zł/szt.
Kraków: pon. 13.10
U ciebie: pon. 13.10
144,76
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYESCVPL000
144,76
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 10.10
144,76
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYESCVRE004
Strona zabudowy: Pompa wysokiego ciśnienia (strona niskiego ciśnienia)
Dla numeru artykułu: 9422
160,24
zł/szt.
Kraków: pon. 13.10
U ciebie: pon. 13.10
160,24
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Zadaniem regulatora ciśnienia paliwa jest utrzymanie właściwego poziomu ciśnienia w układzie zasilania. Odpowiednio dobrany i sprawny komponent zapobiega zbyt dużemu wzrostowi ciśnienia, co przekłada się na ochronę przed odprowadzeniem mieszanki paliwowej do zbiornika. To z kolei sprawia, że silnik w samochodzie OPEL może bezpiecznie działać w kontrolowanych warunkach, a w trakcie jazdy nie dochodzi do uszkodzeń powodowanych przez niewłaściwe ciśnienie paliwa.
W przypadku usterki regulatora ciśnienia paliwa w aucie OPEL nadmiar płynu jest przekazywany do układu wtryskowego, co powoduje, że silnik nie działa z pełną efektywnością. W praktyce oznacza to nagłe wzrosty temperatury w układzie paliwowym, a także niepoprawny odczyt poziomu paliwa w baku. Można również spotkać się z problemami dotyczącymi dostarczania zbyt małej ilości paliwa do wtryskiwaczy – w tym przypadku zauważa się spadek mocy i szarpanie silnika podczas próby zwiększenia prędkości.
Najczęstszą przyczyną usterek regulatora ciśnienia paliwa w aucie OPEL są zanieczyszczenia, które dostają się do układu paliwowego. Mogą one pojawić się w trakcie napraw lub nawet podczas tankowania. Sam regulator jest jednak dość trwały i powinien wytrzymać eksploatację przez wiele kilometrów.