-5% na klocki i tarcze hamulcowe przy zakupach od 149 zł! Kod: HAMULCE5
23 produktów
Wybierz auto
0510150016
Ciśnienie [bar]: 3
41,27
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 16.09
41,27
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciśnienie robocze [bar]: 3
67,16
zł/szt.
Kraków: pt. 19.09
U ciebie: pt. 19.09
67,16
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
03540280160560
83,33
zł/szt.
Kraków: śr. 17.09
U ciebie: śr. 17.09
83,33
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VDOX10740002001
Rodzaj paliwa: Benzyna
328,54
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 16.09
328,54
zł/szt.
Darmowa dostawa
NTYESCVPL000
142,64
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 16.09
142,64
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT80119
Strona zabudowy: Pompa wysokiego ciśnienia (strona niskiego ciśnienia)
225,60
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 16.09
225,60
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Pompa wysokiego ciśnienia (strona niskiego ciśnienia)
Ilość połączeń: 2
386,97
zł/szt.
Kraków: śr. 17.09
U ciebie: śr. 17.09
386,97
zł/szt.
Darmowa dostawa
Dla numeru oe: 8200503229*
Strona zabudowy: Pompa wysokiego ciśnienia (strona niskiego ciśnienia)
252,10
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 16.09
252,10
zł/szt.
Darmowa dostawa
141,38
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 16.09
141,38
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYESCVRE003
Dla numeru oe: 8200503229*
Strona zabudowy: Pompa wysokiego ciśnienia (strona niskiego ciśnienia)
144,76
zł/szt.
Kraków: śr. 17.09
U ciebie: śr. 17.09
144,76
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT80111
Strona zabudowy: Pompa wysokiego ciśnienia (strona niskiego ciśnienia)
177,92
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 16.09
177,92
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
347,11
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 16.09
347,11
zł/szt.
Darmowa dostawa
Strona zabudowy: Pompa wysokiego ciśnienia (strona niskiego ciśnienia)
235,24
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 16.09
235,24
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT80139
Strona zabudowy: Pompa wysokiego ciśnienia (strona niskiego ciśnienia)
159,77
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 16.09
159,77
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT80109
Tryb pracy: Elektryczny
Rodzaj zaworu: Zawór sterujący
Rozwiń więcej danych
171,44
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 16.09
171,44
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
256,65
zł/szt.
Kraków: pt. 19.09
U ciebie: pt. 19.09
256,65
zł/szt.
Darmowa dostawa
NTYESCVRE002
Strona zabudowy: Pompa wysokiego ciśnienia (strona niskiego ciśnienia)
151,78
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 16.09
151,78
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
250,05
zł/szt.
Kraków: pt. 19.09
U ciebie: pt. 19.09
250,05
zł/szt.
Darmowa dostawa
Strona zabudowy: Pompa wysokiego ciśnienia (strona niskiego ciśnienia)
242,51
zł/szt.
Kraków: pt. 19.09
U ciebie: pt. 19.09
242,51
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Pompa wysokiego ciśnienia (strona niskiego ciśnienia)
Jakość: Equivalent
257,55
zł/szt.
Kraków: śr. 17.09
U ciebie: śr. 17.09
257,55
zł/szt.
Darmowa dostawa
Zadaniem regulatora ciśnienia paliwa jest utrzymanie właściwego poziomu ciśnienia w układzie zasilania. Odpowiednio dobrany i sprawny komponent zapobiega zbyt dużemu wzrostowi ciśnienia, co przekłada się na ochronę przed odprowadzeniem mieszanki paliwowej do zbiornika. To z kolei sprawia, że silnik w samochodzie OPEL może bezpiecznie działać w kontrolowanych warunkach, a w trakcie jazdy nie dochodzi do uszkodzeń powodowanych przez niewłaściwe ciśnienie paliwa.
W przypadku usterki regulatora ciśnienia paliwa w aucie OPEL nadmiar płynu jest przekazywany do układu wtryskowego, co powoduje, że silnik nie działa z pełną efektywnością. W praktyce oznacza to nagłe wzrosty temperatury w układzie paliwowym, a także niepoprawny odczyt poziomu paliwa w baku. Można również spotkać się z problemami dotyczącymi dostarczania zbyt małej ilości paliwa do wtryskiwaczy – w tym przypadku zauważa się spadek mocy i szarpanie silnika podczas próby zwiększenia prędkości.
Najczęstszą przyczyną usterek regulatora ciśnienia paliwa w aucie OPEL są zanieczyszczenia, które dostają się do układu paliwowego. Mogą one pojawić się w trakcie napraw lub nawet podczas tankowania. Sam regulator jest jednak dość trwały i powinien wytrzymać eksploatację przez wiele kilometrów.