Zaawansowane

Powiadom mnie o dostępności

Regulatory ciśnienia paliwa do OPEL

24 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Producenci

MEAT & DORIA
NTY
FAST
AIC
DR.MOTOR AUTOMOTIVE
BOSCH
MAXGEAR
YSPARTS
Regulator ciśnienia paliwa MAXGEAR 15-0016

Ciśnienie [bar]: 3

40,97

zł/szt.

Kraków: pon. 15.12

U ciebie: pon. 15.12

40,97

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Regulator ciśnienia paliwa MEAT & DORIA 75015

Ciśnienie robocze [bar]: 3

56,90

zł/szt.

Kraków: czw. 18.12

U ciebie: czw. 18.12

56,90

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

83,33

zł/szt.

Kraków: pon. 15.12

U ciebie: pon. 15.12

83,33

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Zawór regulujący ilość paliwa FAST FT80109

Tryb pracy: Elektryczny

Rodzaj zaworu: Zawór sterujący

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

171,44

zł/szt.

Kraków: pon. 15.12

U ciebie: pon. 15.12

171,44

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Zawór regulujący ilość paliwa AIC 57633

Strona zabudowy: Pompa wysokiego ciśnienia (strona niskiego ciśnienia)

Ilość połączeń: 2

386,97

zł/szt.

Kraków: wt. 16.12

U ciebie: wt. 16.12

386,97

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Zawór regulujący ilość paliwa NTY ESCV-RE-003

Dla numeru oe: 8200503229*

Strona zabudowy: Pompa wysokiego ciśnienia (strona niskiego ciśnienia)

173,34

zł/szt.

Kraków: wt. 16.12

U ciebie: wt. 16.12

173,34

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Zawór regulujący ilość paliwa FAST FT80111

Strona zabudowy: Pompa wysokiego ciśnienia (strona niskiego ciśnienia)

177,92

zł/szt.

Kraków: pon. 15.12

U ciebie: pon. 15.12

177,92

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Zawór regulujący ilość paliwa FAST FT80119

Strona zabudowy: Pompa wysokiego ciśnienia (strona niskiego ciśnienia)

225,60

zł/szt.

Kraków: pon. 15.12

U ciebie: pon. 15.12

225,60

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Zawór regulujący ilość paliwa MEAT & DORIA 9185E

Strona zabudowy: Pompa wysokiego ciśnienia (strona niskiego ciśnienia)

Jakość: Equivalent

262,19

zł/szt.

Kraków: wt. 23.12

U ciebie: wt. 23.12

262,19

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

240,89

zł/szt.

Kraków: pon. 15.12

U ciebie: pon. 15.12

240,89

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Zawór regulujący ilość paliwa AIC 57630

Strona zabudowy: Pompa wysokiego ciśnienia (strona niskiego ciśnienia)

Ilość połączeń: 2

201,42

zł/szt.

Kraków: wt. 16.12

U ciebie: wt. 16.12

201,42

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

141,38

zł/szt.

Kraków: pon. 15.12

U ciebie: pon. 15.12

141,38

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

383,17

zł/szt.

Kraków: wt. 16.12

U ciebie: wt. 16.12

383,17

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Zawór regulujący ilość paliwa MEAT & DORIA 9420

Strona zabudowy: Pompa wysokiego ciśnienia (strona niskiego ciśnienia)

210,00

zł/szt.

Kraków: wt. 23.12

U ciebie: wt. 23.12

210,00

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Zawór regulujący ilość paliwa MEAT & DORIA 9431

Dla numeru oe: 8200503229*

Strona zabudowy: Pompa wysokiego ciśnienia (strona niskiego ciśnienia)

252,10

zł/szt.

Kraków: pon. 15.12

U ciebie: pon. 15.12

252,10

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Zawór regulujący ilość paliwa FAST FT80139

Strona zabudowy: Pompa wysokiego ciśnienia (strona niskiego ciśnienia)

159,83

zł/szt.

Kraków: pon. 15.12

U ciebie: pon. 15.12

159,83

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

142,64

zł/szt.

Kraków: pon. 15.12

U ciebie: pon. 15.12

142,64

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Zawór regulujący ilość paliwa MEAT & DORIA 9422

Strona zabudowy: Pompa wysokiego ciśnienia (strona niskiego ciśnienia)

235,24

zł/szt.

Kraków: pon. 15.12

U ciebie: pon. 15.12

235,24

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Zawór regulujący ilość paliwa MEAT & DORIA 9208E

Jakość: Equivalent

Rodzaj zaworu: Zawór magnetyczny

300,17

zł/szt.

Kraków: pon. 15.12

U ciebie: pon. 15.12

300,17

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

220,32

zł/szt.

Kraków: pon. 15.12

U ciebie: pon. 15.12

220,32

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do OPEL

Regulator ciśnienia paliwa w aucie OPEL

Zadaniem regulatora ciśnienia paliwa jest utrzymanie właściwego poziomu ciśnienia w układzie zasilania. Odpowiednio dobrany i sprawny komponent zapobiega zbyt dużemu wzrostowi ciśnienia, co przekłada się na ochronę przed odprowadzeniem mieszanki paliwowej do zbiornika. To z kolei sprawia, że silnik w samochodzie OPEL może bezpiecznie działać w kontrolowanych warunkach, a w trakcie jazdy nie dochodzi do uszkodzeń powodowanych przez niewłaściwe ciśnienie paliwa.

OPEL – objawy uszkodzenia regulatora ciśnienia paliwa

W przypadku usterki regulatora ciśnienia paliwa w aucie OPEL nadmiar płynu jest przekazywany do układu wtryskowego, co powoduje, że silnik nie działa z pełną efektywnością. W praktyce oznacza to nagłe wzrosty temperatury w układzie paliwowym, a także niepoprawny odczyt poziomu paliwa w baku. Można również spotkać się z problemami dotyczącymi dostarczania zbyt małej ilości paliwa do wtryskiwaczy – w tym przypadku zauważa się spadek mocy i szarpanie silnika podczas próby zwiększenia prędkości.

Przyczyny usterek regulatora ciśnienia paliwa w samochodzie OPEL

Najczęstszą przyczyną usterek regulatora ciśnienia paliwa w aucie OPEL są zanieczyszczenia, które dostają się do układu paliwowego. Mogą one pojawić się w trakcie napraw lub nawet podczas tankowania. Sam regulator jest jednak dość trwały i powinien wytrzymać eksploatację przez wiele kilometrów.