-5% na klocki i tarcze hamulcowe przy zakupach od 149 zł! Kod: HAMULCE5
8 produktów
Wybierz auto
132,98
zł/szt.
Kraków: wt. 20.05
U ciebie: wt. 20.05
132,98
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Jakość: Equivalent
284,26
zł/szt.
Kraków: pt. 23.05
U ciebie: pt. 23.05
284,26
zł/szt.
Darmowa dostawa
152,22
zł/szt.
Kraków: wt. 20.05
U ciebie: wt. 20.05
152,22
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT80118
255,93
zł/szt.
Kraków: wt. 20.05
U ciebie: wt. 20.05
255,93
zł/szt.
Darmowa dostawa
560,57
zł/szt.
Kraków: wt. 20.05
U ciebie: wt. 20.05
560,57
zł/szt.
Darmowa dostawa
NTYESCVCT001
Dla numeru artykułu: 9187
128,83
zł/szt.
Kraków: wt. 20.05
U ciebie: wt. 20.05
128,83
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYESCVFR001
157,86
zł/szt.
Kraków: wt. 20.05
U ciebie: wt. 20.05
157,86
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VEMV22110006
Strona zabudowy: Pompa wysokiego ciśnienia (strona niskiego ciśnienia)
876,50
zł/szt.
Kraków: śr. 21.05
U ciebie: śr. 21.05
876,50
zł/szt.
Darmowa dostawa
Zadaniem regulatora ciśnienia paliwa jest utrzymanie właściwego poziomu ciśnienia w układzie zasilania. Odpowiednio dobrany i sprawny komponent zapobiega zbyt dużemu wzrostowi ciśnienia, co przekłada się na ochronę przed odprowadzeniem mieszanki paliwowej do zbiornika. To z kolei sprawia, że silnik w samochodzie PEUGEOT 206 może bezpiecznie działać w kontrolowanych warunkach, a w trakcie jazdy nie dochodzi do uszkodzeń powodowanych przez niewłaściwe ciśnienie paliwa.
W przypadku usterki regulatora ciśnienia paliwa w aucie PEUGEOT 206 nadmiar płynu jest przekazywany do układu wtryskowego, co powoduje, że silnik nie działa z pełną efektywnością. W praktyce oznacza to nagłe wzrosty temperatury w układzie paliwowym, a także niepoprawny odczyt poziomu paliwa w baku. Można również spotkać się z problemami dotyczącymi dostarczania zbyt małej ilości paliwa do wtryskiwaczy – w tym przypadku zauważa się spadek mocy i szarpanie silnika podczas próby zwiększenia prędkości.
Najczęstszą przyczyną usterek regulatora ciśnienia paliwa w aucie PEUGEOT 206 są zanieczyszczenia, które dostają się do układu paliwowego. Mogą one pojawić się w trakcie napraw lub nawet podczas tankowania. Sam regulator jest jednak dość trwały i powinien wytrzymać eksploatację przez wiele kilometrów.