23 produktów
Wybierz auto
0510150016
Ciśnienie [bar]: 3
41,67
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 26.08
41,67
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciśnienie robocze [bar]: 3
57,45
zł/szt.
Kraków: pt. 29.08
U ciebie: pt. 29.08
57,45
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
03540280160560
84,14
zł/szt.
Kraków: śr. 27.08
U ciebie: śr. 27.08
84,14
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VDOX10740002001
Rodzaj paliwa: Benzyna
331,73
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 26.08
331,73
zł/szt.
Darmowa dostawa
FASFT80111
Strona zabudowy: Pompa wysokiego ciśnienia (strona niskiego ciśnienia)
179,65
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 26.08
179,65
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYESCVRE003
Dla numeru oe: 8200503229*
Strona zabudowy: Pompa wysokiego ciśnienia (strona niskiego ciśnienia)
176,99
zł/szt.
Kraków: śr. 27.08
U ciebie: śr. 27.08
176,99
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYESCVRE002
Strona zabudowy: Pompa wysokiego ciśnienia (strona niskiego ciśnienia)
154,96
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 26.08
154,96
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYESCVRE004
Strona zabudowy: Pompa wysokiego ciśnienia (strona niskiego ciśnienia)
Dla numeru artykułu: 9422
161,79
zł/szt.
Kraków: śr. 27.08
U ciebie: śr. 27.08
161,79
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT80119
Strona zabudowy: Pompa wysokiego ciśnienia (strona niskiego ciśnienia)
227,79
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 26.08
227,79
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYESCVBM000
Rodzaj zaworu: Zawór magnetyczny
161,18
zł/szt.
Kraków: śr. 27.08
U ciebie: śr. 27.08
161,18
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT80109
Tryb pracy: Elektryczny
Rodzaj zaworu: Zawór sterujący
Rozwiń więcej danych
169,10
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 26.08
169,10
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
259,14
zł/szt.
Kraków: pt. 29.08
U ciebie: pt. 29.08
259,14
zł/szt.
Darmowa dostawa
350,48
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 26.08
350,48
zł/szt.
Darmowa dostawa
Dla numeru oe: 8200503229*
Strona zabudowy: Pompa wysokiego ciśnienia (strona niskiego ciśnienia)
254,55
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 26.08
254,55
zł/szt.
Darmowa dostawa
Strona zabudowy: Pompa wysokiego ciśnienia (strona niskiego ciśnienia)
Ilość połączeń: 2
390,73
zł/szt.
Kraków: śr. 27.08
U ciebie: śr. 27.08
390,73
zł/szt.
Darmowa dostawa
FASFT80139
Strona zabudowy: Pompa wysokiego ciśnienia (strona niskiego ciśnienia)
161,32
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 26.08
161,32
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
272,08
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 26.08
272,08
zł/szt.
Darmowa dostawa
NTYESCVPL000
145,63
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 26.08
145,63
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Pompa wysokiego ciśnienia (strona niskiego ciśnienia)
244,87
zł/szt.
Kraków: pt. 29.08
U ciebie: pt. 29.08
244,87
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Pompa wysokiego ciśnienia (strona niskiego ciśnienia)
Jakość: Equivalent
235,79
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 26.08
235,79
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Zadaniem regulatora ciśnienia paliwa jest utrzymanie właściwego poziomu ciśnienia w układzie zasilania. Odpowiednio dobrany i sprawny komponent zapobiega zbyt dużemu wzrostowi ciśnienia, co przekłada się na ochronę przed odprowadzeniem mieszanki paliwowej do zbiornika. To z kolei sprawia, że silnik w samochodzie OPEL może bezpiecznie działać w kontrolowanych warunkach, a w trakcie jazdy nie dochodzi do uszkodzeń powodowanych przez niewłaściwe ciśnienie paliwa.
W przypadku usterki regulatora ciśnienia paliwa w aucie OPEL nadmiar płynu jest przekazywany do układu wtryskowego, co powoduje, że silnik nie działa z pełną efektywnością. W praktyce oznacza to nagłe wzrosty temperatury w układzie paliwowym, a także niepoprawny odczyt poziomu paliwa w baku. Można również spotkać się z problemami dotyczącymi dostarczania zbyt małej ilości paliwa do wtryskiwaczy – w tym przypadku zauważa się spadek mocy i szarpanie silnika podczas próby zwiększenia prędkości.
Najczęstszą przyczyną usterek regulatora ciśnienia paliwa w aucie OPEL są zanieczyszczenia, które dostają się do układu paliwowego. Mogą one pojawić się w trakcie napraw lub nawet podczas tankowania. Sam regulator jest jednak dość trwały i powinien wytrzymać eksploatację przez wiele kilometrów.